Mwah, er zijn ook mensen die precies hetzelfde van punk zeggenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:39 schreef punkjunk het volgende:
[..]
het lukt welmaar ik vind het gewoon kut muziek. Ieder nummer is het zelfde en het kunstje is snel geleerd.
ik zou het eerder van punk zeggen...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:40 schreef SNArky het volgende:
[..]
Mwah, er zijn ook mensen die precies hetzelfde van punk zeggen.
Ieder zijn smaak, ik ben ook geen Dire Straits fan. Maar het tweede gedeelte van je statement lijkt me niet helemaal terecht.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:39 schreef punkjunk het volgende:
[..]
het lukt welmaar ik vind het gewoon kut muziek. Ieder nummer is het zelfde en het kunstje is snel geleerd.
zowiezo vind ik de slagpartijen onwijs veel op elkaar lijken. allemaal ook min of meer de zelfde accoorden schema's (tenminste de nummers die ik moest leren). Ik raakte er iig snel op uitgekeken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak, ik ben ook geen Dire Straits fan. Maar het tweede gedeelte van je statement lijkt me niet helemaal terecht.
Probeer voor de grap eens solo 2 uit de Sultansquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:00 schreef punkjunk het volgende:
[..]
zowiezo vind ik de slagpartijen onwijs veel op elkaar lijken. allemaal ook min of meer de zelfde accoorden schema's (tenminste de nummers die ik moest leren). Ik raakte er iig snel op uitgekeken.
Wat is daarmee?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:14 schreef SNArky het volgende:
[..]
Probeer voor de grap eens solo 2 uit de Sultans.
Up en downstroke wisselen. Duim niet constant over je fretten heenknallen. Sexy muziek luisteren en sexy muziek maken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:35 schreef Heatseeker het volgende:
Maar zijn er tips voor de beginnende gitarist, waar moet je opletten en wat moet je vooral niet doen?
Wat versta jij onder sexy muziek?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:36 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Up en downstroke wisselen. Duim niet constant over je fretten heenknallen. Sexy muziek luisteren en sexy muziek maken.
Daar heb ik zo'n apparaatje voor die dat voor mij doet.quote:
Als jij het zelf maar sexy muziek vindt! Mijn smaak is persoonlijk en is verder ook te breed om makkelijk te definieren.quote:
een apparaat stemt je gitaar? netjes.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:44 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Daar heb ik zo'n apparaatje voor die dat voor mij doet.![]()
Ik sluit em aan, sla een snaar aan, wanneer lampje rood niet goed, wanneer lampje groen goed.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:50 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
een apparaat stemt je gitaar? netjes.
In dat geval stem jij je gitaar zelf met behulp van een apparaat. dat is anders.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:54 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik sluit em aan, sla een snaar aan, wanneer lampje rood niet goed, wanneer lampje groen goed.
Dat zei de verkoper tenminste, ik krijg de indruk dat jou reactie sarcasme is en daardoor voel ik me nu opgelicht.![]()
Ja dat bedoelde ik ook, je snapte me wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:57 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
In dat geval stem jij je gitaar zelf met behulp van een apparaat. dat is anders.
er zijn wel van die tuners die zichzelf stemmen. maar das alleen maar duur![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:00 schreef punkjunk het volgende:
[..]
zowiezo vind ik de slagpartijen onwijs veel op elkaar lijken. allemaal ook min of meer de zelfde accoorden schema's (tenminste de nummers die ik moest leren). Ik raakte er iig snel op uitgekeken.
Gitaar goed stemmen is erg belangrijk jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:35 schreef Heatseeker het volgende:
Maar zijn er tips voor de beginnende gitarist, waar moet je opletten en wat moet je vooral niet doen?
Ik wil er metal mee spelen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]ja de slagpartijen
wat boeien die nou
[..]
Gitaar goed stemmen is erg belangrijk jaook al heb je zo'n apparaatje toch vaak genoeg doen
![]()
en tsja
wat voor muziek wil je spelen ? Dat is wel ff 1 van de belangrijkere dingen
Wat voor gitaar/versterker heb je?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:35 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik wil er metal mee spelen.
Althans het schijnt dat ik daarvoor een ander gitaar voor nodig heb, wat ik nu heb is een beginnersding. Maar dat is prima voorlopig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |