Ongeveer het IQ van een nagelvijlquote:Op maandag 18 juni 2007 23:13 schreef Rudieh het volgende:
wat probeert Amanda weer vreeeeselijk hard te bewijzen dat ze helemaaaal niet dom is
tevergeefs
Kun je je roze bril even afzetten en naar mn compliment zoeken schatquote:Op maandag 18 juni 2007 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb bewondering voor Eric.
Hij is echt sterk.
Avonne mag ik je een compliment maken ?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:14 schreef avonne het volgende:
Ik val net binnen, maar Brian praat duidelijk poep.
Amanda heeft een puntje van kritiek op Brian, en hij maakt er een big deal van, en gaat in de aanval en verdediging tegelijkertijd.
Waar begon de discussie mee?
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:08 schreef kleinzusje het volgende:
Wat een meesterlijke geniale OP en TT![]()
Ik mis alleen een plaatje van een Pijpende Elly ( mag ook kunst zijn) ;-)
Ik reageer alleen op complimenten over de OP als er minimaal 3 reakties zijn, en je was dit keer de enige.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kun je je roze bril even afzetten en naar mn compliment zoeken schat![]()
Heb jij een beter idee dan??quote:Op maandag 18 juni 2007 23:15 schreef petraa het volgende:
Zielig mannetje, gaat hij zijn tong uitsteken en stom lopen lachen.
Ik zou in dit geval al veel eerder poep zijn gaan praten. Man, man, man, wat heeft die Brian soms toch een engelengeduld. Ik had haar al lang een beurt gegeven, dat snapt ze veel beter dan wat dan ookquote:Op maandag 18 juni 2007 23:14 schreef avonne het volgende:
Ik val net binnen, maar Brian praat duidelijk poep.
Kutzooi, dat is bij de buren wel andersquote:Op maandag 18 juni 2007 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik reageer alleen op complimenten over de OP als er minimaal 3 reakties zijn, en je was dit keer de enige.
Hij moet gewoon zeggen dat ze dom is en eigenwijs en er allemaal geen donder van snapt. Aan dit denigrerende en respectloze gedrag heeft ze ook niks.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou in dit geval al veel eerder poep zijn gaan praten. Man, man, man, wat heeft die Brian soms toch een engelengeduld. Ik had haar al lang een beurt gegeven, dat snapt ze veel beter dan wat dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |