GFS maakt leuke betaalbare elementen. www.guitarfetish.comquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:48 schreef SNArky het volgende:
Ik zal mijn vraag van gisteren maar ff herhalen...
[..]
met 6 zadeltjes kun je de gitaar veel makkelijker/beter intoneren.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:39 schreef punkjunk het volgende:
alleen die brug...ik moet gewoon 3 zadeltjes.
poe, mooie!quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:41 schreef Svyatagor het volgende:
Ik vind een deluxe of een Thinline '72 nog mooier, want die heeft twee humbuckerts.
[afbeelding]
True,quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:29 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
met 6 zadeltjes kun je de gitaar veel makkelijker/beter intoneren.
en weg is je geldquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:56 schreef punkjunk het volgende:
[..]
zowiezo een buize amp iets als een jtm30. mooie overdrive/ts pedaal, een pedaal stemmer en misschien ga ik ook nog zoeken voro een tele custom. Dus met zo'n humbucker in de hals. Of een thinline.
oh, da's inderdaad wel gunstig qua prijsquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:25 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
GFS maakt leuke betaalbare elementen. www.guitarfetish.com
Mja gewoon naar feedback gaan en iets testen iets kopen geen problemen altijd netjes geholpen koop je iets duurders kan je er altijd gratis dingen bij lullenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:50 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Jammer dribbel. Ik kom nu nooit meer bij de feedback. Fiets liever 10 minuten langer naar Ebbeling of Staffhorst, Feedback verdient mijn zuurverdiende centen niet!
Ja als het op voorraad is gaat het goed jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:54 schreef Deansensitized het volgende:
Maar via de site bestellen gaat dan wel goed.
Onze zanger/gitarist heeft daar een pedaaltuner besteld, twee of drie dagen later in huis.
die van winds of change? vind dat nou niet bepaald het mooiste of ruigste nummer ooitquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee officieel háát ik feedback nuwéér is de levering van die kankerversterker een tyfesmaand uitgesteld, ik ga rondkijken waar ik em eventueel anders kan kopen voor de zelfde prijs
nu snap ik eindleijk waarom iedereen altijd op feedback zit te kankeren
![]()
Ze hadden wel een supervet overdrivepedaal
[afbeelding]maar 1 opmerking past hier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TOLD YOU SO!
kerkhofquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:09 schreef Deansensitized het volgende:
Uh nee.
Verlaten industriegebied? Oud treinstation? Kerkhof?
Hate to say i told you soquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:17 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
maar 1 opmerking past hier...
TOLD YOU SO!
Heb je die al eens gecoverd? Muziekstijl past er toch bij!quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
kerkhof![]()
nee we moeten iets leuks en blij hebben
[..]
Hate to say i told you so
Covers zijn voor mietjesquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:20 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Heb je die al eens gecoverd? Muziekstijl past er toch bij!
Mja maar het is dat jij weet dat het een gaybar dan is he maar voor de rest zie je er niks aanquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:26 schreef Under_Score het volgende:
fotoshoot in een gaybar is wel blij, toch... ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |