De TT is ook 'overdreven' gesteld.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:26 schreef Roi het volgende:
Maar als jij het hier post ben je toch direct niet meer enigste die het kent![]()
Oh gelukkig.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:27 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
De TT is ook 'overdreven' gesteld.
die is niet echt onbekendquote:Op maandag 18 juni 2007 23:25 schreef partyyboyy het volgende:
Post hier artiesten, het liefst met youtube-linkje, die jij kent en goed vindt, maar die verder nog erg onbekend zijn in Nederland.
Ik start met:
Tim Armstrong ( http://www.youtube.com/watch?v=s2Fqiw5bPmo )
Klinkt goed.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:36 schreef Crack_david het volgende:
Sin Circus
Gezien in groningen met een man of 10 in het publiek.. beschamend weinig, maar ze gaven nog steeds een vette show
Tim Amstrong ken ik al sinds ik in de pamper zatquote:Op maandag 18 juni 2007 23:25 schreef partyyboyy het volgende:
Post hier artiesten, het liefst met youtube-linkje, die jij kent en goed vindt, maar die verder nog erg onbekend zijn in Nederland.
Ik start met:
Tim Armstrong ( http://www.youtube.com/watch?v=s2Fqiw5bPmo )
klinkt relaxtquote:
Verder gisteren nog mensen ontmoet?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:39 schreef Champloo het volgende:
[..]
Tim Amstrong ken ik al sinds ik in de pamper zat
Alstublieft: Indiequote:Op maandag 18 juni 2007 23:51 schreef Etcetera het volgende:
ze noemen zichzelf Indiezegt mij geen ruk, maar vind het wel fijn klinken
bandje uit groningen, ken ze welquote:
Há. Ken ik. Ben ik nu supersexy! Ja.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:27 schreef Ceased2Be het volgende:
The Magnetic Fields:
http://www.youtube.com/watch?v=CjwLL6tzxb4
(ook meteen de enige videoclip die ze ooit gemaakt hebben)
Rancid!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:29 schreef wimmmm het volgende:
Tim Armstrong onbekend?
Grappenmaker ben jij.
Rancid![]()
die zijn redelijk bekendquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:00 schreef wazoomie het volgende:
D'espairsRay![]()
Maximum the Hormone![]()
Dir en Grey![]()
ofzo...
2007 nieuwe album :pquote:Op maandag 18 juni 2007 23:27 schreef Ceased2Be het volgende:
The Magnetic Fields:
http://www.youtube.com/watch?v=CjwLL6tzxb4
(ook meteen de enige videoclip die ze ooit gemaakt hebben)
Haha Die is grappigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:18 schreef the_jasper het volgende:
nog iets totaal anders uit groningen
huilende rappers
Die heb ik gezien in het voorprog van Badly Drawn Boy, heel chillquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:00 schreef Boeskos het volgende:
lucky fonz III
http://www.youtube.com/watch?v=00M_ZBURNLY
We hadden het over 'goed' he.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:03 schreef MooiHoofd het volgende:
the lost soundcheck:
http://youtube.com/watch?v=gH2RHczIDdU
Verzet naar 2008quote:
"WHO DO YOU THINK I AM"quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:05 schreef Nies het volgende:
Such a Surge, oost-duitse takkeherrie met een boodschap. Buiten Duitsland amper bekend, jammer.
http://www.youtube.com/watch?v=pppIhmh4rfM
Ik heb hun eerste 2 albums: Goosefair (Hidden track: Wuthering Heightsquote:
Hebben ooit op WYTBEAT gespeeld, daar ken ik ze van.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:53 schreef RobbieT het volgende:
Monstertux!
(Bandje van mijn mentor. (Die kale op de gitaar)
Hier de website;
http://www.monstertux.nl/index.php
Mad Capsule Marketsquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:23 schreef P8 het volgende:
Als iemand hier 1 nummer van "The spanish barrowin guitar" kent, dan heeft hij/zij een eeuwig plaatsje in mijn sig verdiend.
Iets bekender zijn de "mad capsule markets" en "electric eel shock", maar ook die zullen maar vrij weinig mensen kennen
Dan zul jij die eerste ook geweldig vinden. Alleen jammer dat er niks over te vinden is op internet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:27 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
Mad Capsule Markets![]()
Electric Eel Shock![]()
woon je in japan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:28 schreef P8 het volgende:
[..]
Dan zul jij die eerste ook geweldig vinden. Alleen jammer dat er niks over te vinden is op internet.
Het is een lokaal bandje uit kagoshima, JP
een vriend van mij heeft er een jaar gewoond, en die kwam met cd's van deze band terugquote:
Als jij iets hebt waarmee ik een cd kan omzetten in MP3, dan kan ik je wat sturen via msn/mailquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:52 schreef Siegfried het volgende:
Hm, is dat ergens te krijgen/horen dan?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:01 schreef Hpzone het volgende:
Ik krijg altijd de indruk dat ik de enige ben die HIM kent, maar dat komt gewoon doordat alle mensen in mijn omgeving Nederlandse/Volendamse troep luisteren.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:00 schreef Grobbel het volgende:
[..]HIM heeft zelfs top 40-hits gehad in het verleden, en staat nou niet bepaald hoog aangeschreven bij de meeste muziekliefhebbers.
In dat rijtje de Culemborgse: 3 Gare Klapsigaren.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:13 schreef TheDiver het volgende:
Shag Shag en de vloeitjes
Wij hebben hier ook nog "Vlieg & de Meppers". Bij elk optreden delen ze vliegenmeppers uit en gaan alle dronken mensen elkaar daar mee slaanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:23 schreef Siegfried het volgende:
[..]
In dat rijtje de Culemborgse: 3 Gare Klapsigaren.
die kent toch iedereenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
Arcade Fire is redelijk onbekend.
Van mijn vrienden heel niemand.quote:
dump die vrienden dan snelquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Van mijn vrienden heel niemand.
ken jij die ook?? dacht dak de enige wasquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:07 schreef Houtspeer het volgende:
U2
Ik heb de keuze uit hardstylevriend en emovriend, dan is er ook nog hiphopvriend en blofvriend. En Arctic Monkeys en Musevriendinquote:
je kijkt toch wel verder dan één band of niet dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb de keuze uit hardstylevriend en emovriend, dan is er ook nog hiphopvriend en blofvriend. En Arctic Monkeys en Musevriendin!
HIM maakt opzich best lekkere muziek hoor, ik heb zelf een greatist hits cd/dvd van ze. Die gast ziet er alleen erg gaar uit.. (sommige vrouwen schijnen hem super rrlekker te vinden.. maar oke, dat zijn dan vaak gothchicks dus dat verklaard weer een hoopquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:00 schreef Grobbel het volgende:
[..]HIM heeft zelfs top 40-hits gehad in het verleden, en staat nou niet bepaald hoog aangeschreven bij de meeste muziekliefhebbers.
Klinkt technisch wel leuk inderdaad, ben niet zo'n enorme punkfan; word er een beetje onrustig van.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:08 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ik heb hun eerste 2 albums: Goosefair (Hidden track: Wuthering Heights![]()
) + Self Made Maniac
Ze hebben (in 2000 dacht ik) hun naam veranderd in The Drum.
valt mee, stonden gisteren op glastonburyquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
Arcade Fire is redelijk onbekend.
Nouja, mensen die een beetje in psytrance/goa zitten, kennen dit toch zeker wel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:09 schreef P8 het volgende:
hoe bekend is Shpongle eigenlijk?
Soort van ambient/lounge/goa. Supermuziek!
boeren tellen nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:45 schreef SnowCockroach het volgende:
Ik luister naar bands als Arctic Monkeys, Death Cab for Cutie, We Are Scientists en andere rock/indie rock. Die bands zijn niet onbekend maar als vrienden op m'n Ipod zitten te kijken dan is het meestal 'Oh ik ken he-le-maal niemand daarvan' en geven ze hem weer snel terug. Of ik laat ze Arctic Monkeys of iets anders luisteren en ze vinden het meteen 'herrie'. Maar die teksten, het accent, die muziek sowieso, is geweldig.![]()
We Are Scientists hebben trouwens een geniale site en humor, maar dat snappen ze niet want alles is in het Engels. 'Das Engels! Da ken ik nie!' En het uitleggen van de humor werkt ook niet motiverend.![]()
Zie trouwens de onderste link in mijn signature voor Youtube-filmpje. (We Are Scientists, de drummer en zanger van Arctic Monkeys doen mee.)
Het zijn geen boeren hoor.quote:
hehe dus zover zat ik r niet naast!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:59 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Het zijn geen boeren hoor.Maar soms een beetje oppervlakkige top-40 types die niet goed zijn in Engels.
Oh en mijn ouders hadden eerst een boerderij en dat betekent niet meteen dat het domme wereldvreemde ongemanierde lompe figuren zijn die nooit ergens komen en een interieur uit de jaren 50 hebben.(Excusez-moi, jeugdfrustraties, als ik zei dat mijn vader boer was kreeg je meteen een shitload aan vooroordelen over je heen.
)
Wow, klinkt erg tof.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:21 schreef mjan het volgende:
She wants revenge
Ik dacht dat ze niet zo onbekend waren, maar in mijn omgeving kende nog niemand ze.
Hehe die ken ik. Zelfs nog live gezien.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:21 schreef mjan het volgende:
She wants revenge
Ik dacht dat ze niet zo onbekend waren, maar in mijn omgeving kende nog niemand ze.
Ja.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:41 schreef SnowCockroach het volgende:
LCD Soundsystem, kent iemand die?
Ook.quote:Art of Fighting?
Anders zou ik ze ook niet kennen natuurlijk.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:29 schreef Siegfried het volgende:
Nah, ik ken ze van meer dingen. Weet even niet precies wat.. Volgens mij doen ze meer in NL.
LCD Soundsystem is behoorlijk bekend johquote:Op zondag 24 juni 2007 01:41 schreef SnowCockroach het volgende:
Ik moet toch wel iets origineels luisteren.![]()
Art of Fighting?
Ik moet écht gaan slapen, mijn oude botten trekken het hier niet langer.![]()
True, maar beatsteaks doen het niet verkeerd met al die festivals en kun je dus niet echt meer tot de onbekende bandjes rekenenquote:Op zondag 24 juni 2007 01:59 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Anders zou ik ze ook niet kennen natuurlijk.
Maar zoiets is natuurlijk erg relatief. Bandjes die echt niemand kent bestaan niet.
Idd.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:00 schreef Siegfried het volgende:
[..]
LCD Soundsystem is behoorlijk bekend joh![]()
Goosefair ben ik al een tijdje naar op zoek. Self Made Maniac heb ik wel, is cool.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:08 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ik heb hun eerste 2 albums: Goosefair (Hidden track: Wuthering Heights![]()
) + Self Made Maniac
Ze hebben (in 2000 dacht ik) hun naam veranderd in The Drum.
Wilde het al niet zeggen. Koop de OOR en kijk daar eens in. Leer je eens iets nieuwsquote:Op zondag 24 juni 2007 15:58 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Eauh.![]()
Ik bevind me vast in de verkeerde kringen.![]()
Zal ik eens doen.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:04 schreef AFX. het volgende:
[..]
Wilde het al niet zeggen. Koop de OOR en kijk daar eens in. Leer je eens iets nieuws
Tales of the inexpressiblequote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:09 schreef P8 het volgende:
Clips daarvan worden regelmatig 's nachts gespeeld op Mtv2 of base, iig een van die 2. M'n favoriet is toch wel tribulations (lindstrøm remix)quote:Op zondag 24 juni 2007 01:41 schreef SnowCockroach het volgende:
Toch wel redelijk bekend.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:09 schreef P8 het volgende:
De enige die ik kenquote:
Inderdaad, die zijn aardig bekend. En goedquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:48 schreef Soul79 het volgende:
En in mijn omgeving ben ik zo ongeveer de enige die de Beatsteaks kent.
Maar dat zegt misschien meer over mijn omgeving![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |