Amanda vindt dat Jaap slimmer is dan Brian...............foutjequote:Op maandag 18 juni 2007 23:20 schreef avonne het volgende:
[..]
mwah.... ik heb liever antwoord op mijn vraag...
Waarom vond Amanda het nodig om tegen Brian te zeggen dat ze recht heeft op een eigen mening en dat Brian haar net zo goed als dom-blond-tieten betitelt?
Waar begon het mee?
sorry, was even een boek aan het lezenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:20 schreef avonne het volgende:
[..]
mwah.... ik heb liever antwoord op mijn vraag...
Waarom vond Amanda het nodig om tegen Brian te zeggen dat ze recht heeft op een eigen mening en dat Brian haar net zo goed als dom-blond-tieten betitelt?
Waar begon het mee?
37 minuten, en dan mag ze naar huisquote:Op maandag 18 juni 2007 23:23 schreef avonne het volgende:
* streams uit.
Hoelang duurt het ongeveer voor Elly haar mond houdt?
Over 37 min zit haar tijd eropquote:Op maandag 18 juni 2007 23:23 schreef avonne het volgende:
* streams uit.
Hoelang duurt het ongeveer voor Elly haar mond houdt?
Plus dat ze Jaap niet hoogbegaafd vindt....quote:Op maandag 18 juni 2007 23:23 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda vindt dat Jaap slimmer is dan Brian...............foutje
Gewoon doorlezen, we roepen je wel als het interessant wordt.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
sorry, was even een boek aan het lezen![]()
En zelfs dat snapt ze niet! Terwijl je het haar toch goed hebt uitgelegd...quote:Op maandag 18 juni 2007 23:20 schreef akveor het volgende:
Amanda d'r mening doet er natuurlijk ook niet toe. Ze is gewoon het neukertje van Brian en moet verder d'r kop houden. Vrouwuh...
Ze vond Huub toch slimmer dan Brian?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:23 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda vindt dat Jaap slimmer is dan Brian...............foutje
Laagbegaafd?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:24 schreef avonne het volgende:
[..]
Plus dat ze Jaap niet hoogbegaafd vindt....
.... wat maakt dat van Brian?
![]()
Een grote lul ?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:24 schreef avonne het volgende:
[..]
Plus dat ze Jaap niet hoogbegaafd vindt....
.... wat maakt dat van Brian?
![]()
Nachtmerriequote:Op maandag 18 juni 2007 23:25 schreef Liess het volgende:
Droom ik of ik hoor ik 'geil moet ze zijn' en zie ik een polonaise..
how low can we goquote:Op maandag 18 juni 2007 23:24 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een extreem niveauloos optreden.
Ik ga helemaal los hier.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geil, geil, geil moet ze zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Ze mag een beetje stinken maar geil moet ze zijn".quote:Op maandag 18 juni 2007 23:25 schreef Liess het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:25 schreef Liess het volgende:
Ik weet het niet meer, ze vond in ieder geval iets, dat Brian niet zo vond...........of zoiets!?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |