Ik ook. De keuken is op zich al wel voorbereid op de komstquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar jullie nieuwe keukenblok
Cool, ik hoef niet te vragen of er foto's van komen zeker!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ook. De keuken is op zich al wel voorbereid op de komst. De muren zijn grijs geverfd.
No problem jonge! Ik wacht rustig afquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:43 schreef JDude het volgende:
Die komen er ongetwijfeld, alleen de tijd tussen de uploadmomenten is bij gebrek aan internet thuis nu wat langer.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:50 schreef JDude het volgende:
Fotoloze updateBijna alles is geschilderd, alleen nog de vaste kast in de woonkamer moet nog af, deze is voor een deel al ingericht met de CD's en DVD's
Alle vloeren af (maar dat was bij de vorige update al geloof ik
)
Schilderwerk in de keuken af, nu alleen de vervanging van de kastjes en de spoelbak nog, en de plaatsing van de koelkast en de vaatwassert
Stapels kleren en spullen in verhuisdozen die nog een plekkie moeten krijgen
De badkamer, tja... dat blijft voorlopig zoals het is. Misschien dat er we er een keer 'per ongeluk' wat tegels af kunnen schoppen
Gordijnen op maat krijgen en ophangen, dat wordt ook nog een klusje
Volgende week wordt het bed geleverd
Stay tuned..
Ikea is gecancelled: Beter Bed komt een tof bed leveren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:58 schreef Sjowhan het volgende:
Eindelijk. Ikea is niet zo snel af en toe
Inderdaad. Als het aan die Zweden had gelegen, was het er misschien de tweede helft van juli een keer geweest. Maar ze hadden de levering al driemaal uitgesteld, dus dat hebben we niet meer afgewacht.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:09 schreef Kuukske het volgende:
Ikea is gecancelled: Beter Bed komt een tof bed leveren.
Dat is tofquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:43 schreef JDude het volgende:
Én we zijn er over aan het denken om daar van dat foute nepgras neer te leggen, in het kader van "creëer een tuin".
Ik zou het niet weten eigenlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:28 schreef JDude het volgende:
Heb je enig idee of dat nepgras een beetje schoon te houden is?
Bijvoorbeeld als er, om maar eens wat te noemen, een fleske bier overheen gaat?
Scherp.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:31 schreef Debsterr het volgende:
Ik zou het niet weten eigenlijk.. het is waarschijnlijk wel licht syntetisch spul, dus hoe brandveilig het is zou ik vooral eerst uitzoeken
.
Niet dat veel zin heeft als er een biertje over heen gaat, maar zou stofzuigen goed gaan? Of heb je dan na een paar keer geen gras meer,quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:28 schreef JDude het volgende:
Heb je enig idee of dat nepgras een beetje schoon te houden is?
Bijvoorbeeld als er, om maar eens wat te noemen, een fleske bier overheen gaat?
Mijn oma had dat spul op balkon liggen.. Als je het normaal zuigt, dus niet keihard er overheen raggen, gaat het prima.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
Niet dat veel zin heeft als er een biertje over heen gaat, maar zou stofzuigen goed gaan? Of heb je dan na een paar keer geen gras meer,?
Dat spul moet je instrooien met zand. Lijkt me niet handig dusquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
Niet dat veel zin heeft als er een biertje over heen gaat, maar zou stofzuigen goed gaan? Of heb je dan na een paar keer geen gras meer,?
Als ik kijk naar hoe mijn broertje soms thuiskomt na een hockeywedstrijd wel jaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:44 schreef Kuukske het volgende:
Instrooien met zand? Betekent dat veel stofzuigen enzo?
Ja, maar dit gaat over kunstgras.. je hebt ook van dat plastic achtige tapijt wat op gras lijkt! Dus dat echt voor binnenshuis is enzo.. zou alleen niet weten waar je dat kan kopen (google hielp ook niet mee als ik zocht op nepgras tapijtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als ik kijk naar hoe mijn broertje soms thuiskomt na een hockeywedstrijd wel ja
Maar da's wel even anderhalf uur behoorlijk intensief bezig zijn. Rustig op een stoeltje zitten geeft een stuk minder zooi gok ik
Maar kunstgras bestaat echt in alle soorten en maten. Ipv zand wordt er voor hockey ook wel water gebruikt (ok, minder praktisch op het balkon misschien), en voor voetbal rubberballetjes. Misschien bestaat er ook wel gras dat helemaal niet ingestrooid hoeft te worden.
tuincentrum volgens mij...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, maar dit gaat over kunstgras.. je hebt ook van dat plastic achtige tapijt wat op gras lijkt! Dus dat echt voor binnenshuis is enzo.. zou alleen niet weten waar je dat kan kopen (google hielp ook niet mee als ik zocht op nepgras tapijt)
Wat is de standaardtermijn daarvoor. Ik wil ook een andere keuken, maar krijg m nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De keuken zit aan z'n termijn. Woningstichting sloopt en vervangt. Gratis!
Ik geloof dat er 30 jaar afschrijftijd op zit.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:06 schreef Nachtdier het volgende:
Wat is de standaardtermijn daarvoor. Ik wil ook een andere keuken, maar krijg m niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |