Dat geloof je toch zelf niet?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:01 schreef agter het volgende:
[..]
Nou ja, Eric kan zijn 24 uur altijd nog intrekken...tot de laatste minuut is het onzeker. Pas als hij de poort uit is, is hij echt weg.
Tja, die brains van mij werkten even niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat het een zoon van Elly is had toch al een waarschuwing moeten zijn.
Dus je wilt niet weten dat het Rene Riva is?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Godsamme. mijn hartWat erg inderdaad. Ik word altijd agressief van dit soort bende
![]()
Hoezo? Volgens mij zijn die veel te saai om bewoners te zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:05 schreef milk-shake het volgende:
ik hoop dat de nieuwe bewoner mitch of die andere butler is ...............zou wel zo leuk zijn![]()
ja maar die kunnen lekker beetje stoken tussen brain en amandaquote:Op maandag 18 juni 2007 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Volgens mij zijn die veel te saai om bewoners te zijn.
Ik moet er niet aan denken, Mitch of Dimitriquote:Op maandag 18 juni 2007 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Volgens mij zijn die veel te saai om bewoners te zijn.
De afdeling visagie van Jensen heeft goed z'n best gedaan iig....quote:Op maandag 18 juni 2007 22:06 schreef milk-shake het volgende:
[..]
best mooie foto als je haar neus wegdenk ..van natas
Ja hoor want dat zegt me dus helemaal niets.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus je wilt niet weten dat het Rene Riva is?![]()
Word donderdag pas uit gezondenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:09 schreef milk-shake het volgende:
hoe laat kwam jensen op tv................(lui ..ken ook gids pakken)![]()
Je weet niet wat je mist..quote:Op maandag 18 juni 2007 22:08 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja hoor want dat zegt me dus helemaal niets.![]()
Alsjeblieft niet. Ze hebben nu al te vaak mensen er in gestopt die al bekend waren (Amanda en lieke)quote:Op maandag 18 juni 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken, Mitch of Dimitri![]()
en hoelaat ?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:09 schreef milk-shake het volgende:
hoe laat kwam jensen op tv................(lui ..ken ook gids pakken)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |