Ja.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:41 schreef SnowCockroach het volgende:
LCD Soundsystem, kent iemand die?
Ook.quote:Art of Fighting?
Anders zou ik ze ook niet kennen natuurlijk.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:29 schreef Siegfried het volgende:
Nah, ik ken ze van meer dingen. Weet even niet precies wat.. Volgens mij doen ze meer in NL.
LCD Soundsystem is behoorlijk bekend johquote:Op zondag 24 juni 2007 01:41 schreef SnowCockroach het volgende:
Ik moet toch wel iets origineels luisteren.![]()
Art of Fighting?
Ik moet écht gaan slapen, mijn oude botten trekken het hier niet langer.![]()
True, maar beatsteaks doen het niet verkeerd met al die festivals en kun je dus niet echt meer tot de onbekende bandjes rekenenquote:Op zondag 24 juni 2007 01:59 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Anders zou ik ze ook niet kennen natuurlijk.
Maar zoiets is natuurlijk erg relatief. Bandjes die echt niemand kent bestaan niet.
Idd.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:00 schreef Siegfried het volgende:
[..]
LCD Soundsystem is behoorlijk bekend joh![]()
Goosefair ben ik al een tijdje naar op zoek. Self Made Maniac heb ik wel, is cool.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:08 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ik heb hun eerste 2 albums: Goosefair (Hidden track: Wuthering Heights![]()
) + Self Made Maniac
Ze hebben (in 2000 dacht ik) hun naam veranderd in The Drum.
Wilde het al niet zeggen. Koop de OOR en kijk daar eens in. Leer je eens iets nieuwsquote:Op zondag 24 juni 2007 15:58 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Eauh.![]()
Ik bevind me vast in de verkeerde kringen.![]()
Zal ik eens doen.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:04 schreef AFX. het volgende:
[..]
Wilde het al niet zeggen. Koop de OOR en kijk daar eens in. Leer je eens iets nieuws
Tales of the inexpressiblequote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:09 schreef P8 het volgende:
hoe bekend is Shpongle eigenlijk?
Soort van ambient/lounge/goa. Supermuziek!
Clips daarvan worden regelmatig 's nachts gespeeld op Mtv2 of base, iig een van die 2. M'n favoriet is toch wel tribulations (lindstrøm remix)quote:Op zondag 24 juni 2007 01:41 schreef SnowCockroach het volgende:
Toch wel redelijk bekend.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:09 schreef P8 het volgende:
hoe bekend is Shpongle eigenlijk?
Soort van ambient/lounge/goa. Supermuziek!
De enige die ik kenquote:
Inderdaad, die zijn aardig bekend. En goedquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:48 schreef Soul79 het volgende:
En in mijn omgeving ben ik zo ongeveer de enige die de Beatsteaks kent.
Maar dat zegt misschien meer over mijn omgeving![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |