Ja, kan niet wachten. Walgelijk mens is het. In en in NEP.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:19 schreef milk-shake het volgende:
[..]
jij zal wel superblij zijn ..nu Eric weggaat..........................![]()
neeeeeeee blijf zelf postenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Of ik mijzelf hoor praten...post jij maar voor mij![]()
Vind Natas eigenlijk best een mooie vrouw, ze heeft wel een pittige uitstraling. Daarnaast vind ik donkere vrouwen erg mooi. Als ze Natas opmaken zoals bij Live and cooking is het een mooie dame.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:21 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Vind Natas eigenlijk best een mooie vrouw, ze heeft wel een pittige uitstraling. Daarnaast vind ik donkere vrouwen erg mooi. Als ze Natas opmaken zoals bij Live and cooking is het een mooie dame.
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:21 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda is mooi van binnen en buiten, ze heeft de uitstraling van een pure engel
Watch what you wish for.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:16 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
nij·gen (onov.ww.)
1 buigen als groet
Dat wil ik wel eens meemaken!
Pareltrutje, kom jij maar lekker nijgen hoor.....![]()
Volgens mij heeft het te maken met Amanda.. Hij ontloopt haar ook een beetje vandaagquote:Op maandag 18 juni 2007 22:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Hmm Brian is geiiriteerd ergens over..
Beetje jammer voor je dat deze tekst net onder een Amanda-cap van Scanman terecht kwam....quote:Op maandag 18 juni 2007 22:21 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda is mooi van binnen en buiten, ze heeft de uitstraling van een pure engel
tja zullen we het ooit wetenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:21 schreef CoT het volgende:
Gaat Eric echt vrijwillig weg, of is het de toneelhaak
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Beetje jammer voor je dat deze tekst net onder een Amanda-cap van Scanman terecht kwam....
Donderdag pas.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:23 schreef Peter6000 het volgende:
Hoe laat moet ik nu weer Jensen kijken, en ik heb de tv uitzending van zondag ook nog niet gezien.
rare smaak heb jij ...eigenlijkquote:Op maandag 18 juni 2007 22:22 schreef robert2006 het volgende:
[..]
patty brard is een tof wijf, wel een beetje oud
ze is in ieder geval wel mooier dan haar zussen, maar ze is geen naomi of tyraquote:Op maandag 18 juni 2007 22:21 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Vind Natas eigenlijk best een mooie vrouw, ze heeft wel een pittige uitstraling. Daarnaast vind ik donkere vrouwen erg mooi. Als ze Natas opmaken zoals bij Live and cooking is het een mooie dame.
Grootste deel van de mensen voor de schermen zijn Eric ook beu..quote:Op maandag 18 juni 2007 22:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Grootste deel van de mensen achter de schermen is dus Eric beu..
iemand zei net tegen mij dat het donderdag pas wordt uitgezondenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:23 schreef Peter6000 het volgende:
Natas is best wel een gevoelsmens, als ik dit zo zie.
Hoe laat moet ik nu weer Jensen kijken, en ik heb de tv uitzending van zondag ook nog niet gezien.
22.45 uur vanavond.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:23 schreef Peter6000 het volgende:
Natas is best wel een gevoelsmens, als ik dit zo zie.
tof wil toch niet zeggen dat je d'r op geilt, ik vind haar lachen, vooral als ze op het leidse of rembrand dronken rondlooptquote:
Klopt, jammer dat ze soms een beetje arrogant is ,maar verder wel cool wijf.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:22 schreef robert2006 het volgende:
[..]
patty brard is een tof wijf, wel een beetje oud
Het is wel duidelijk dat achter hem wel kende inmiddels. Huub zei ook tegen Jaap dat Eric niks meer zou krijgen. Daarom was er ook geen Jensen voor Eric.quote:
Koekje erbij??quote:Op maandag 18 juni 2007 22:26 schreef Liess het volgende:
[..]
Klopt, jammer dat ze soms een beetje arrogant is ,maar verder wel cool wijf.
Je moet geen logica in dat huis zoeken, want dat is er blijkbaar niet in zo'n situatie. Amanda en Lieke maken elkaar verbaal ook compleet af..... om een dag later weer met elkaar te tongen. Gevoelens en dergelijke schijnen heel snel en hard te gaan als je in zo'n klein wereldje leeft. Niets is meer logisch.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat achter hem wel kende inmiddels. Huub zei ook tegen Jaap dat Eric niks meer zou krijgen. Daarom was er ook geen Jensen voor Eric.
Dat was sowieso een raar fimpje. Heel vaag gesprek tussen Huub en Jaap.
Eric zijn gevoel klopte opeens niet meer etc..Zie Sylvia. Amanda en Natasia laten hem opeens keihard vallen. Natasia beloofde hem 4 uur daarvoor absolute dekking en opeens basht ze mee.
Het klopt niet.
Ikeaquote:Op maandag 18 juni 2007 22:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Geweldig schilderij daar achter Eric..van wie is het?
Klopt, en toch kan ik me niet voorstellen dat mijn gevoelens zo snel kunnen keren ookal zit ik opgesloten in zon kleine ruimte...quote:Op maandag 18 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet geen logica in dat huis zoeken, want dat is er blijkbaar niet in zo'n situatie. Amanda en Lieke maken elkaar verbaal ook compleet af..... om een dag later weer met elkaar te tongen. Gevoelens en dergelijke schijnen heel snel en hard te gaan als je in zo'n klein wereldje leeft. Niets is meer logisch.
O.a Do.quote:
Het enige wat ik er wel van geloof, is dat zijn studiepunten (hij heeft geloof ik een deadline voor de laatste punten) erg belangrijk zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:28 schreef Clank het volgende:
En Eric blijft maar herhalen dat hij niet gaat omdat hij het getreiter zat is... straks gaat hij het zelf nog geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |