SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee officieel háát ik feedback nuwéér is de levering van die kankerversterker een tyfesmaand uitgesteld, ik ga rondkijken waar ik em eventueel anders kan kopen voor de zelfde prijs
nu snap ik eindleijk waarom iedereen altijd op feedback zit te kankeren
![]()
Ze hadden wel een supervet overdrivepedaal
[afbeelding]waarom haal je die top niet ergens anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat ga ik dus ook doen he, zoals je kan lezenquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:52 schreef punkjunk het volgende:
[..]
waarom haal je die top niet ergens anders?
Mja toch weer 50 euro duurderquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:55 schreef Deansensitized het volgende:
Dribbel, weet niet wat hij bij de Feedback kost, maar Groove Factory heeft hem ook.
Deze toch?
Mja dat is juist het probleem al veel dingen gezocht en toen er al steeds achtergekomen dat feedback de goedkoopste isquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:57 schreef Deansensitized het volgende:
Tsja, net wat je wil. Zijn vast meer die hem verkopen, gewoon even zoeken
www.guitarbargains.comquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja dat is juist het probleem al veel dingen gezocht en toen er al steeds achtergekomen dat feedback de goedkoopste is
Indeed:quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
www.guitarbargains.com
ik ga gokken dat die goedkoper is...
quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee officieel háát ik feedback nuwéér is de levering van die kankerversterker een tyfesmaand uitgesteld, ik ga rondkijken waar ik em eventueel anders kan kopen voor de zelfde prijs
nu snap ik eindleijk waarom iedereen altijd op feedback zit te kankeren
![]()
Ze hadden wel een supervet overdrivepedaal
[afbeelding]aardig ding, sound is oke maar vind het wel compleet nutteloos dat je er 3000 sounds uit kan halen en maar 1 tegelijk kan gebruiken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopjesvla http://hopjesvla.dano.nl.nu/
nicequote:Op woensdag 20 juni 2007 18:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
www.guitarbargains.com
ik ga gokken dat die goedkoper is...
heb er nog nooit iets gekocht maar ze zijn bijna met alles een heel stuk goedkoperquote:
Ze hebben in ieder geval goed bezuinigd op de snelheid van de sitequote:Op woensdag 20 juni 2007 18:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
heb er nog nooit iets gekocht maar ze zijn bijna met alles een heel stuk goedkoper
Ja dat is weer een beetje jammer, boost functie had er voor dat geld ook wel opgemogenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:13 schreef Neidropje het volgende:
[..]
aardig ding, sound is oke maar vind het wel compleet nutteloos dat je er 3000 sounds uit kan halen en maar 1 tegelijk kan gebruiken...
GFS maakt leuke betaalbare elementen. www.guitarfetish.comquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:48 schreef SNArky het volgende:
Ik zal mijn vraag van gisteren maar ff herhalen...
[..]
met 6 zadeltjes kun je de gitaar veel makkelijker/beter intoneren.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:39 schreef punkjunk het volgende:
alleen die brug...ik moet gewoon 3 zadeltjes.
poe, mooie!quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:41 schreef Svyatagor het volgende:
Ik vind een deluxe of een Thinline '72 nog mooier, want die heeft twee humbuckerts.
[afbeelding]
True,quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:29 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
met 6 zadeltjes kun je de gitaar veel makkelijker/beter intoneren.
en weg is je geldquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:56 schreef punkjunk het volgende:
[..]
zowiezo een buize amp iets als een jtm30. mooie overdrive/ts pedaal, een pedaal stemmer en misschien ga ik ook nog zoeken voro een tele custom. Dus met zo'n humbucker in de hals. Of een thinline.
oh, da's inderdaad wel gunstig qua prijsquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:25 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
GFS maakt leuke betaalbare elementen. www.guitarfetish.com
Mja gewoon naar feedback gaan en iets testen iets kopen geen problemen altijd netjes geholpen koop je iets duurders kan je er altijd gratis dingen bij lullenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:50 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Jammer dribbel. Ik kom nu nooit meer bij de feedback. Fiets liever 10 minuten langer naar Ebbeling of Staffhorst, Feedback verdient mijn zuurverdiende centen niet!
Ja als het op voorraad is gaat het goed jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:54 schreef Deansensitized het volgende:
Maar via de site bestellen gaat dan wel goed.
Onze zanger/gitarist heeft daar een pedaaltuner besteld, twee of drie dagen later in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |