Uit Villa Vandaag.quote:21:57 - Elly lust er wel pap van?
Elly heeft het met de Miljonairs over bijnamen. “Elly de paardenpijpster! Haha!”, giert Elly ineens uit. De Miljonairs zijn geschokt en vragen waar die bijnaam vandaan komt. “Praat ons bij!”, zegt Eric. “Zo word ik op internet genoemd!”, legt ze uit. Maar het waarom is nog steeds niet duidelijk. “Nou, ik had de laatste keer dat ik hier was toch een behoorlijke slok op, hoor! Ik ben van het laatste stuk toch nog wat kwijt!”, lacht ze. Ze vertelt vervolgens iets over een bezoek aan Fries op die bewuste avond. Het zal toch niet waar zijn...?
Ik heb wel meer films gezien waarin twee meisjes op last van de regie met elkander zoenden. Het is precies de richting die Amanda op wil!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is je reactie nog serieus ook![]()
![]()
Ik geef het op. FOK is echt een beetje aan het doordraaien. Tijd voor mij om even wat anders te gaan doen.
Nah..... ze zegt het alleen een beetje lullig, ze weet het wel.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:55 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda snapt niet wat hoogbegaafd is..........
wat verassend...![]()
![]()
Dat zit Brian dwars! De beleggingsman had ook het idee dat Huub slimmer was, maar Huub heeft MBO en Brian HBO..... verdulleme!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef demins het volgende:
Aha, Amanda vindt Huub veel intelligenter dan Brian! Al heeft Brian een hogere opleiding...
Je bent te snel..hij zit weerquote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef noekje het volgende:
Brian loopt weer weg! Loser.
Dat vind ik overigens heel denigrerend.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:57 schreef Dark het volgende:
Brian - dit is mijn mening, deel het niet met mij!
Brian - ik zeg dat jij slim bent op je eigen manier.
huub heeft toch ook hbo?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zit Brian dwars! De beleggingsman had ook het idee dat Huub slimmer was, maar Huub heeft MBO en Brian HBO..... verdulleme!![]()
ben ik op tijd thuis?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:58 schreef johngrisham het volgende:
para in aantocht hahaaa
Ik ben 2.03 meter, dus hoger begaafd dan jijquote:Op maandag 18 juni 2007 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben 1.97 meter, dus ik ben lekker hoger begaafd dan Amanda.![]()
![]()
![]()
Je timing is goed.....precies op tijd thuis..quote:Op maandag 18 juni 2007 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze moet haar BEK houden en haar FOCKING SNATER
![]()
Wie was de eerste?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo, dat hakte erin bij de fokkers, die Bek en die Snater![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je timing is goed.....precies op tijd thuis..![]()
JA, en hou jij ook eens je bek en je fockin snater!!!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo, dat hakte erin bij de fokkers, die Bek en die Snater![]()
Amanda verwoord zichzelf goedquote:Op maandag 18 juni 2007 23:00 schreef akveor het volgende:
Ik snap echt niet waarom Amanda niet beter bij zichzelf blijft. Zo vind ik haar echt tof. Niet omdat ze met Brian bezig is maar zichzelf zo goed verwoord.
Brian is over de zeik omdat hij haar simpelweg niet begrijpt.
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:03 schreef agter het volgende:
[..]
JA, en hou jij ook eens je bek en je fockin snater!!!
;-)
Amanda is dom! Maar véééél slimmer dan Brian!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:02 schreef robert2006 het volgende:
en wie zegt nu dat amanda dom is?????????????????????
Ik vind Patty Brard helemaal niks. Met haar dochter zou ik trouwens wel es willen rollebollen.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:22 schreef robert2006 het volgende:
[..]
patty brard is een tof wijf, wel een beetje oud
Ja, A'Delletje verbaasd ons af en toe met haar volzinnen, die ook nog ergens over gaan.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:02 schreef robert2006 het volgende:
Volgens mij heeft Huub idd alleen MBO (wel HAVO afgerond in Amerika ofzo, zei hij ooit, al is daar geen 'havo' volgens mij ).. Is wel begonnen op gymnasium ooit... Huub is ook Jaap is één van ie hoogbegaafde mensen die freaked out zijn omdat ze zo slim zijn, Huub zit daar nog onder.. zo zie ik het, dat is mijn mening, daar hoeven jullie niet direct over te oordelen, begrijpen jullie dat? Hebben julliie gehoord wat ik zeg? Dat is mijn mening, daar kan niets fout aan zijn, ik wil mijn eigen mening, niet de jouwe!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zit Brian dwars! De beleggingsman had ook het idee dat Huub slimmer was, maar Huub heeft MBO en Brian HBO..... verdulleme!![]()
Dan maakt Breenless tot een amoebequote:Op maandag 18 juni 2007 23:04 schreef demins het volgende:
[..]
Amanda is dom! Maar véééél slimmer dan Brian!
En ze kent haar eigen straattaaltje niet eens. wat het is "als jou"..quote:Op maandag 18 juni 2007 23:05 schreef agter het volgende:
"ik hep een andere mening dan jou"
1+1=2, dat is iets wat vastgelegd staat. Hou je daar even rekening mee.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:06 schreef johngrisham het volgende:
amanda heeft hier een heel sterk punt
als zij een andere mening heeft moet ze
dat zelf weten
elke keer als ze ruzie hebben moet hij het
altijd zo draaien dat zijn mening de waarheid is
Niets staat vast, zullen de wetenschappers blij mee zijnquote:Op maandag 18 juni 2007 23:07 schreef Rudieh het volgende:
haahah
B: '1+1=2...dat staat vast'
A: 'ja voor jou!'
das weer een klassiekertje hoor
en een trap tussen zn benenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:07 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda..geef die eikel een klap op zijn bek
Pokeren op de streams ?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:08 schreef Borga het volgende:
schoppen schoppen schoppen schoppen
Jij kijkt zeker naar stream 5 ofzo..quote:Op maandag 18 juni 2007 23:02 schreef robert2006 het volgende:
En daar heeft Amanda gelijk in! Het is niet moeilijk ruimten te definieren waarin 1 + 1 niet 2 is, sterker nog, waar het getal 2 geen enkele betekenis heeft, zelfs niet bestaat....quote:Op maandag 18 juni 2007 23:07 schreef avonne het volgende:
Brian "1+1=2. Dat is bewezen, ja?"
Amanda "dat hoeft helemaal niet zo te zijn"
sorry,quote:
Dat is een vrij domme postingquote:Op maandag 18 juni 2007 23:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker naar stream 5 ofzo..![]()
Prachtige opmerking........quote:Op maandag 18 juni 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
A Je moet een relatie met jezelf nemen.
Ja, het zou mooi zijn als Aman opeens over binaire getallen zou gaan praten.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:09 schreef demins het volgende:
[..]
En daar heeft Amanda gelijk in! Het is niet moeilijk ruimten te definieren waarin 1 + 1 niet 2 is, sterker nog, waar het getal 2 geen enkele betekenis heeft, zelfs niet bestaat....
Geen 1 bestaat ook nietquote:Op maandag 18 juni 2007 23:09 schreef demins het volgende:
[..]
En daar heeft Amanda gelijk in! Het is niet moeilijk ruimten te definieren waarin 1 + 1 niet 2 is, sterker nog, waar het getal 2 geen enkele betekenis heeft, zelfs niet bestaat....
Moeten meer mensen doenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:11 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda gaat nu even op Google zoeken wat hoogbegaafd is...
![]()
Hou gewoon je bek en je focking snater!!!!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:13 schreef Katewalker het volgende:
Af en toe valt Brian door de mand. Hij doet immers maar net of hij anderen respecteert en begrijpt en helpt terwijl hij ze eigenlijk minderwaardig vindt. Af en toe heeft ook Amanda dat door...dat voelt ze dan gewoon..en protesteert..Brian probeert het nu weer goed te maken op dat enge fluistertoontje...
Ongeveer het IQ van een nagelvijlquote:Op maandag 18 juni 2007 23:13 schreef Rudieh het volgende:
wat probeert Amanda weer vreeeeselijk hard te bewijzen dat ze helemaaaal niet dom is
tevergeefs
Kun je je roze bril even afzetten en naar mn compliment zoeken schatquote:Op maandag 18 juni 2007 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb bewondering voor Eric.
Hij is echt sterk.
Avonne mag ik je een compliment maken ?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:14 schreef avonne het volgende:
Ik val net binnen, maar Brian praat duidelijk poep.
Amanda heeft een puntje van kritiek op Brian, en hij maakt er een big deal van, en gaat in de aanval en verdediging tegelijkertijd.
Waar begon de discussie mee?
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:08 schreef kleinzusje het volgende:
Wat een meesterlijke geniale OP en TT![]()
Ik mis alleen een plaatje van een Pijpende Elly ( mag ook kunst zijn) ;-)
Ik reageer alleen op complimenten over de OP als er minimaal 3 reakties zijn, en je was dit keer de enige.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kun je je roze bril even afzetten en naar mn compliment zoeken schat![]()
Heb jij een beter idee dan??quote:Op maandag 18 juni 2007 23:15 schreef petraa het volgende:
Zielig mannetje, gaat hij zijn tong uitsteken en stom lopen lachen.
Ik zou in dit geval al veel eerder poep zijn gaan praten. Man, man, man, wat heeft die Brian soms toch een engelengeduld. Ik had haar al lang een beurt gegeven, dat snapt ze veel beter dan wat dan ookquote:Op maandag 18 juni 2007 23:14 schreef avonne het volgende:
Ik val net binnen, maar Brian praat duidelijk poep.
Kutzooi, dat is bij de buren wel andersquote:Op maandag 18 juni 2007 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik reageer alleen op complimenten over de OP als er minimaal 3 reakties zijn, en je was dit keer de enige.
Hij moet gewoon zeggen dat ze dom is en eigenwijs en er allemaal geen donder van snapt. Aan dit denigrerende en respectloze gedrag heeft ze ook niks.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou in dit geval al veel eerder poep zijn gaan praten. Man, man, man, wat heeft die Brian soms toch een engelengeduld. Ik had haar al lang een beurt gegeven, dat snapt ze veel beter dan wat dan ook
Dat heb je als Brian-adore-adeptquote:Op maandag 18 juni 2007 23:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je ook hoogbegaafd was...![]()
Iemand met een IQ van het niveau waarbij de ijsmeesters bij elkaar komen om de elfstedentocht te gaan voorbereiden kun je niets uitleggen.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:17 schreef Dark het volgende:
Brian wil het niet uitleggen en feest vieren, weg met die sigaret, he, he, he...........
Tijd voor de borst van mama Nettyquote:
Ja, daar reageer ik zelfs op complimenten die er niet zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kutzooi, dat is bij de buren wel anders![]()
Alleen mensen die groter zijn dan 1.97 meter zijn hoogbegaafd jah!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je ook hoogbegaafd was...![]()
Tja, hij probeert het met een lolletje af te doen om haar niet te hard af te vallen. Ik pleit in deze voor Brian, vooruit maar, ik ben genereus vanavond.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij moet gewoon zeggen dat ze dom is en eigenwijs en er allemaal geen donder van snapt. Aan dit denigrerende en respectloze gedrag heeft ze ook niks.
mwah.... ik heb liever antwoord op mijn vraag...quote:Op maandag 18 juni 2007 23:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Avonne mag ik je een compliment maken ?
En je weet wel wie er straks weer tussen de lipjes of binnen de kringspier van Amanda te vinden is. Niet de postbode.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:20 schreef noekje het volgende:
Amanda is wel pissig hoor en terecht trouwens. Stom kutjoch!
Zo is dat.....daar was ze voor aangetrokken. Hooguit nog wat nageltjes erbij en verder bek dicht.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:20 schreef akveor het volgende:
Amanda d'r mening doet er natuurlijk ook niet toe. Ze is gewoon het neukertje van Brian en moet verder d'r kop houden. Vrouwuh...
IQ van Jaapquote:Op maandag 18 juni 2007 23:20 schreef avonne het volgende:
[..]
mwah.... ik heb liever antwoord op mijn vraag...
Waarom vond Amanda het nodig om tegen Brian te zeggen dat ze recht heeft op een eigen mening en dat Brian haar net zo goed als dom-blond-tieten beschouwd?
Waar begon het mee?
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:19 schreef Peter6000 het volgende:
@dgk_fan: je kunstobject staat in de OP
hahahaahahahaquote:Op maandag 18 juni 2007 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En je weet wel wie er straks weer tussen de lipjes of binnen de kringspier van Amanda te vinden is. Niet de postbode.
De intelligentie van Jaap, Amanda vindt dat Jaap niet slimmer is dan 'de normale mensheid'.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Waarom vond Amanda het nodig om tegen Brian te zeggen dat ze recht heeft op een eigen mening en dat Brian haar net zo goed als dom-blond-tieten beschouwd?
Waar begon het mee?
Het begon over Jaap. Brian zei dat hij hoogbegaafd is maar Amanda vindt dat van niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Waar begon het mee?
Amanda vindt dat Jaap slimmer is dan Brian...............foutjequote:Op maandag 18 juni 2007 23:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Waarom vond Amanda het nodig om tegen Brian te zeggen dat ze recht heeft op een eigen mening en dat Brian haar net zo goed als dom-blond-tieten betitelt?
Waar begon het mee?
sorry, was even een boek aan het lezenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Waarom vond Amanda het nodig om tegen Brian te zeggen dat ze recht heeft op een eigen mening en dat Brian haar net zo goed als dom-blond-tieten betitelt?
Waar begon het mee?
37 minuten, en dan mag ze naar huisquote:Op maandag 18 juni 2007 23:23 schreef avonne het volgende:
* streams uit.
Hoelang duurt het ongeveer voor Elly haar mond houdt?
Over 37 min zit haar tijd eropquote:Op maandag 18 juni 2007 23:23 schreef avonne het volgende:
* streams uit.
Hoelang duurt het ongeveer voor Elly haar mond houdt?
Plus dat ze Jaap niet hoogbegaafd vindt....quote:Op maandag 18 juni 2007 23:23 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda vindt dat Jaap slimmer is dan Brian...............foutje
Gewoon doorlezen, we roepen je wel als het interessant wordt.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
sorry, was even een boek aan het lezen![]()
En zelfs dat snapt ze niet! Terwijl je het haar toch goed hebt uitgelegd...quote:Op maandag 18 juni 2007 23:20 schreef akveor het volgende:
Amanda d'r mening doet er natuurlijk ook niet toe. Ze is gewoon het neukertje van Brian en moet verder d'r kop houden. Vrouwuh...
Ze vond Huub toch slimmer dan Brian?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:23 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda vindt dat Jaap slimmer is dan Brian...............foutje
Laagbegaafd?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:24 schreef avonne het volgende:
[..]
Plus dat ze Jaap niet hoogbegaafd vindt....
.... wat maakt dat van Brian?
![]()
Een grote lul ?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:24 schreef avonne het volgende:
[..]
Plus dat ze Jaap niet hoogbegaafd vindt....
.... wat maakt dat van Brian?
![]()
Nachtmerriequote:Op maandag 18 juni 2007 23:25 schreef Liess het volgende:
Droom ik of ik hoor ik 'geil moet ze zijn' en zie ik een polonaise..
how low can we goquote:Op maandag 18 juni 2007 23:24 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een extreem niveauloos optreden.
Ik ga helemaal los hier.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geil, geil, geil moet ze zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Ze mag een beetje stinken maar geil moet ze zijn".quote:Op maandag 18 juni 2007 23:25 schreef Liess het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:25 schreef Liess het volgende:
Ik weet het niet meer, ze vond in ieder geval iets, dat Brian niet zo vond...........of zoiets!?quote:
Ze kan vast heel veel truckjes...quote:Op maandag 18 juni 2007 23:22 schreef Peter6000 het volgende:
Elly lijkt me typisch iemand die ter plekke dood neer kan vallen.
Ik bedoel dit letterlijk.
Amanda heeft wel een passend outfitje aan voor dit soort nummers.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:26 schreef Meganog het volgende:
[..]
"Ze mag een beetje stinken maar geil moet ze zijn".
Jaap slaat het even overquote:Op maandag 18 juni 2007 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het lijflied, overeenkomstig met het gemiddelde IQ van DGK. Je ziet ook gelijk dat ze het herkennen, ze haken spontaan in
ik vind melissa toch leukerquote:Op maandag 18 juni 2007 23:25 schreef avonne het volgende:
37 minuten, dus.
Ik zie dat menigeen al de minuten aftelt
Ik bedoel het letterlijk, ze ziet er zo ongezond uit dat ze volgens mij niet lang meer leeft.quote:
Kromme benen mag ze hebben maar heel geil moet ze zijn, geil moet ze zijn, geil moet ze zijnquote:Op maandag 18 juni 2007 23:21 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De glimlach van een kind
Doet je beseffen dat je leeft
De glimlach van een kind
Dat nog een leven voor zich heeft
Dat leven is de moeite waard
Met soms wel wat verdriet
Maar met liefde, geluk en plezier in het verschiet
De glimlach van een kind
Dat met een trein speelt of een pop
Zo'n glimlach maakt je blij
Daar kan geen feest meer tegenop
Wat geeft het of je ouder wordt
Dat maakt toch niks meer uit
Want je voelt je gelukkig
Ook al heb je geen duit
quote:
Het allerergste is nog dat Natasja 'de hele tekst' moeiteloos meebleert.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:26 schreef Meganog het volgende:
[..]
"Ze mag een beetje stinken maar geil moet ze zijn".
Die duren soms heeeeeeeeeeel langquote:Op maandag 18 juni 2007 23:30 schreef petraa het volgende:
Nog 30 minuten.
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:29 schreef Lobasca het volgende:
![]()
[..]
Ik sluit achter jou aan in de polonaise..... Bij Hoevelaken links af!
![]()
De eerste keer, dat die Elly er was, werd het ook gedraaid en ik geloof gezongen door Elly.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:29 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Het allerergste is nog dat Natasja 'de hele tekst' moeiteloos meebleert.
(Had dat hele liedje nog nooit gehoord)
Inkopppertje; Nee geilquote:
Ja, ik vind het een bizonder mens. Ze kan heel lief zijn, er heel goed uitzien en even later is ze als een heks en ziet ze er niet uit. Die griet heeft extreme kanten. Gewoon ver bij die types weg blijven. Ze is een femme fatale, in vele opzichten.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:30 schreef petraa het volgende:
Wat is Natas toch een raar wijf. Het zal je moeder wezen.
Huub kent het nummer ook.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:31 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
De eerste keer, dat die Elly er was, werd het ook gedraaid en ik geloof gezongen door Elly.
Welke streamquote:Op maandag 18 juni 2007 23:33 schreef petraa het volgende:
Brian is echt op zijn pik getrapt.
De hechtingtest, op verzoek van de Bergman kliniek.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:32 schreef demins het volgende:
Natasja probeert haar tieten er af te schudden!
Dat heb ik nou ook. Soms denk ik "ach...ze is best een lief Wijffie", maar dan een paar streams verder denkquote:Op maandag 18 juni 2007 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een bizonder mens. Ze kan heel lief zijn, er heel goed uitzien en even later is ze als een heks en ziet ze er niet uit. Die griet heeft extreme kanten. Gewoon ver bij die types weg blijven. Ze is een femme fatale, in vele opzichten.
Wanneer moet jij weer terug naar de kliniek?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:33 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze is mooi, ze is geil, ze is intelligent en ze is aardig
ze is ALLES
Apres skihut- He he kaboutertjesquote:Op maandag 18 juni 2007 23:31 schreef Lobasca het volgende:
Hoe heten die lui van het kabouterlied, ben ik al heel lang naar op zoek. Echt!
Tis een moderne kliniek, ze hebben daar internetquote:Op maandag 18 juni 2007 23:35 schreef Meganog het volgende:
[..]
Wanneer moet jij weer terug naar de kliniek?![]()
Geneest dat beter?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Tis een moderne kliniek, ze hebben daar internet![]()
Ja, maar ik bedoel het orgineel, van een jaar of 22 geleden.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Apres skihut- He he kaboutertjes
![]()
Ja ik ken al die shit wel![]()
Van mij mag jij je eigen mening hebben hoor........quote:Op maandag 18 juni 2007 23:33 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze is mooi, ze is geil, ze is intelligent en ze is aardig
ze is ALLES
Echt een gevalletje 'mute' hequote:Op maandag 18 juni 2007 23:37 schreef Mokum020 het volgende:
Jezusssssssssssssssssssssssss Natas...............
Paulus de Boskabouter?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel het orgineel, van een jaar of 22 geleden.![]()
http://dwek.scouting.nl/static/kabouters/opening_sluiting.htmlquote:Op maandag 18 juni 2007 23:31 schreef Lobasca het volgende:
Hoe heten die lui van het kabouterlied, ben ik al heel lang naar op zoek. Echt!
het mag het mag het mag............................. plopquote:
volgens mij hebben ze in elke kliniek internet,ik zit in ieder geval niet in een boerderij voor soepkippetjesquote:Op maandag 18 juni 2007 23:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Tis een moderne kliniek, ze hebben daar internet![]()
Grijnsssssssss...........hij pakt zijn momentje......Mmmmoooooii......quote:Op maandag 18 juni 2007 23:40 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap geeft aan dat hij niet tevreden is over het fungeren van Elly.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |