Ik was al bang dat er geen nieuwe ging komenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:53 schreef EvilWasp het volgende:
Mijn actie ook weer, eerste post in het topic, sluit ik hem
Ik heb me vandaag weer vermaakt met roekeloos hopeloos gare solo's spelen en met die jengelstengel te zwaaienquote:Op maandag 18 juni 2007 20:48 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Mijn flying floyd is niet meer zo vliegerig.Hamer en een stukje hout.
En terecht, denk dat ik het in de vakantie er ff afmik en weer intoneer, maar daar heb ik nu echt geen zin in.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb me vandaag weer vermaakt met roekeloos hopeloos gare solo's spelen en met die jengelstengel te zwaaien
klonk hoogstwaarschijnlijk helemaal nergens naar maar ik heb me vermaakt![]()
een gewone floyd rose brug is toch prima te stemmen?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:00 schreef punkjunk het volgende:
ik vind floyeds echt de meeste kutte brug die bedacht is ooitik kan er ook gewoon niks mee, dat pookie hangt in de weg en stemmen is een kriem
![]()
Ja dat bedoel ik, als je nieuwe snaren doet. Dan is ie niet goed in stemming te krijgen. Dan staat je brug haaks op je body. Een goede actie krijg ik zoweizo nietquote:Op maandag 18 juni 2007 21:02 schreef Aresdreams het volgende:
ach, het is beter dan een vintage tremmelo, die dingen ontstemmen bij mij echt snel, terwijl de floyd redelijk stabiel blijft
en stemmen valt wel mee, vind ik
maar met nieuwe snaren ben je inderdaad wel ff bezig voordat ie geheel getuned is.
Mja het is juist dat ie perfect gestemd blijft het probleem is als je naar een andere stemming wil of andere snaren an ben je de lulquote:Op maandag 18 juni 2007 21:00 schreef punkjunk het volgende:
ik vind floyeds echt de meeste kutte brug die bedacht is ooitik kan er ook gewoon niks mee, dat pookie hangt in de weg en stemmen is een kriem
Waarom hebben ze niet uitgevonden dat je em ook makkelijk kan locken in een bepaalde positie en zo zonder tremolo in een andere stemming kan spelen.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja het is juist dat ie perfect gestemd blijft het probleem is als je naar een andere stemming wil of andere snaren an ben je de lul
De kracht achter de floyd rose is dat de veren achterin perfect op spanning staan waardoor de brug weer naar zero-position terug komt bij een dive of een dip.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:09 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Waarom hebben ze niet uitgevonden dat je em ook makkelijk kan locken in een bepaalde positie en zo zonder tremolo in een andere stemming kan spelen.
Jij speelt gewoon als een mietje, een beetje de snaren aaien.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan je gare fendertjeik heb pas 1 keer een snaar gebroken op m'n gitaar
wel o pz'n tijd dan vervangen
Je hebt wel tremmel0 locking systemenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:09 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Waarom hebben ze niet uitgevonden dat je em ook makkelijk kan locken in een bepaalde positie en zo zonder tremolo in een andere stemming kan spelen.
Een mooi blokje hout eronder werkt ook hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 21:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hebt wel tremmel0 locking systemenmaar die moet je er weer in gaan bouwen dan met 1 klik zet je em vast, in dive only mode of gewoon los zoals die normaal is
lijkt me best fijn om erin te hebben
Maar dan kan je je trem helemaal niet meer gebruiken waarvoor die isquote:Op maandag 18 juni 2007 21:38 schreef TenWords het volgende:
[..]
Een mooi blokje hout eronder werkt ook hoor
Bedankt voor de reacties! Phoe wat gaat dit topic snel zeg!quote:Op maandag 18 juni 2007 13:29 schreef FoggyFreek het volgende:
Ik volg het topic al een tijdje maar ik dacht, laat ik ook maar eens wat posten!
2 nummers
Weak on my own
Moving into blue
Klinkt goed !quote:Op maandag 18 juni 2007 22:06 schreef FoggyFreek het volgende:
[..]
Bedankt voor de reacties! Phoe wat gaat dit topic snel zeg!
Mijn band heet JeeBee.
Hier is nog een YouTube filmpje (is alweer een tijdje terug, en met gast) Spelen jullie ook in bands?
http://www.youtube.com/watch?v=IJqlikKL824
Gitarist lees ik redelijk vaak welquote:Op maandag 18 juni 2007 22:20 schreef SNArky het volgende:
Wie leest hier nog meer Total Guitar Magazine?
Lid vanquote:Op maandag 18 juni 2007 22:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gitarist lees ik redelijk vaak welleuk blad
Ja lach maar, ik zei vanmorge: als ik me jtm30 heb gaan we blueze bij jou thuis kerel. Zegt ie: 200. Ik:quote:
Profiteurquote:
Maar de gitarist heeft geen toffe nummers getabt en geen hendig sjiek cd'tje erbij....quote:Op maandag 18 juni 2007 22:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gitarist lees ik redelijk vaak welleuk blad
Daarom kost die ook maar 50% van de prijs van dat blaadje van jouquote:Op maandag 18 juni 2007 22:36 schreef SNArky het volgende:
[..]
Maar de gitarist heeft geen toffe nummers getabt en geen hendig sjiek cd'tje erbij....
er zit toch altijd een nummer in dat getabt is? Wat ik wel gaar vind aan de gitarist is dat de versterkers en gitaren veelal bij 1000 euro beginnenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:36 schreef SNArky het volgende:
[..]
Maar de gitarist heeft geen toffe nummers getabt en geen hendig sjiek cd'tje erbij....
"Kuch" Bullshit "kuch"quote:Op maandag 18 juni 2007 22:39 schreef punkjunk het volgende:
[..]
er zit toch altijd een nummer in dat getabt is? Wat ik wel gaar vind aan de gitarist is dat de versterkers en gitaren veelal bij 1000 euro beginnen.
Je snaren lager zetten ?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef ibaneX het volgende:
als ik mijn gitaar (grg170dx) in D heb gestemd liggen de snaren lekker laag prescies goed dus. Als ik in E stem speelt het zooo kut hoe los k dit op?
Ha! Hoezo bullshit? Is dit niet meer zo? Ik heb het jaargang 2002-2003 liggen en wat nummers uit 2004quote:Op maandag 18 juni 2007 22:41 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
"Kuch" Bullshit "kuch"
Weltrusten![]()
Owja zitten best veel getabte stukken tussen![]()
Ik heb laatst op een mc6 gespeeld, echt een racegitaar puur sang. Heel mooi afgewerkt ook, alleen ik vind het model zelf niet zo mooi.....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:34 schreef Aresdreams het volgende:
Ach, voor een 1000 euro heb je wel mooie gitaartjes
(zat gister op de site van bo~el te kijken, en die MC7 die ze daar hebben is best gaaf, alleen dan wel ff een prijsje van 1475)
Wij gaan deze zomer ons eerste volwaardige album opnemen, we hebben al een demo cd maar dit zijn slechts 5 nummers. hou jorisbos.nl in de gaten voor updates. Ben benieuwd wat jullie er van vinden!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:24 schreef -Menn0- het volgende:
Ben dr weer!
@FoggyFreek: Het klinkt echt te relaxed! Hebben jullie een cd ofzo?!![]()
Was LOA nog wat? Die band al een tijdje niet meer gevolgd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:12 schreef Cynic het volgende:
Ik lees helemaal niks meer, ben ook totaal niet meer op de hoogte van wat er gebeurt op muziek- en instrumentengebied.
Gisteren trouwens naar 013 geweest om Drowning Pool, Devildriver en Life of Agony te kijken. Allemaal ENGL en Mesa rectifiers. Het geluid daarvan gaat uiteindelijk toch wel vervelen hoor.
Ik kwam voor LOA, ze hebben na RRR zeer zeker goed werk afgeleverd, alleen gooit Keith er live nogal met de pet naar. Dat schijnt hij altijd al te doen maar ik hoopte dat ik geluk zou hebben. Niet dus. Vorig jaar heb ik hem solo gezien in Vera en dat was geniaal, hij had er zin in en zong goed. Gisteren leek het alsof we blij mochten zijn dat hij überhaupt af en toe wat dingen in de microfoon riep.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:43 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Was LOA nog wat? Die band al een tijdje niet meer gevolgd.
Hebben ze nieuw werk wat te pruimen is? Of is het vooral 'River runs red' wat de sfeer moet zetten?
Het lijkt helemaal niet op Coalchamber.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:54 schreef Aresdreams het volgende:
Devildriver lijkt me juist wel grappig
meer ook omdat het ergens een beetje voorbouwt op Die vorige band van die zanger... kom ff niet op de naam...
oh ja, Coal Chamber
Maar dan wat serrieuzer ofzo...
ga ze op graspop iig ff bekijken
Nouja, misschien wel hoor, maar het kan mij persoonlijk absoluut niet bekoren.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:12 schreef Aresdreams het volgende:
Ken ze alleen van een paar MP3s, en klinkt wel harder dan coal chamber, inderdaad wel heel anders, maar ja, zoals je het omschrijft klinkt het alsof het live nog niet echt goed in elkaar steekt
Het ontstemmen van je gitaar?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar dan kan je je trem helemaal niet meer gebruiken waarvoor die is![]()
Pas maar opquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:32 schreef VASND het volgende:
TV*Pling*
Beide methodes zijn, zeker als je nog aan het leren bent, even relevant. Tenzij je ontzettend getalenteerd bent is uiteindelijk wat muziektheorie leren best handig om niet vast te blijven zitten in een routine, maar om het initieel te leren moet je iets hebben wat jou motiveert, en voor de meeste mensen is dat niet het leren lezen van noten. Als je niet gemotiveerd bent (bijv. omdat je zware rock wil spelen en gitaarles vindt dat Mary has a little lamb op nylon beter voor je is) dan ga je vanzelf minder oefenen en dán kom je nergens.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:31 schreef dvdk het volgende:
vinden julie dit ook 'gitaar spelen' of leer je het feitelijk zo verkeerd, aangezien ze met deze lesmethode toch je nooit echt 'noten' leren maar codes (akoorden) en waneer je ze moet spelen.
of worden die akkoorden en u/downstroke notaties een soort noten op zich.
wat ik eigenlijk wil weten is, prefereer je de oude lesmethode met noten of wat je op youtube ziet?
Ok, bijdrage dan maarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:36 schreef SNArky het volgende:
[..]
Pas maar op...
Ernie Ball snaren zijn trouwens wel veel beter dat die roestbakken dan d'Addario...
Je bent een viezerik.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Ok, bijdrage dan maar.
Ik heb altijd vrij snel dat mn snaren/fingerboard ranzig worden.
Speel niet zo super intensief, maar na een maandje moet het hele zootje wel weer vervangen worden eigenlijk..
Wassen jullie speciaal jullie handen voor je gaat gitaren? Ik speel meestal impulsief, dus ff gitaartje pakken en scheuren, en ben vaak te lam om speciaal ff naar de badkamer te lopen eigenlijk.
Valt wel mee?quote:
soms als ik gewoon vette klauwen heb was ik ze wel ff. dat doe ik gewoon m'n snaren niet aanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Ok, bijdrage dan maar.
Ik heb altijd vrij snel dat mn snaren/fingerboard ranzig worden.
Speel niet zo super intensief, maar na een maandje moet het hele zootje wel weer vervangen worden eigenlijk..
Wassen jullie speciaal jullie handen voor je gaat gitaren? Ik speel meestal impulsief, dus ff gitaartje pakken en scheuren, en ben vaak te lam om speciaal ff naar de badkamer te lopen eigenlijk.
Het voordeel van zo spelen met akkoord namen is dat je ook zelf een beetje kan kloten, dat A akkoord kan je op je gitaar op tig manieren spelen en dan kan je daar een beetje mee gaan experimenteren.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:31 schreef dvdk het volgende:
hoi ik had een kort vraagje,
op youtube doe ik wel eens rondkijken en je hebt daar van die 'gitaar-lessen' op. Maar daar leren ze je alleen accoord codes en waar ze staan op de hals....en waneer je moet plukken/ en up-down strokes. zoals hier bv.
http://youtube.com/watch?v=Z3h3118UYP0&mode=related&search=
als niet-speler natuurlijk veel te moeilijk om mee te beginnen sowieso maar ik gebruik het maar als voorbeeld voor m'n eigenlijke vraag.
vinden julie dit ook 'gitaar spelen' of leer je het feitelijk zo verkeerd, aangezien ze met deze lesmethode toch je nooit echt 'noten' leren maar codes (akoorden) en waneer je ze moet spelen.
of worden die akkoorden en u/downstroke notaties een soort noten op zich.
wat ik eigenlijk wil weten is, prefereer je de oude lesmethode met noten of wat je op youtube ziet?
mvg!
Ik pak m'n A eigenlijk altijd met 3 vingersquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:03 schreef Obscurus het volgende:
[afbeelding]
Hoe krijg je het in gods naam voor elkaar om bij het A akkoord met alleen je ring vinger 3 snaren aan te spelen en dan niet de hoge E te rake???![]()
Die mag je best raken (graag zelfs als je dit akkoord zoals geschreven wil spelen), maar met een lichte buiging van je ringvinger zodat hij gedempt wordt. Vergeleken met het open laten klinken van diezelfde E-snaar (kan ook prima in A tenslotte) een eitjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:03 schreef Obscurus het volgende:
[afbeelding]
Hoe krijg je het in gods naam voor elkaar om bij het A akkoord met alleen je ring vinger 3 snaren aan te spelen en dan niet de hoge E te rake???![]()
![]()
Er staan kruisjes, dus als je het niet haalt moet je de bovenste snaar maar gewoon niet spelen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:03 schreef Obscurus het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ja dat ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die mag je best raken (graag zelfs als je dit akkoord zoals geschreven wil spelen), maar met een lichte buiging van je ringvinger zodat hij gedempt wordt. Vergeleken met het open laten klinken van diezelfde E-snaar (kan ook prima in A tenslotte) een eitje.
Dat is volgens mij ook de 'juiste' methode.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik pak m'n A eigenlijk altijd met 3 vingers![]()
Op dat schema staat een x bij de hoge e, dus die speel je niet! Die kun je gewoon dempen door de vinger daar niet helemaal in te drukken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:03 schreef Obscurus het volgende:
[afbeelding]
![]()
Vreemd inderdaad. Leuke barréoefeningetjes misschien?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:08 schreef Cynic het volgende:
Hoe meer ik er naar kijk: waarom zou je een open A pakken dmv een barré met je ringvinger![]()
Dat hangt er geheel en al vanaf wat je daarna gaat spelen. Als je bijv. een hammer-on van de terts naar de kwart wil doen (voor een Asus4) is het soms best handig dat je nog een vinger over hebt. Een van mijn favoriete tracks heeft een C-akkoord (als 3555 gespeeld van A-snaar af) wat vrij snel een hammer-on naar een Csus4 maakt (door 3556 te pakken). Dat gaat makkelijker als je het al als een deels barré hebt gepakt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook de 'juiste' methode.
Omdat de 1 en de 3 de vingers aangeven die je gebruikt, niet de frets.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik snap die akkoorden plaatjes soms niet
Die B en C zijn op dit plaatje volgens mij echt precies hetzelfdewaarom niet gewoon met 2444 ?
Ah dat klinkt een stuk logischerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat de 1 en de 3 de vingers aangeven die je gebruikt, niet de frets.
1 = wijsvinger, 3 = ringvinger.
ja okay maar 3555 met 3 vingers spelen is sowieso wel een beetje veel van het goede.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat hangt er geheel en al vanaf wat je daarna gaat spelen. Als je bijv. een hammer-on van de terts naar de kwart wil doen (voor een Asus4) is het soms best handig dat je nog een vinger over hebt. Een van mijn favoriete tracks heeft een C-akkoord (als 3555 gespeeld van A-snaar af) wat vrij snel een hammer-on naar een Csus4 maakt (door 3556 te pakken). Dat gaat makkelijker als je het al als een deels barré hebt gepakt.
Tuurlijk, maar als je bijv. veel tussen B en C heen en weer pakt is deze greep toch makkelijker. En door een gebrek aan open snaren is het doorklinken makkelijker te controleren.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ah dat klinkt een stuk logischer![]()
Dan vind ik het alsnog fijner om m'n c zó te pakken
[afbeelding]
Ja, mijn punt was voor open A ook niet zo sterk, daar kwam ik halverwege ook achterquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:14 schreef Cynic het volgende:
[..]
ja okay maar 3555 met 3 vingers spelen is sowieso wel een beetje veel van het goede.
trouwens, als je, zoals op het plaatje, die open A met je ringvinger speelt heb je net zoveel vingers over voor hammerons enzo (1 namelijk, je pink) als wanneer je hem met 3 vingers zou spelen
Puur uit principiele traditie zou ik een slide gaan spelen in plaats van een hammer-on.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, mijn punt was voor open A ook niet zo sterk, daar kwam ik halverwege ook achter.
IK HEB EEN BLAUWE GITAARquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:13 schreef Zyggie het volgende:
GENOEG MUZIEKTHEORIE ik kan het niet meer aan!!!!
![]()
![]()
Dan kan je de rest van het akkoord niet door laten klinken, wat nu net wel de bedoeling wasquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:17 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Puur uit principiele traditie zou ik een slide gaan spelen in plaats van een hammer-on.
Een slide terwijl je het akkoord laat ringen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan kan je de rest van het akkoord niet door laten klinken, wat nu net wel de bedoeling was.
En je vingers een beetje lekker rekken is ook wel een fijne sensatiequote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan kan je de rest van het akkoord niet door laten klinken, wat nu net wel de bedoeling was.
Axis theorie klinkt als de perfecte jam tussen een shredder en Lemmy. Maakt niet uit wat voor verschrikkelijke modi je eroverheen soleert, de bas kan gewoon strak dezelfde grondtoon blijven spelenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:19 schreef TenWords het volgende:
axis theorie <3
Zwarte gitaren ftw.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:20 schreef Zyggie het volgende:
[..]
HIHI COooOooOoOollllll! De mijne is eh ORANJEBRUIN!
Hell yeah. Mijn laatste twee gitaren zijn blondjes en dat bevalt primaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:04 schreef TenWords het volgende:
natural finish ftw
Je bent te blut om nieuwe plectra te kopen en bent maar fingerstyle gaan spelen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik speel dire straits
Tof, ik ga binnenkort bezig met sultans of swing.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik speel dire straits
betraptquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bent te blut om nieuwe plectra te kopen en bent maar fingerstyle gaan spelen?
Die ben ik ook aan het doenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:17 schreef Zygje het volgende:
[..]
Tof, ik ga binnenkort bezig met sultans of swing.
Je hebt er de skills gewoon niet voorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:32 schreef punkjunk het volgende:
sultans of swing, sjongedie moest en zou ik doen van me leraar, maar die krijg je er bij mij niet in.
dire straits
Dat is wel de plaats voor beginnende gitaristen, ja, dan valt het niet zo op als je vals speeltquote:
Ja of een ander groot poppodia natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is wel de plaats voor beginnende gitaristen, ja, dan valt het niet zo op als je vals speelt. Galmbak.
Klinkt erg goed, maar ik mis een beetje de "cohesie" in de compositie, het klinkt een beetje alsof iedereen maar wat door elkaar aan het spelen is. Of ligt dat aan mijquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:03 schreef DuranK het volgende:
Ik ben laatste weken bezig geweest met een best lastige solo. Hij is best goed gelukt nou op 2 stukken waar ik net een tikje slomer ga. Te snel![]()
ikke
http://media.putfile.com/Jack---kid-charlemagne-solo
origineel
http://media.putfile.com/kid-charlemagne-solo
Snap ik zelf eigenlijk ook niet zo goed. Ik speel hem wel opnieuw inquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:25 schreef Cynic het volgende:
klinkt wel lekker, maar waarom heb je hem clean opgenomen?
Hele nummer danquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:28 schreef SNArky het volgende:
[..]
Klinkt erg goed, maar ik mis een beetje de "cohesie" in de compositie, het klinkt een beetje alsof iedereen maar wat door elkaar aan het spelen is. Of ligt dat aan mij?
het lukt welquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:54 schreef SNArky het volgende:
[..]
Je hebt er de skills gewoon niet voor.
Mwah, er zijn ook mensen die precies hetzelfde van punk zeggenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:39 schreef punkjunk het volgende:
[..]
het lukt welmaar ik vind het gewoon kut muziek. Ieder nummer is het zelfde en het kunstje is snel geleerd.
ik zou het eerder van punk zeggen...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:40 schreef SNArky het volgende:
[..]
Mwah, er zijn ook mensen die precies hetzelfde van punk zeggen.
Ieder zijn smaak, ik ben ook geen Dire Straits fan. Maar het tweede gedeelte van je statement lijkt me niet helemaal terecht.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:39 schreef punkjunk het volgende:
[..]
het lukt welmaar ik vind het gewoon kut muziek. Ieder nummer is het zelfde en het kunstje is snel geleerd.
zowiezo vind ik de slagpartijen onwijs veel op elkaar lijken. allemaal ook min of meer de zelfde accoorden schema's (tenminste de nummers die ik moest leren). Ik raakte er iig snel op uitgekeken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak, ik ben ook geen Dire Straits fan. Maar het tweede gedeelte van je statement lijkt me niet helemaal terecht.
Probeer voor de grap eens solo 2 uit de Sultansquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:00 schreef punkjunk het volgende:
[..]
zowiezo vind ik de slagpartijen onwijs veel op elkaar lijken. allemaal ook min of meer de zelfde accoorden schema's (tenminste de nummers die ik moest leren). Ik raakte er iig snel op uitgekeken.
Wat is daarmee?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:14 schreef SNArky het volgende:
[..]
Probeer voor de grap eens solo 2 uit de Sultans.
Up en downstroke wisselen. Duim niet constant over je fretten heenknallen. Sexy muziek luisteren en sexy muziek maken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:35 schreef Heatseeker het volgende:
Maar zijn er tips voor de beginnende gitarist, waar moet je opletten en wat moet je vooral niet doen?
Wat versta jij onder sexy muziek?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:36 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Up en downstroke wisselen. Duim niet constant over je fretten heenknallen. Sexy muziek luisteren en sexy muziek maken.
Daar heb ik zo'n apparaatje voor die dat voor mij doet.quote:
Als jij het zelf maar sexy muziek vindt! Mijn smaak is persoonlijk en is verder ook te breed om makkelijk te definieren.quote:
een apparaat stemt je gitaar? netjes.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:44 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Daar heb ik zo'n apparaatje voor die dat voor mij doet.![]()
Ik sluit em aan, sla een snaar aan, wanneer lampje rood niet goed, wanneer lampje groen goed.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:50 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
een apparaat stemt je gitaar? netjes.
In dat geval stem jij je gitaar zelf met behulp van een apparaat. dat is anders.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:54 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik sluit em aan, sla een snaar aan, wanneer lampje rood niet goed, wanneer lampje groen goed.
Dat zei de verkoper tenminste, ik krijg de indruk dat jou reactie sarcasme is en daardoor voel ik me nu opgelicht.![]()
Ja dat bedoelde ik ook, je snapte me wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:57 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
In dat geval stem jij je gitaar zelf met behulp van een apparaat. dat is anders.
er zijn wel van die tuners die zichzelf stemmen. maar das alleen maar duur![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:00 schreef punkjunk het volgende:
[..]
zowiezo vind ik de slagpartijen onwijs veel op elkaar lijken. allemaal ook min of meer de zelfde accoorden schema's (tenminste de nummers die ik moest leren). Ik raakte er iig snel op uitgekeken.
Gitaar goed stemmen is erg belangrijk jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:35 schreef Heatseeker het volgende:
Maar zijn er tips voor de beginnende gitarist, waar moet je opletten en wat moet je vooral niet doen?
Ik wil er metal mee spelen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]ja de slagpartijen
wat boeien die nou
[..]
Gitaar goed stemmen is erg belangrijk jaook al heb je zo'n apparaatje toch vaak genoeg doen
![]()
en tsja
wat voor muziek wil je spelen ? Dat is wel ff 1 van de belangrijkere dingen
Wat voor gitaar/versterker heb je?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:35 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik wil er metal mee spelen.
Althans het schijnt dat ik daarvoor een ander gitaar voor nodig heb, wat ik nu heb is een beginnersding. Maar dat is prima voorlopig.
Ja plaatje ervan ? :quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:44 schreef Heatseeker het volgende:
Gitaar = Tenson
Versterker = Tenson
Trashmetal als slayer/slipknot
Bedankt Nasdaqbastardo.
slipknot niet trashmetal is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:44 schreef Heatseeker het volgende:
Gitaar = Tenson
Versterker = Tenson
Trashmetal als slayer/slipknot
Bedankt Nasdaqbastardo.
Ik heb ook niet gezegd dat ik daar mee wil beginnen, ik wil eerst een geoefende gitarist zijn om vervolgens die harde zooi te spelen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja plaatje ervan ? :
Denk dat die bands beetje lastig zijn om gelijk mee te beginnen, maaar dat weet ik zo ook neit echt ken er niet zo gek veel van
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:46 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
slipknot niet trashmetal is.
Nee okee,quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:49 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat ik daar mee wil beginnen, ik wil eerst een geoefende gitarist zijn om vervolgens die harde zooi te spelen.
[afbeelding]
Deze dus
Gewoon veel oefenenquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:54 schreef Heatseeker het volgende:
Hebben jullie nog trucjes om je vingers/pols te trainen?
Heb vandaag de 1e gedaan en wat van die losse stukjes door het nummer heenquote:[b]Op woensdag 20 juni 2007 00:42
En toevallig heb ik gisteren solo 2 van de Sultans geleerd. Heersend nummer, heersende solo!
edit: En highway star m/
Ik ken überhaupt geen amp techquote:Op woensdag 20 juni 2007 03:17 schreef Jorikjet het volgende:
niemand weet hier dus een amp tech regio doetinchem/arnhem?
Welkom! Leuke set wel, kan je in iedergeval leuk mee starten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:09 schreef Heatseeker het volgende:
Thanks!
quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:12 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Welkom! Leuke set wel, kan je in iedergeval leuk mee starten.
Maar voor echte metal moet je natuurlijk een Dean Ibanez en een buizenbak hebben
![]()
Hé, die heb ik hier ook nog ergens staanquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:43 schreef SNArky het volgende:
Welke stratocaster elementen kunnen jullie aanraden?
I'll take a Razorback over any Ibanezquote:
Dat is compleet afhankelijk van je smaak. Zelf heb ik voor single coil's gekozen voor Kinman, kwalitatief erg goeie elementen (geen ruis). Enorm veel attack en relatief veel natuurlijke sustain. Ligt er natuurlijk ook weer aan welk element van Kinman. Ken je Vox Humana? Winkel in Rotterdam meen ik, daar ben ik eens geweest en ik kon daar verschillende elementen 'testen'. Ze hadden daar losse slagplaten liggen met allemaal verschillende elementen. Erg gaaf. Misschien daar eens proberen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:48 schreef SNArky het volgende:
Ik zal mijn vraag van gisteren maar ff herhalen...
[..]
Vlaardingen ligt die zaak, en daar kan je inderdaad die elementen testenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:11 schreef FoggyFreek het volgende:
[..]
Dat is compleet afhankelijk van je smaak. Zelf heb ik voor single coil's gekozen voor Kinman, kwalitatief erg goeie elementen (geen ruis). Enorm veel attack en relatief veel natuurlijke sustain. Ligt er natuurlijk ook weer aan welk element van Kinman. Ken je Vox Humana? Winkel in Rotterdam meen ik, daar ben ik eens geweest en ik kon daar verschillende elementen 'testen'. Ze hadden daar losse slagplaten liggen met allemaal verschillende elementen. Erg gaaf. Misschien daar eens proberen?
Nou dan kan je ze bij Voxhumana proberen en bij Thomann bestellenquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:38 schreef Cynic het volgende:
Vox Humana, daar heb ik een keer een setje Dimarzio's besteld, kreeg ik een mailtje dat de levertijd minstens 4 maanden was.Thomann had ze in 3 dagen bij mij thuis.
Ja, ik heb gisteren nog een bezoekje gebracht aan de site van VHquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:11 schreef FoggyFreek het volgende:
[..]
Dat is compleet afhankelijk van je smaak. Zelf heb ik voor single coil's gekozen voor Kinman, kwalitatief erg goeie elementen (geen ruis). Enorm veel attack en relatief veel natuurlijke sustain. Ligt er natuurlijk ook weer aan welk element van Kinman. Ken je Vox Humana? Winkel in Rotterdam meen ik, daar ben ik eens geweest en ik kon daar verschillende elementen 'testen'. Ze hadden daar losse slagplaten liggen met allemaal verschillende elementen. Erg gaaf. Misschien daar eens proberen?
Youtube is best sneu wat dat betreft. Als je dat zo leest dan kan iedereen altijd alles beter spelen dan diegene op de video. Of het nou een beginner is of Vai of Satriani.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:10 schreef Zyggie het volgende:
Die youtube comments weer.. meteen Hendrix aanbidden of afzeiken.![]()
Nice.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:57 schreef punkjunk het volgende:
Yeah! Ik heb wiskundeo pgehaald met een 7,3 naar een 5,56! Nu ben ik over! Yeah!
srsly?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:23 schreef punkjunk het volgende:
Haha! Ik had ook nog een 1 voor frans, maar daar kwam ook gelijk weer een 8,7 tegen over, dus nu ben ik 100% over. Morgen nog ff 3 gare toetse doen (eco, gs2 en engels) en dan ben ik klaar voor dit jaar en ga ik 50 uur in de week werken voor mooi gitaren spul!
en dan geen tijd hebben om erop te spelenquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:23 schreef punkjunk het volgende:
Haha! Ik had ook nog een 1 voor frans, maar daar kwam ook gelijk weer een 8,7 tegen over, dus nu ben ik 100% over. Morgen nog ff 3 gare toetse doen (eco, gs2 en engels) en dan ben ik klaar voor dit jaar en ga ik 50 uur in de week werken voor mooi gitaren spul!
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:42 schreef -Menn0- het volgende:
IK BEN LEKKER GESLAAGD!!!!!!!!! (denk zeg het nog een keer)
jep, elke dag van 6 tot 7quote:
je gaat op een boerderij werken omdat je dat leuk vindt?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:47 schreef punkjunk het volgende:
[..]
jep, elke dag van 6 tot 7eerst 3weken, dan 3 weken vakantie en dan nog een 2 weken. Dan verdien ik wel iets van 1500-2000 euro heh
en het is me hobby een beetje, wat wil je nog meer!
![]()
plus dat ik trekker mag leren rijden, en dan ben ik binnen![]()
feli feli!quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:42 schreef -Menn0- het volgende:
IK BEN LEKKER GESLAAGD!!!!!!!!! (denk zeg het nog een keer)
Cool. Wat staat er allemaal op je verlanglijstje?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:47 schreef punkjunk het volgende:
[..]
jep, elke dag van 6 tot 7eerst 3weken, dan 3 weken vakantie en dan nog een 2 weken. Dan verdien ik wel iets van 1500-2000 euro heh
en het is me hobby een beetje, wat wil je nog meer!
![]()
plus dat ik trekker mag leren rijden, en dan ben ik binnen![]()
geen boerderij, een tuinteeld bedrijf. en ja dat is leuk, ik rij wat rond op de heftruck, loop wat mans te doen bij meisjes, til wat af (fitness!) en krijg dik betaaldquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:50 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
je gaat op een boerderij werken omdat je dat leuk vindt?
zowiezo een buize amp iets als een jtm30. mooie overdrive/ts pedaal, een pedaal stemmer en misschien ga ik ook nog zoeken voro een tele custom. Dus met zo'n humbucker in de hals. Of een thinlinequote:Op woensdag 20 juni 2007 16:54 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Cool. Wat staat er allemaal op je verlanglijstje?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee officieel háát ik feedback nuwéér is de levering van die kankerversterker een tyfesmaand uitgesteld, ik ga rondkijken waar ik em eventueel anders kan kopen voor de zelfde prijs
nu snap ik eindleijk waarom iedereen altijd op feedback zit te kankeren
![]()
Ze hadden wel een supervet overdrivepedaal
[afbeelding]waarom haal je die top niet ergens anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat ga ik dus ook doen he, zoals je kan lezenquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:52 schreef punkjunk het volgende:
[..]
waarom haal je die top niet ergens anders?
Mja toch weer 50 euro duurderquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:55 schreef Deansensitized het volgende:
Dribbel, weet niet wat hij bij de Feedback kost, maar Groove Factory heeft hem ook.
Deze toch?
Mja dat is juist het probleem al veel dingen gezocht en toen er al steeds achtergekomen dat feedback de goedkoopste isquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:57 schreef Deansensitized het volgende:
Tsja, net wat je wil. Zijn vast meer die hem verkopen, gewoon even zoeken
www.guitarbargains.comquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja dat is juist het probleem al veel dingen gezocht en toen er al steeds achtergekomen dat feedback de goedkoopste is
Indeed:quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
www.guitarbargains.com
ik ga gokken dat die goedkoper is...
Okee officieel háát ik feedback nuwéér is de levering van die kankerversterker een tyfesmaand uitgesteld, ik ga rondkijken waar ik em eventueel anders kan kopen voor de zelfde prijs
![]()
[afbeelding]aardig ding, sound is oke maar vind het wel compleet nutteloos dat je er 3000 sounds uit kan halen en maar 1 tegelijk kan gebruiken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopjesvla http://hopjesvla.dano.nl.nu/
nicequote:Op woensdag 20 juni 2007 18:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
www.guitarbargains.com
ik ga gokken dat die goedkoper is...
heb er nog nooit iets gekocht maar ze zijn bijna met alles een heel stuk goedkoperquote:
Ze hebben in ieder geval goed bezuinigd op de snelheid van de sitequote:Op woensdag 20 juni 2007 18:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
heb er nog nooit iets gekocht maar ze zijn bijna met alles een heel stuk goedkoper
Ja dat is weer een beetje jammer, boost functie had er voor dat geld ook wel opgemogenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:13 schreef Neidropje het volgende:
[..]
aardig ding, sound is oke maar vind het wel compleet nutteloos dat je er 3000 sounds uit kan halen en maar 1 tegelijk kan gebruiken...
GFS maakt leuke betaalbare elementen. www.guitarfetish.comquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:48 schreef SNArky het volgende:
Ik zal mijn vraag van gisteren maar ff herhalen...
[..]
met 6 zadeltjes kun je de gitaar veel makkelijker/beter intoneren.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:39 schreef punkjunk het volgende:
alleen die brug...ik moet gewoon 3 zadeltjes.
poe, mooie!quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:41 schreef Svyatagor het volgende:
Ik vind een deluxe of een Thinline '72 nog mooier, want die heeft twee humbuckerts.
[afbeelding]
True,quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:29 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
met 6 zadeltjes kun je de gitaar veel makkelijker/beter intoneren.
en weg is je geldquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:56 schreef punkjunk het volgende:
[..]
zowiezo een buize amp iets als een jtm30. mooie overdrive/ts pedaal, een pedaal stemmer en misschien ga ik ook nog zoeken voro een tele custom. Dus met zo'n humbucker in de hals. Of een thinline.
oh, da's inderdaad wel gunstig qua prijsquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:25 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
GFS maakt leuke betaalbare elementen. www.guitarfetish.com
Mja gewoon naar feedback gaan en iets testen iets kopen geen problemen altijd netjes geholpen koop je iets duurders kan je er altijd gratis dingen bij lullenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:50 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Jammer dribbel. Ik kom nu nooit meer bij de feedback. Fiets liever 10 minuten langer naar Ebbeling of Staffhorst, Feedback verdient mijn zuurverdiende centen niet!
Ja als het op voorraad is gaat het goed jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:54 schreef Deansensitized het volgende:
Maar via de site bestellen gaat dan wel goed.
Onze zanger/gitarist heeft daar een pedaaltuner besteld, twee of drie dagen later in huis.
die van winds of change? vind dat nou niet bepaald het mooiste of ruigste nummer ooitquote:
![]()
[afbeelding]maar 1 opmerking past hier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TOLD YOU SO!
kerkhofquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:09 schreef Deansensitized het volgende:
Uh nee.
Verlaten industriegebied? Oud treinstation? Kerkhof?
Hate to say i told you soquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:17 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
maar 1 opmerking past hier...
TOLD YOU SO!
Heb je die al eens gecoverd? Muziekstijl past er toch bij!quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
kerkhof![]()
nee we moeten iets leuks en blij hebben
[..]
Hate to say i told you so
Covers zijn voor mietjesquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:20 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Heb je die al eens gecoverd? Muziekstijl past er toch bij!
Mja maar het is dat jij weet dat het een gaybar dan is he maar voor de rest zie je er niks aanquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:26 schreef Under_Score het volgende:
fotoshoot in een gaybar is wel blij, toch... ?
Die heb ik al te vaak van de binnekant gezienquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:37 schreef Under_Score het volgende:
landmachtbasis, stiekem, in het donker
Die ongediciplineerde klerelijers, over me lijkquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:40 schreef Under_Score het volgende:
luchtmacht basis dan :p
Lijkt meer voormalig natuurreservoir emmenquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:23 schreef Cynic het volgende:
Zorg nou maar gewoon dat je er een beetje leuk opstaat, de locatie moet niet het voornaamste zijn.
Deze hebben wij vorig jaar bijvoorbeeld gemaakt op de voormalige vuilnisstort in Emmen
http://i39.photobucket.co(...)cynic/wounded206.jpg
Lekker tussne het afvalquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:23 schreef Cynic het volgende:
Zorg nou maar gewoon dat je er een beetje leuk opstaat, de locatie moet niet het voornaamste zijn.
Deze hebben wij vorig jaar bijvoorbeeld gemaakt op de voormalige vuilnisstort in Emmen
Precies! gewoon geen kleren op maat kopen maar gewoon net zoveel eten tot het goed pastquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:38 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Lekker tussne het afval
doet me dneken aan dat shirt van the wounded dak heb...
was het laatste zwarte in de effenaar toen, xxl
pas er inmiddels al beter in haha
Maar als we ooit een cover doen zal het er 1 worden in de richting van britney spears/ spice girlsquote:
Probleem: nu pas ik niet meer zo goed in me andere shirtsquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Precies! gewoon geen kleren op maat kopen maar gewoon net zoveel eten tot het goed past
Daar heeft je zanger wel een schitterende stem voor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar als we ooit een cover doen zal het er 1 worden in de richting van britney spears/ spice girls
Gaat perfectquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:52 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Daar heeft je zanger wel een schitterende stem voor.
Je word gedisst! Grijp hem!quote:
Ik hou daar wel van eigenlijk, m'n dingen uittesten zonder dat er een verkoper in m'n nek zit te hijgenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:41 schreef punkjunk het volgende:
Ik vind feedback net een soort gamma, en ik hou niet van de gamma
is ie nu dicht?
In Utrecht is dat zo.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik hou daar wel van eigenlijk, m'n dingen uittesten zonder dat er een verkoper in m'n nek zit te hijgen
lekker relax
Ik wil ook trommelen, maar dan word ik zeker het huis uit gegooidquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:44 schreef Zyggie het volgende:
Verdommele ik wil trommele, maar ik heb slechts een groot gitarenarsenaal.
Ja dat is dan wel weer relaxed. Dat is bij dat kleine zaakje op de hoek weer zo irritant, dat de verkoper echt probeerd te ruiken wat je doet. Maar er is in Hoorn ook een instrumenten winkel met oefen ruimtes enzo waar je dan kan proberen. Dat is nog beter. Gewoon zeggen wat je wilt testen, zij dragen het naar binnen, je doet de deur dicht en je kan op hoog volume alles testen!quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik hou daar wel van eigenlijk, m'n dingen uittesten zonder dat er een verkoper in m'n nek zit te hijgen
lekker relax
Die gast links is een mietje... hij heeft hoofdpijn van z'n eerste sigaretquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:23 schreef Cynic het volgende:
Ja precies zo hoort het ook, maarja het is idd altijd bij van die kleine zaakjes, ben je net de enige klant en de hele tijd zo'n verkoper die achter je aan hobbeltquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:48 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel weer relaxed. Dat is bij dat kleine zaakje op de hoek weer zo irritant, dat de verkoper echt probeerd te ruiken wat je doet. Maar er is in Hoorn ook een instrumenten winkel met oefen ruimtes enzo waar je dan kan proberen. Dat is nog beter. Gewoon zeggen wat je wilt testen, zij dragen het naar binnen, je doet de deur dicht en je kan op hoog volume alles testen!
Wat ik dan alleen weer vervelend vind aan die zaak is dat je binnen komt, dan komt de grootste gleijer ter wereld op je af en die zegt: 'hehe, mooi spul heb ik staan heh? of niet dan? hehehee 'quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja precies zo hoort het ook, maarja het is idd altijd bij van die kleine zaakjes, ben je net de enige klant en de hele tijd zo'n verkoper die achter je aan hobbelt![]()
nee echtnie maar 95 euro bij mijn sjop liggen ze ook in de toonbakquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:57 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
In dat geval stem jij je gitaar zelf met behulp van een apparaat. dat is anders.
er zijn wel van die tuners die zichzelf stemmen. maar das alleen maar duur![]()
Of je gaat Cocaine tabbenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:44 schreef Zyggie het volgende:
Verdommele ik wil trommele, maar ik heb slechts een groot gitarenarsenaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |