Jaap zat achter de pc en was er niet bijquote:Op maandag 18 juni 2007 21:45 schreef noekje het volgende:
Jaap wist het nog helemaal niet dat Eric z'n 24 uur heeft aangevraagd?
'Huh wat? Heb ik wat gemist?'
Sensatiebakquote:
ze is gewoon een damequote:Op maandag 18 juni 2007 21:47 schreef akveor het volgende:
Amanda drinkt wijn door een rietje... Ik neem aan dat dat ivm met haar afvallen te maken heeft.
Word je sneller zat.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:47 schreef akveor het volgende:
Amanda drinkt wijn door een rietje... Ik neem aan dat dat ivm met haar afvallen te maken heeft.
Misschien kan Scanman van jou ook wel iets fabriceren m.b.v. fotoshop enz.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Scan, wat kun jij mooie caps maken van een foeilelijke vrouw![]()
Zdngmw is manisch depressief.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:46 schreef Gert het volgende:
Waarom zou Natasia dat doen, dat keihard lachen de hele tijd? Denkt ze dat dit charmant is?
Je zag net ook goed dat ze op het punt stond om weer in hard schateren uit te barsten, haar waffel was al wijd opengesperd, maar toen ging de groepsaandacht naar iets anders en was het inééns niet meer lollig. Hop, mond weer dicht. Wat een echte pret heb je dan.
Van gewoon wijn drinken valt haar haar af!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:47 schreef akveor het volgende:
Hier geven we Commentaar Op Streams. Ik begin je zat te worden.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:49 schreef Borga het volgende:
[..]
Zdngmw is manisch depressief.
http://www.trimbos.nl/default53.html
Ik ben er toch?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik bespaar je mijn caps.
ik mis je hier
Stijn, dacht ik.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:53 schreef BarryK het volgende:
Is marco favorietje?
Dat is vreemdquote:Op maandag 18 juni 2007 21:54 schreef SiRojK het volgende:
Jaap vindt Elly niet zo leuk....
Jaap heeft brains... Dan vallen die grappen en grollen ernaastquote:Op maandag 18 juni 2007 21:54 schreef SiRojK het volgende:
Dat maakt Jaap op zich weer leukerquote:Op maandag 18 juni 2007 21:54 schreef SiRojK het volgende:
Waarom zou hij?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:57 schreef Rotterdammert het volgende:
Gaat Jaap vanavond nog TERROR doen op erik? :p
Is daar een reden voor dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:57 schreef Rotterdammert het volgende:
Gaat Jaap vanavond nog TERROR doen op erik? :p
Godsamme. mijn hartquote:Op maandag 18 juni 2007 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is zelden dat ik een pagina zo snel wegklik. Wat een herrie.
Dat het een zoon van Elly is had toch al een waarschuwing moeten zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Godsamme. mijn hartWat erg inderdaad. Ik word altijd agressief van dit soort bende
![]()
Nou ja, Eric kan zijn 24 uur altijd nog intrekken...tot de laatste minuut is het onzeker. Pas als hij de poort uit is, is hij echt weg.quote:
Ik heb dan blijkbaar ook brainsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |