Je timing is goed.....precies op tijd thuis..quote:Op maandag 18 juni 2007 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze moet haar BEK houden en haar FOCKING SNATER
![]()
Wie was de eerste?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo, dat hakte erin bij de fokkers, die Bek en die Snater![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je timing is goed.....precies op tijd thuis..![]()
JA, en hou jij ook eens je bek en je fockin snater!!!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo, dat hakte erin bij de fokkers, die Bek en die Snater![]()
Amanda verwoord zichzelf goedquote:Op maandag 18 juni 2007 23:00 schreef akveor het volgende:
Ik snap echt niet waarom Amanda niet beter bij zichzelf blijft. Zo vind ik haar echt tof. Niet omdat ze met Brian bezig is maar zichzelf zo goed verwoord.
Brian is over de zeik omdat hij haar simpelweg niet begrijpt.
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:03 schreef agter het volgende:
[..]
JA, en hou jij ook eens je bek en je fockin snater!!!
;-)
Amanda is dom! Maar véééél slimmer dan Brian!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:02 schreef robert2006 het volgende:
en wie zegt nu dat amanda dom is?????????????????????
Ik vind Patty Brard helemaal niks. Met haar dochter zou ik trouwens wel es willen rollebollen.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:22 schreef robert2006 het volgende:
[..]
patty brard is een tof wijf, wel een beetje oud
Ja, A'Delletje verbaasd ons af en toe met haar volzinnen, die ook nog ergens over gaan.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:02 schreef robert2006 het volgende:
en wie zegt nu dat amanda dom is?????????????????????
Volgens mij heeft Huub idd alleen MBO (wel HAVO afgerond in Amerika ofzo, zei hij ooit, al is daar geen 'havo' volgens mij ).. Is wel begonnen op gymnasium ooit... Huub is ook Jaap is één van ie hoogbegaafde mensen die freaked out zijn omdat ze zo slim zijn, Huub zit daar nog onder.. zo zie ik het, dat is mijn mening, daar hoeven jullie niet direct over te oordelen, begrijpen jullie dat? Hebben julliie gehoord wat ik zeg? Dat is mijn mening, daar kan niets fout aan zijn, ik wil mijn eigen mening, niet de jouwe!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zit Brian dwars! De beleggingsman had ook het idee dat Huub slimmer was, maar Huub heeft MBO en Brian HBO..... verdulleme!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |