Je word gedisst! Grijp hem!quote:
Ik hou daar wel van eigenlijk, m'n dingen uittesten zonder dat er een verkoper in m'n nek zit te hijgenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:41 schreef punkjunk het volgende:
Ik vind feedback net een soort gamma, en ik hou niet van de gamma
is ie nu dicht?
In Utrecht is dat zo.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik hou daar wel van eigenlijk, m'n dingen uittesten zonder dat er een verkoper in m'n nek zit te hijgen
lekker relax
Ik wil ook trommelen, maar dan word ik zeker het huis uit gegooidquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:44 schreef Zyggie het volgende:
Verdommele ik wil trommele, maar ik heb slechts een groot gitarenarsenaal.
Ja dat is dan wel weer relaxed. Dat is bij dat kleine zaakje op de hoek weer zo irritant, dat de verkoper echt probeerd te ruiken wat je doet. Maar er is in Hoorn ook een instrumenten winkel met oefen ruimtes enzo waar je dan kan proberen. Dat is nog beter. Gewoon zeggen wat je wilt testen, zij dragen het naar binnen, je doet de deur dicht en je kan op hoog volume alles testen!quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik hou daar wel van eigenlijk, m'n dingen uittesten zonder dat er een verkoper in m'n nek zit te hijgen
lekker relax
Die gast links is een mietje... hij heeft hoofdpijn van z'n eerste sigaretquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:23 schreef Cynic het volgende:
Zorg nou maar gewoon dat je er een beetje leuk opstaat, de locatie moet niet het voornaamste zijn.
Deze hebben wij vorig jaar bijvoorbeeld gemaakt op de voormalige vuilnisstort in Emmen
http://i39.photobucket.co(...)cynic/wounded206.jpg
Ja precies zo hoort het ook, maarja het is idd altijd bij van die kleine zaakjes, ben je net de enige klant en de hele tijd zo'n verkoper die achter je aan hobbeltquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:48 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel weer relaxed. Dat is bij dat kleine zaakje op de hoek weer zo irritant, dat de verkoper echt probeerd te ruiken wat je doet. Maar er is in Hoorn ook een instrumenten winkel met oefen ruimtes enzo waar je dan kan proberen. Dat is nog beter. Gewoon zeggen wat je wilt testen, zij dragen het naar binnen, je doet de deur dicht en je kan op hoog volume alles testen!
Wat ik dan alleen weer vervelend vind aan die zaak is dat je binnen komt, dan komt de grootste gleijer ter wereld op je af en die zegt: 'hehe, mooi spul heb ik staan heh? of niet dan? hehehee 'quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja precies zo hoort het ook, maarja het is idd altijd bij van die kleine zaakjes, ben je net de enige klant en de hele tijd zo'n verkoper die achter je aan hobbelt![]()
nee echtnie maar 95 euro bij mijn sjop liggen ze ook in de toonbakquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:57 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
In dat geval stem jij je gitaar zelf met behulp van een apparaat. dat is anders.
er zijn wel van die tuners die zichzelf stemmen. maar das alleen maar duur![]()
Of je gaat Cocaine tabbenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:44 schreef Zyggie het volgende:
Verdommele ik wil trommele, maar ik heb slechts een groot gitarenarsenaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |