Uit Villa Vandaag.quote:21:57 - Elly lust er wel pap van?
Elly heeft het met de Miljonairs over bijnamen. “Elly de paardenpijpster! Haha!”, giert Elly ineens uit. De Miljonairs zijn geschokt en vragen waar die bijnaam vandaan komt. “Praat ons bij!”, zegt Eric. “Zo word ik op internet genoemd!”, legt ze uit. Maar het waarom is nog steeds niet duidelijk. “Nou, ik had de laatste keer dat ik hier was toch een behoorlijke slok op, hoor! Ik ben van het laatste stuk toch nog wat kwijt!”, lacht ze. Ze vertelt vervolgens iets over een bezoek aan Fries op die bewuste avond. Het zal toch niet waar zijn...?
Ik heb wel meer films gezien waarin twee meisjes op last van de regie met elkander zoenden. Het is precies de richting die Amanda op wil!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is je reactie nog serieus ook![]()
![]()
Ik geef het op. FOK is echt een beetje aan het doordraaien. Tijd voor mij om even wat anders te gaan doen.
Nah..... ze zegt het alleen een beetje lullig, ze weet het wel.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:55 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda snapt niet wat hoogbegaafd is..........
wat verassend...![]()
![]()
Dat zit Brian dwars! De beleggingsman had ook het idee dat Huub slimmer was, maar Huub heeft MBO en Brian HBO..... verdulleme!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef demins het volgende:
Aha, Amanda vindt Huub veel intelligenter dan Brian! Al heeft Brian een hogere opleiding...
Je bent te snel..hij zit weerquote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef noekje het volgende:
Brian loopt weer weg! Loser.
Dat vind ik overigens heel denigrerend.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:57 schreef Dark het volgende:
Brian - dit is mijn mening, deel het niet met mij!
Brian - ik zeg dat jij slim bent op je eigen manier.
huub heeft toch ook hbo?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zit Brian dwars! De beleggingsman had ook het idee dat Huub slimmer was, maar Huub heeft MBO en Brian HBO..... verdulleme!![]()
ben ik op tijd thuis?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:58 schreef johngrisham het volgende:
para in aantocht hahaaa
Ik ben 2.03 meter, dus hoger begaafd dan jijquote:Op maandag 18 juni 2007 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben 1.97 meter, dus ik ben lekker hoger begaafd dan Amanda.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |