Dat spul moet je instrooien met zand. Lijkt me niet handig dusquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
Niet dat veel zin heeft als er een biertje over heen gaat, maar zou stofzuigen goed gaan? Of heb je dan na een paar keer geen gras meer,?
Als ik kijk naar hoe mijn broertje soms thuiskomt na een hockeywedstrijd wel jaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:44 schreef Kuukske het volgende:
Instrooien met zand? Betekent dat veel stofzuigen enzo?
Ja, maar dit gaat over kunstgras.. je hebt ook van dat plastic achtige tapijt wat op gras lijkt! Dus dat echt voor binnenshuis is enzo.. zou alleen niet weten waar je dat kan kopen (google hielp ook niet mee als ik zocht op nepgras tapijtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als ik kijk naar hoe mijn broertje soms thuiskomt na een hockeywedstrijd wel ja
Maar da's wel even anderhalf uur behoorlijk intensief bezig zijn. Rustig op een stoeltje zitten geeft een stuk minder zooi gok ik
Maar kunstgras bestaat echt in alle soorten en maten. Ipv zand wordt er voor hockey ook wel water gebruikt (ok, minder praktisch op het balkon misschien), en voor voetbal rubberballetjes. Misschien bestaat er ook wel gras dat helemaal niet ingestrooid hoeft te worden.
tuincentrum volgens mij...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, maar dit gaat over kunstgras.. je hebt ook van dat plastic achtige tapijt wat op gras lijkt! Dus dat echt voor binnenshuis is enzo.. zou alleen niet weten waar je dat kan kopen (google hielp ook niet mee als ik zocht op nepgras tapijt)
Wat is de standaardtermijn daarvoor. Ik wil ook een andere keuken, maar krijg m nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De keuken zit aan z'n termijn. Woningstichting sloopt en vervangt. Gratis!
Ik geloof dat er 30 jaar afschrijftijd op zit.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:06 schreef Nachtdier het volgende:
Wat is de standaardtermijn daarvoor. Ik wil ook een andere keuken, maar krijg m niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |