Ja, ik vind het een bizonder mens. Ze kan heel lief zijn, er heel goed uitzien en even later is ze als een heks en ziet ze er niet uit. Die griet heeft extreme kanten. Gewoon ver bij die types weg blijven. Ze is een femme fatale, in vele opzichten.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:30 schreef petraa het volgende:
Wat is Natas toch een raar wijf. Het zal je moeder wezen.
Huub kent het nummer ook.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:31 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
De eerste keer, dat die Elly er was, werd het ook gedraaid en ik geloof gezongen door Elly.
Welke streamquote:Op maandag 18 juni 2007 23:33 schreef petraa het volgende:
Brian is echt op zijn pik getrapt.
De hechtingtest, op verzoek van de Bergman kliniek.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:32 schreef demins het volgende:
Natasja probeert haar tieten er af te schudden!
Dat heb ik nou ook. Soms denk ik "ach...ze is best een lief Wijffie", maar dan een paar streams verder denkquote:Op maandag 18 juni 2007 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een bizonder mens. Ze kan heel lief zijn, er heel goed uitzien en even later is ze als een heks en ziet ze er niet uit. Die griet heeft extreme kanten. Gewoon ver bij die types weg blijven. Ze is een femme fatale, in vele opzichten.
Wanneer moet jij weer terug naar de kliniek?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:33 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze is mooi, ze is geil, ze is intelligent en ze is aardig
ze is ALLES
Apres skihut- He he kaboutertjesquote:Op maandag 18 juni 2007 23:31 schreef Lobasca het volgende:
Hoe heten die lui van het kabouterlied, ben ik al heel lang naar op zoek. Echt!
Tis een moderne kliniek, ze hebben daar internetquote:Op maandag 18 juni 2007 23:35 schreef Meganog het volgende:
[..]
Wanneer moet jij weer terug naar de kliniek?![]()
Geneest dat beter?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Tis een moderne kliniek, ze hebben daar internet![]()
Ja, maar ik bedoel het orgineel, van een jaar of 22 geleden.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Apres skihut- He he kaboutertjes
![]()
Ja ik ken al die shit wel![]()
Van mij mag jij je eigen mening hebben hoor........quote:Op maandag 18 juni 2007 23:33 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze is mooi, ze is geil, ze is intelligent en ze is aardig
ze is ALLES
Echt een gevalletje 'mute' hequote:Op maandag 18 juni 2007 23:37 schreef Mokum020 het volgende:
Jezusssssssssssssssssssssssss Natas...............
Paulus de Boskabouter?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel het orgineel, van een jaar of 22 geleden.![]()
http://dwek.scouting.nl/static/kabouters/opening_sluiting.htmlquote:Op maandag 18 juni 2007 23:31 schreef Lobasca het volgende:
Hoe heten die lui van het kabouterlied, ben ik al heel lang naar op zoek. Echt!
het mag het mag het mag............................. plopquote:
volgens mij hebben ze in elke kliniek internet,ik zit in ieder geval niet in een boerderij voor soepkippetjesquote:Op maandag 18 juni 2007 23:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Tis een moderne kliniek, ze hebben daar internet![]()
Grijnsssssssss...........hij pakt zijn momentje......Mmmmoooooii......quote:Op maandag 18 juni 2007 23:40 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap geeft aan dat hij niet tevreden is over het fungeren van Elly.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |