Je bent te blut om nieuwe plectra te kopen en bent maar fingerstyle gaan spelen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik speel dire straits
Tof, ik ga binnenkort bezig met sultans of swing.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik speel dire straits
betraptquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bent te blut om nieuwe plectra te kopen en bent maar fingerstyle gaan spelen?
Die ben ik ook aan het doenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:17 schreef Zygje het volgende:
[..]
Tof, ik ga binnenkort bezig met sultans of swing.
Je hebt er de skills gewoon niet voorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:32 schreef punkjunk het volgende:
sultans of swing, sjongedie moest en zou ik doen van me leraar, maar die krijg je er bij mij niet in.
dire straits
Dat is wel de plaats voor beginnende gitaristen, ja, dan valt het niet zo op als je vals speeltquote:
Ja of een ander groot poppodia natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is wel de plaats voor beginnende gitaristen, ja, dan valt het niet zo op als je vals speelt. Galmbak.
Klinkt erg goed, maar ik mis een beetje de "cohesie" in de compositie, het klinkt een beetje alsof iedereen maar wat door elkaar aan het spelen is. Of ligt dat aan mijquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:03 schreef DuranK het volgende:
Ik ben laatste weken bezig geweest met een best lastige solo. Hij is best goed gelukt nou op 2 stukken waar ik net een tikje slomer ga. Te snel![]()
ikke
http://media.putfile.com/Jack---kid-charlemagne-solo
origineel
http://media.putfile.com/kid-charlemagne-solo
Snap ik zelf eigenlijk ook niet zo goed. Ik speel hem wel opnieuw inquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:25 schreef Cynic het volgende:
klinkt wel lekker, maar waarom heb je hem clean opgenomen?
Hele nummer danquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:28 schreef SNArky het volgende:
[..]
Klinkt erg goed, maar ik mis een beetje de "cohesie" in de compositie, het klinkt een beetje alsof iedereen maar wat door elkaar aan het spelen is. Of ligt dat aan mij?
het lukt welquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:54 schreef SNArky het volgende:
[..]
Je hebt er de skills gewoon niet voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |