Nice.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:57 schreef punkjunk het volgende:
Yeah! Ik heb wiskundeo pgehaald met een 7,3 naar een 5,56! Nu ben ik over! Yeah!
srsly?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:23 schreef punkjunk het volgende:
Haha! Ik had ook nog een 1 voor frans, maar daar kwam ook gelijk weer een 8,7 tegen over, dus nu ben ik 100% over. Morgen nog ff 3 gare toetse doen (eco, gs2 en engels) en dan ben ik klaar voor dit jaar en ga ik 50 uur in de week werken voor mooi gitaren spul!
en dan geen tijd hebben om erop te spelenquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:23 schreef punkjunk het volgende:
Haha! Ik had ook nog een 1 voor frans, maar daar kwam ook gelijk weer een 8,7 tegen over, dus nu ben ik 100% over. Morgen nog ff 3 gare toetse doen (eco, gs2 en engels) en dan ben ik klaar voor dit jaar en ga ik 50 uur in de week werken voor mooi gitaren spul!
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:42 schreef -Menn0- het volgende:
IK BEN LEKKER GESLAAGD!!!!!!!!! (denk zeg het nog een keer)
jep, elke dag van 6 tot 7quote:
je gaat op een boerderij werken omdat je dat leuk vindt?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:47 schreef punkjunk het volgende:
[..]
jep, elke dag van 6 tot 7eerst 3weken, dan 3 weken vakantie en dan nog een 2 weken. Dan verdien ik wel iets van 1500-2000 euro heh
en het is me hobby een beetje, wat wil je nog meer!
![]()
plus dat ik trekker mag leren rijden, en dan ben ik binnen![]()
feli feli!quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:42 schreef -Menn0- het volgende:
IK BEN LEKKER GESLAAGD!!!!!!!!! (denk zeg het nog een keer)
Cool. Wat staat er allemaal op je verlanglijstje?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:47 schreef punkjunk het volgende:
[..]
jep, elke dag van 6 tot 7eerst 3weken, dan 3 weken vakantie en dan nog een 2 weken. Dan verdien ik wel iets van 1500-2000 euro heh
en het is me hobby een beetje, wat wil je nog meer!
![]()
plus dat ik trekker mag leren rijden, en dan ben ik binnen![]()
geen boerderij, een tuinteeld bedrijf. en ja dat is leuk, ik rij wat rond op de heftruck, loop wat mans te doen bij meisjes, til wat af (fitness!) en krijg dik betaaldquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:50 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
je gaat op een boerderij werken omdat je dat leuk vindt?
zowiezo een buize amp iets als een jtm30. mooie overdrive/ts pedaal, een pedaal stemmer en misschien ga ik ook nog zoeken voro een tele custom. Dus met zo'n humbucker in de hals. Of een thinlinequote:Op woensdag 20 juni 2007 16:54 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Cool. Wat staat er allemaal op je verlanglijstje?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |