Dat was een Excel-module.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:29 schreef SiRojK het volgende:
Fuck Eric man, met zijn studie is zo belangrijk.. Als het echt zo belangrijk voor je is had je er al lang meer voor gedaan.. En kom niet aan met het 'ik kan hier niet werken', want die andere opdracht had hij ook op tijd af....
echt????quote:Op maandag 18 juni 2007 22:27 schreef Charmian het volgende:
Staan er echt fakkels aan?
Oh ja, dat tongincident tussen Lieke en Amanda. Zelfs Amanda zei daarover tegen Deborah,' soms moeten we ook dingen hier he.'quote:Op maandag 18 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet geen logica in dat huis zoeken, want dat is er blijkbaar niet in zo'n situatie. Amanda en Lieke maken elkaar verbaal ook compleet af..... om een dag later weer met elkaar te tongen. Gevoelens en dergelijke schijnen heel snel en hard te gaan als je in zo'n klein wereldje leeft. Niets is meer logisch.
Doh : (quote:
Even voor de zekerheid: denk je ECHT dat Amanda en Lieke gaan tongen omdat dat moet van de redactie?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh ja, dat tongincident tussen Lieke en Amanda. Zelfs Amanda zei daarover tegen Deborah,' soms moeten we ook dingen hier he.'
Mijn logica zegt dan dat ze daar dingen moeten of ik hoor echt heel slecht.
ik zeg niksquote:Op maandag 18 juni 2007 22:31 schreef koejoeloek het volgende:
geen Jensen vanavond? In de aankondiging heeft ie het over mensen uit dames in de dop
Nee naar Sylviaquote:Op maandag 18 juni 2007 22:35 schreef easysatellite het volgende:
weet iemand als je nu een brief of kaart stuurd naar gouden kooi tnv eric of die dan doorgestuurd word naar eric???
moet je snel zijnquote:Op maandag 18 juni 2007 22:35 schreef easysatellite het volgende:
weet iemand als je nu een brief of kaart stuurd naar gouden kooi tnv eric of die dan doorgestuurd word naar eric???
nee er zit geen logica in. Ook dat ze nu opeens wilden dat eric weg ging uit zichzelf. Totaal niet logsich en niet strategisch. En iedereen stemde daar ook mee eens? Nee daar zit een luchtje aan.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat achter hem wel kende inmiddels. Huub zei ook tegen Jaap dat Eric niks meer zou krijgen. Daarom was er ook geen Jensen voor Eric.
Dat was sowieso een raar fimpje. Heel vaag gesprek tussen Huub en Jaap.
Eric zijn gevoel klopte opeens niet meer etc..Zie Sylvia. Amanda en Natasia laten hem opeens keihard vallen. Natasia beloofde hem 4 uur daarvoor absolute dekking en opeens basht ze mee.
Het klopt niet.
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid: denk je ECHT dat Amanda en Lieke gaan tongen omdat dat moet van de redactie?![]()
![]()
![]()
quote:21:57 - Elly lust er wel pap van?
Elly heeft het met de Miljonairs over bijnamen. “Elly de paardenpijpster! Haha!”, giert Elly ineens uit. De Miljonairs zijn geschokt en vragen waar die bijnaam vandaan komt. “Praat ons bij!”, zegt Eric. “Zo word ik op internet genoemd!”, legt ze uit. Maar het waarom is nog steeds niet duidelijk. “Nou, ik had de laatste keer dat ik hier was toch een behoorlijke slok op, hoor! Ik ben van het laatste stuk toch nog wat kwijt!”, lacht ze. Ze vertelt vervolgens iets over een bezoek aan Fries op die bewuste avond. Het zal toch niet waar zijn...?
Ja, dat bewijst alles.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:38 schreef itsme het volgende:
[..]
nee er zit geen logica in. Ook dat ze nu opeens wilden dat eric weg ging uit zichzelf. Totaal niet logsich en niet strategisch. En iedereen stemde daar ook mee eens? Nee daar zit een luchtje aan.
Trouwens we hebben hen toch ook horen praten over de toneelhaak
Natuurlijk is er vanavond Jensen MET dames in de dop (zoals je zelf al zegt)quote:Op maandag 18 juni 2007 22:31 schreef koejoeloek het volgende:
geen Jensen vanavond? In de aankondiging heeft ie het over mensen uit dames in de dop
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:39 schreef Peter6000 het volgende:
OMFG, de Villa Vandaag redactie is ook weer creatief geweest.
.
.
[..]
Waarom niet?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid: denk je ECHT dat Amanda en Lieke gaan tongen omdat dat moet van de redactie?![]()
![]()
![]()
Je moet mij niet geloven, maar gewoon even logisch denken. Denk jij dat twee meisjes in een reality programma gaan tongen met elkaar omdat de redactie dat wil? Kom op zeg, dat geloof je toch niet echt of wel dan. Hoewel, er zijn echt fokkers geweest die dachten dat Lesley in opdracht van de redactie een relatie aanging met Bart en zelfs in opdracht tijdens dat uitje met hem ging neukenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:39 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alsof het ertoe doet wat ik denk. Ik hoorde een gesprek tussen Amanda en Deborah over dat incident en ik ben eerder geneigd dat gesprek te geloven dan jou.
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:40 schreef Dark het volgende:
Natas is er van overtuigt dat je zaait wat je zult oogsten en dat alles dubbel hard terug komt.
Jaap heeft tegen Natas gezegd, dat hij het liefst overblijft met Brian, want Huub is niet te vertrouwen.
je gaat alleen op het laatste stukje van mijn betoog in.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat bewijst alles.
Kom op zeg. Ze hebben het heel erg vaan over een toneelhaak ja. Dat doen ze al sinds Angelique ECHT de toneelhaak heeft gekregen. Nu denkt iedereen meteen aan een toneelhaak als iemand vrijwillig weg gaat. Zelfs nu met Eric, die nog middenin vele verhaallijnen zit nota bene![]()
Maar goed, ik geef het op. Op FOK zal het wel altijd zo blijven.
Wat dat met Lesley te maken heeft ontgaat me volledig maar het zal wel. Denk jij lekker wat jij wil dan denk ik lekker wat ik wil.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet mij niet geloven, maar gewoon even logisch denken. Denk jij dat twee meisjes in een reality programma gaan tongen met elkaar omdat de redactie dat wil? Kom op zeg, dat geloof je toch niet echt of wel dan. Hoewel, er zijn echt fokkers geweest die dachten dat Lesley in opdracht van de redactie een relatie aanging met Bart en zelfs in opdracht tijdens dat uitje met hem ging neuken![]()
Waarom niet?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet mij niet geloven, maar gewoon even logisch denken. Denk jij dat twee meisjes in een reality programma gaan tongen met elkaar omdat de redactie dat wil? Kom op zeg, dat geloof je toch niet echt of wel dan. Hoewel, er zijn echt fokkers geweest die dachten dat Lesley in opdracht van de redactie een relatie aanging met Bart en zelfs in opdracht tijdens dat uitje met hem ging neuken![]()
Ja, dat zei Amanda tegen haar zus.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk jij dat twee meisjes in een reality programma gaan tongen met elkaar omdat de redactie dat wil?
Dan gaat zij zelf nog een enorm zwaar leven krijgen.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:40 schreef Dark het volgende:
Natas is er van overtuigt dat je zaait wat je zult oogsten en dat alles dubbel hard terug komt.
Nee he! Gaan ze nu ook al met bomen gooienquote:Op maandag 18 juni 2007 22:44 schreef Dark het volgende:
Volgens Natas weet Brian al dat alle bomen los gaan op hem en Amanda.
Volgens mij is je reactie nog serieus ookquote:
Nee, zo werd het alleen uitgelegd op FOK. Daar zijn ze hier erg goed in.quote:
Mijn toetsenbord is zwaar kut! (en de vingers die tiepen ookquote:Op maandag 18 juni 2007 22:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee he! Gaan ze nu ook al met bomen gooien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |