Dat heb je als Brian-adore-adeptquote:Op maandag 18 juni 2007 23:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je ook hoogbegaafd was...![]()
Iemand met een IQ van het niveau waarbij de ijsmeesters bij elkaar komen om de elfstedentocht te gaan voorbereiden kun je niets uitleggen.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:17 schreef Dark het volgende:
Brian wil het niet uitleggen en feest vieren, weg met die sigaret, he, he, he...........
Tijd voor de borst van mama Nettyquote:
Ja, daar reageer ik zelfs op complimenten die er niet zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kutzooi, dat is bij de buren wel anders![]()
Alleen mensen die groter zijn dan 1.97 meter zijn hoogbegaafd jah!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je ook hoogbegaafd was...![]()
Tja, hij probeert het met een lolletje af te doen om haar niet te hard af te vallen. Ik pleit in deze voor Brian, vooruit maar, ik ben genereus vanavond.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij moet gewoon zeggen dat ze dom is en eigenwijs en er allemaal geen donder van snapt. Aan dit denigrerende en respectloze gedrag heeft ze ook niks.
mwah.... ik heb liever antwoord op mijn vraag...quote:Op maandag 18 juni 2007 23:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Avonne mag ik je een compliment maken ?
En je weet wel wie er straks weer tussen de lipjes of binnen de kringspier van Amanda te vinden is. Niet de postbode.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:20 schreef noekje het volgende:
Amanda is wel pissig hoor en terecht trouwens. Stom kutjoch!
Zo is dat.....daar was ze voor aangetrokken. Hooguit nog wat nageltjes erbij en verder bek dicht.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:20 schreef akveor het volgende:
Amanda d'r mening doet er natuurlijk ook niet toe. Ze is gewoon het neukertje van Brian en moet verder d'r kop houden. Vrouwuh...
IQ van Jaapquote:Op maandag 18 juni 2007 23:20 schreef avonne het volgende:
[..]
mwah.... ik heb liever antwoord op mijn vraag...
Waarom vond Amanda het nodig om tegen Brian te zeggen dat ze recht heeft op een eigen mening en dat Brian haar net zo goed als dom-blond-tieten beschouwd?
Waar begon het mee?
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:19 schreef Peter6000 het volgende:
@dgk_fan: je kunstobject staat in de OP
hahahaahahahaquote:Op maandag 18 juni 2007 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En je weet wel wie er straks weer tussen de lipjes of binnen de kringspier van Amanda te vinden is. Niet de postbode.
De intelligentie van Jaap, Amanda vindt dat Jaap niet slimmer is dan 'de normale mensheid'.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Waarom vond Amanda het nodig om tegen Brian te zeggen dat ze recht heeft op een eigen mening en dat Brian haar net zo goed als dom-blond-tieten beschouwd?
Waar begon het mee?
Het begon over Jaap. Brian zei dat hij hoogbegaafd is maar Amanda vindt dat van niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Waar begon het mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |