Verzet naar 2008quote:
"WHO DO YOU THINK I AM"quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:05 schreef Nies het volgende:
Such a Surge, oost-duitse takkeherrie met een boodschap. Buiten Duitsland amper bekend, jammer.
http://www.youtube.com/watch?v=pppIhmh4rfM
Ik heb hun eerste 2 albums: Goosefair (Hidden track: Wuthering Heightsquote:
Hebben ooit op WYTBEAT gespeeld, daar ken ik ze van.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:53 schreef RobbieT het volgende:
Monstertux!
(Bandje van mijn mentor. (Die kale op de gitaar)
Hier de website;
http://www.monstertux.nl/index.php
Mad Capsule Marketsquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:23 schreef P8 het volgende:
Als iemand hier 1 nummer van "The spanish barrowin guitar" kent, dan heeft hij/zij een eeuwig plaatsje in mijn sig verdiend.
Iets bekender zijn de "mad capsule markets" en "electric eel shock", maar ook die zullen maar vrij weinig mensen kennen
Dan zul jij die eerste ook geweldig vinden. Alleen jammer dat er niks over te vinden is op internet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:27 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
Mad Capsule Markets![]()
Electric Eel Shock![]()
woon je in japan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:28 schreef P8 het volgende:
[..]
Dan zul jij die eerste ook geweldig vinden. Alleen jammer dat er niks over te vinden is op internet.
Het is een lokaal bandje uit kagoshima, JP
een vriend van mij heeft er een jaar gewoond, en die kwam met cd's van deze band terugquote:
Als jij iets hebt waarmee ik een cd kan omzetten in MP3, dan kan ik je wat sturen via msn/mailquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:52 schreef Siegfried het volgende:
Hm, is dat ergens te krijgen/horen dan?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:01 schreef Hpzone het volgende:
Ik krijg altijd de indruk dat ik de enige ben die HIM kent, maar dat komt gewoon doordat alle mensen in mijn omgeving Nederlandse/Volendamse troep luisteren.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:00 schreef Grobbel het volgende:
[..]HIM heeft zelfs top 40-hits gehad in het verleden, en staat nou niet bepaald hoog aangeschreven bij de meeste muziekliefhebbers.
In dat rijtje de Culemborgse: 3 Gare Klapsigaren.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:13 schreef TheDiver het volgende:
Shag Shag en de vloeitjes
Wij hebben hier ook nog "Vlieg & de Meppers". Bij elk optreden delen ze vliegenmeppers uit en gaan alle dronken mensen elkaar daar mee slaanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:23 schreef Siegfried het volgende:
[..]
In dat rijtje de Culemborgse: 3 Gare Klapsigaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |