Ik denk niet dat Re dat leuk zou vinden. En bovendien... uhm.. ik ook nietquote:
Pfffftquote:Op zondag 17 juni 2007 22:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Re dat leuk zou vinden. En bovendien... uhm.. ik ook niet.
Heeft ie kado gekregenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:59 schreef MissBliss het volgende:
Waarom heeft ie een kerst-rompertje aan?
lekker nagedacht over dat cadeautje danquote:Op zondag 17 juni 2007 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heeft ie kado gekregen.
En als ie die nu niet draagt, dan kan ie het niet eens meer aan met kerst
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Re dat leuk zou vinden. En bovendien... uhm.. ik ook niet.
Mijn #1 erotische SchowChat-fantasie waar ik zelf niet bij betrokken ben naar de klote geholpen!quote:
WTFquote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heeft ie kado gekregen.
En als ie die nu niet draagt, dan kan ie het niet eens meer aan met kerst
Dat was alleen om de SchowChatters te provocerenquote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was alleen om de SchowChatters te provoceren![]()
Mijn echte welkomsttekst moet natuurlijk zijn:Rianne
opzouten stoephoer
Fantasieën zijn toch niet echtquote:Op zondag 17 juni 2007 23:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Mijn #1 erotische SchowChat-fantasie waar ik zelf niet bij betrokken ben naar de klote geholpen!![]()
!!!
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Mijn #1 erotische SchowChat-fantasie waar ik zelf niet bij betrokken ben naar de klote geholpen!![]()
!!!
Leer je reeks eens kennen, sletquote:Op zondag 17 juni 2007 23:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was alleen om de SchowChatters te provoceren![]()
Mijn echte welkomsttekst moet natuurlijk zijn:Rianne
opzouten stoephoer
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Fantasieën zijn toch niet echtLekker blijven fappen!
Ligt niet aan jou hoor. Als jij en ik een baby zouden maken, dan wordt dat de allermooiste kind ooit geboren op aarde. Een supermodel dat kan acteren, dansen, zingen en bovendien ook nog part-time hart-chirurg. Doet aan vrijwilligerswerk in Afrika en kan ook nog ontzettend goed surfen. Heeft een nobelprijs gewonnen en heeft ontdekt hoe je water kan gebruiken als de vervanging voor alle andere grondstoffen.quote:
Ga eens deaud!quote:
Oh, ja.. dat is je ontgroening. Je zal de komende weken door de ontgroening heen moeten komen. En wie dat lukt... die krijgt toegang tot paradijsquote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou hoor. Als jij en ik een baby zouden maken, dan wordt dat de allermooiste kind ooit geboren op aarde. Een supermodel dat kan acteren, dansen, zingen en bovendien ook nog part-time hart-chirurg. Doet aan vrijwilligerswerk in Afrika en kan ook nog ontzettend goed surfen. Heeft een nobelprijs gewonnen en heeft ontdekt hoe je water kan gebruiken als de vervanging voor alle andere grondstoffen.
Maar tjah.. jij hebt Re en ik heb... je weets.
begrepenquote:Op zondag 17 juni 2007 23:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh, ja.. dat is je ontgroening. Je zal de komende weken door de ontgroening heen moeten komen. En wie dat lukt... die krijgt toegang tot paradijs.
Begrepen?.
Ik mis de luiheid en drankverslaving van MBquote:Op zondag 17 juni 2007 23:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou hoor. Als jij en ik een baby zouden maken, dan wordt dat de allermooiste kind ooit geboren op aarde. Een supermodel dat kan acteren, dansen, zingen en bovendien ook nog part-time hart-chirurg. Doet aan vrijwilligerswerk in Afrika en kan ook nog ontzettend goed surfen. Heeft een nobelprijs gewonnen en heeft ontdekt hoe je water kan gebruiken als de vervanging voor alle andere grondstoffen.
En de baby wordt ook al geen talenwonderquote:Op zondag 17 juni 2007 23:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik mis de luiheid en drankverslaving van MB.
Dude, al die dingen die hij kan incl de nobelprijs en zo, doet ie voor zijn 14e. Dus geen ruimte voor luiheid en drankquote:Op zondag 17 juni 2007 23:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik mis de luiheid en drankverslaving van MB.
Hij? Ik wil een meisjequote:Op zondag 17 juni 2007 23:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude, al die dingen die hij kan incl de nobelprijs en zo, doet ie voor zijn 14e. Dus geen ruimte voor luiheid en drank.
Mijn baby wat doe jequote:Op zondag 17 juni 2007 23:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En de baby wordt ook al geen talenwonder
Beter van niet dus
Tssk... tenzij je invloed op dat hebt, blijf ik het een hij noemenquote:
ZIJ!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn baby wat doe je.
ga maar een baby maken met je vriendje,hij zal een en al lang haar hebben
.
.
En ik een zijquote:Op zondag 17 juni 2007 23:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tssk... tenzij je invloed op dat hebt, blijf ik het een hij noemen.
Waar kon ik mijn jaarkaart voor dat paradijs ook alweer verlengen?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh, ja.. dat is je ontgroening. Je zal de komende weken door de ontgroening heen moeten komen. En wie dat lukt... die krijgt toegang tot paradijs.
Begrepen?.
COUSIN it, das een vent!quote:
Begin maar eerst om de aankomende week eens elke dag langs te komen, dan praten we weer verdre.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar kon ik mijn jaarkaart voor dat paradijs ook alweer verlengen?![]()
Ik zeg alleen maar dat ze daarop gaat lijkenquote:Op zondag 17 juni 2007 23:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
COUSIN it, das een vent! [afbeelding]
Ik moet mijn leven buiten Fok! dus weer opgeven?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Begin maar eerst om de aankomende week eens elke dag langs te komen, dan praten we weer verdre.
Of de smegma van Zhenar's en Sven's pikken aflikken. Dat helpt meestal ook.
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Begin maar eerst om de aankomende week eens elke dag langs te komen, dan praten we weer verdre.
Of de smegma van Zhenar's en Sven's pikken aflikken. Dat helpt meestal ook.
In bed, op onze nieuwe tv en dvd-spelerquote:
Heus niet, ze krijgt veel donkerder haar!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat ze daarop gaat lijken.
Nee, die gaat pas morgen wegquote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In bed, op onze nieuwe tv en dvd-speler
quote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In bed, op onze nieuwe tv en dvd-speler
Pretty muchquote:Op zondag 17 juni 2007 23:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet mijn leven buiten Fok! dus weer opgeven?![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
! WTF.. hebben jullie een nieuwe TV en een DVD speler
![]()
![]()
.
Dat was niet mijn vraag. Men.. ons kindje zou wel heel dom wordenquote:
Ah, jij biedt je dus aan als vrijwilliger voor optie 2.quote:
Zeg me dat het niet zo is.. maar zijn jullie vreemd gegaan met de BCC?quote:
als we allebei nou iedere dag posten, hebben iig iemand om op te reagerenquote:Op zondag 17 juni 2007 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, jij biedt je dus aan als vrijwilliger voor optie 2.![]()
Mooi, bij deze is dus bepaald dat ik optie 1 ga proberen... elke dag een berichtje plaatsen kan toch niet zo moeilijk zijn...![]()
Dat is niet logisch. Ik moet me opnieuw inlikken bij de ShowChat oldbies, niet bij de newbiesquote:Op zondag 17 juni 2007 23:24 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
als we allebei nou iedere dag posten, hebben iig iemand om op te reageren![]()
ja zeg, moet toch ook van hun kant komenquote:Op zondag 17 juni 2007 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is niet logisch. Ik moet me opnieuw inlikken bij de ShowChat oldbies, niet bij de newbies.
ach, jij kon tenminste weer weg...ik zit hier weer bij mijn ouders, na 2 jaarquote:Op zondag 17 juni 2007 23:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja hoi. Net terug van een etmaal bij mijn oudertjes en die hebben ruzie over een nieuwe bank.
Mijn vader weigert 4000 euro uit te geven aan een zitmeubel waarop 'ie niet lekker kan liggen en mijn moeder is het daar niet mee eens.
Het was reuze gezellig
En 't is nog een lelijke bank ook.
Dat zou ik niet meer overlevenquote:Op zondag 17 juni 2007 23:28 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ach, jij kon tenminste weer weg...ik zit hier weer bij mijn ouders, na 2 jaar
Nee, dat zie je verkeerd.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:27 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja zeg, moet toch ook van hun kant komen![]()
als ik een huisje heb gevonden krijg ik ook de bank mee, dan mogen m'n ouders gaan ruzieën over een nieuwe (mijn moeder wil een hangbank, mijn vader wil rechtop zitten...)quote:Op zondag 17 juni 2007 23:58 schreef drs_Kiwi het volgende:
Wij hebben hier twee nieuwe banken; eentje ervan zit ook kut![]()
Gelukkig zit een van de ouwe banken die ik heb meegenomen naar m'n nieuwe huisje wel goed (liever een minder mooie die dan verrot zitten)
Ik niet schnapquote:Op zondag 17 juni 2007 23:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was niet mijn vraag. Men.. ons kindje zou wel heel dom worden!
.
Als hij weg is....![]()
quote:
Een tweedehands?!quote:
quote:
jij hebt wat?!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:08 schreef Dizer het volgende:
ja, ik weet 't dus niet... duh....quote:
liep jij vorig jaar niet nog enorm te kwijlen of J&J?!?quote:Op maandag 18 juni 2007 13:17 schreef Dizer het volgende:
Tommy Hilfiger??
Pall Mall?
Jack and Jones?
Ja maar dat was voordat ik promotie maakte en Tommy kon permiterenquote:Op maandag 18 juni 2007 13:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
liep jij vorig jaar niet nog enorm te kwijlen of J&J?!?![]()
promotiequote:Op maandag 18 juni 2007 13:26 schreef Dizer het volgende:
Ja maar dat was voordat ik promotie maakte en Tommy kon permiteren.
Nee.quote:
Stiekem wel, hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 13:59 schreef MissBliss het volgende:
Ja, want ik wil niet geslagen worden door Dizer![]()
Ik vul het wel in:quote:Op maandag 18 juni 2007 13:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja, ik weet 't dus niet... duh....
kan wel 't een en ander invullen natuurlijkmaar of je daar blij mee moet zijn
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:08 schreef Dizer het volgende:
Maar tjah.. jij hebt Re en ik heb...
All of the above.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vul het wel in:
[..]
gonorroe? ![]()
intimiteitissues? ![]()
Zhenar? ![]()
een James Bond fetish? ![]()
erectieproblemen? ![]()
Charisma Carpentar naaktfoto's? ![]()
mijn brainwave komt dan toch het dichts bij punt 3 in de buurt, hoewel punt 4 hier nauw mee samenhangtquote:Op maandag 18 juni 2007 14:02 schreef Zhenar het volgende:gonorroe? ![]()
intimiteitissues? ![]()
Zhenar? ![]()
een James Bond fetish? ![]()
erectieproblemen? ![]()
Charisma Carpenter naaktfoto's? ![]()
Erectieproblemen en toch gonorroe oplopen!quote:
Ik vind het tof!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:03 schreef babette21 het volgende:
tsssss sinds wanneer hebben we hier enorme geheimen voor elkaar
Ik vind de connectie tussen punt 1 en 3 wel interessant.quote:
Niemand zegt dat het grote geheimen zijn!quote:
There is no connectionquote:Op maandag 18 juni 2007 14:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vind de connectie tussen punt 1 en 3 wel interessant.
Zie je in welk subforum je zit?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:10 schreef Rianne84 het volgende:
kom me ook maar weer eens melden, moet toch m'n post per dag halen he
maarre..ik zie dat hier ook geroddeld wordt?![]()
Dat wilde ik ook al zeggenquote:
Het forum is "Showbiz & Sterren"... wij zijn toch de sterren van Fok?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:12 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja, maar wist niet dat ook over fokkers gingtoch nog wat geleerd vandaag
![]()
dat is waarquote:Op maandag 18 juni 2007 14:12 schreef babette21 het volgende:
roddels???? waar????
nee hoor, roddelen doe je achter iemands rug om, hier ligt al het vuil gewoon op de sc-straat
maar eh, u bent???!?!![]()
nee 't zijn natuurlijk weer gewoon Dizers Dramaqueen Issues, maar die zijn meestal wel 't geilstquote:
dat heb ik net gedaan, knurft!!quote:Bovendien kun je het hem toch ook wel zelf vragen?![]()
hm, kan me niet herinneren dat ik een aanmeldformulier van jou langs heb zien komen....quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:15 schreef Zhenar het volgende:
* Checkt Rianne's fobo.
OK, ontgroening is afgelopen. Welkom Rianne![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is zo waarquote:Op maandag 18 juni 2007 14:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee 't zijn natuurlijk weer gewoon Dizers Dramaqueen Issues, maar die zijn meestal wel 't geilst![]()
Misschien heeft hij zichzelf aan zichzelf gesuperglued en kan hij nu niet meer typen!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:14 schreef babette21 het volgende:
dat heb ik net gedaan, knurft!!![]()
![]()
maar die lamlul geeft geen antwoord
...in natura??quote:Op maandag 18 juni 2007 14:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm, kan me niet herinneren dat ik een aanmeldformulier van jou langs heb zien komen....
heb je je controbutie wel betaald??![]()
Wat denk jij te zien op die postzegel?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:15 schreef Zhenar het volgende:
* Checkt Rianne's fobo.
OK, ontgroening is afgelopen. Welkom Rianne![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lekker wijfquote:
ik was pas net begonnen!!!quote:OK, ontgroening is afgelopen. Welkom Rianne![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tuurlijk, vertrouw je me niet ofzo?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm, kan me niet herinneren dat ik een aanmeldformulier van jou langs heb zien komen....
heb je je controbutie wel betaald??![]()
Ik bedoel die tweede foto, sufkutquote:Op maandag 18 juni 2007 14:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat denk jij te zien op die postzegel?![]()
Je verliest je edge
Is dit het begin van die verhaallijn waar je met het vrouwelijk geslacht gaat experimenteren?quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:21 schreef Zhenar het volgende:
Is dit het begin van die verhaallijn waar je met het vrouwelijk geslacht gaat experimenteren?![]()
Zeker niet! Al ligt het er nu wel erg dik bovenop dat het voor de kijkcijfers is... deze plotwending is echt vreselijk feforceerd en ongeloofwaardigquote:Op maandag 18 juni 2007 14:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
kan nooit kwaad voor de kijkcijfers he![]()
mja een beetje sitcom volgt tegenwoordig dit lijntje ja...quote:Op maandag 18 juni 2007 14:27 schreef Zhenar het volgende:
Zeker niet! Al ligt het er nu wel erg dik bovenop dat het voor de kijkcijfers is... deze plotwending is echt vreselijk feforceerd en ongeloofwaardigIk wist niet dat de cijfers zo laag waren!
![]()
nee, ze hadden het alleen maar over jequote:Op maandag 18 juni 2007 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Riep iemand me?
Die bedoelde ik ook, lamlulquote:Op maandag 18 juni 2007 14:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik bedoel die tweede foto, sufkut![]()
Check de schoonheid en vrolijkheid!![]()
Niet zo bijdehand. Daar word ik zenuwachtig van en dat is alleen voorbehouden aan Zhenar.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:32 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
nee, ze hadden het alleen maar over je![]()
oh, sorryquote:Op maandag 18 juni 2007 14:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand. Daar word ik zenuwachtig van en dat is alleen voorbehouden aan Zhenar.
Hoe staat het er bij jou voor?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Riep iemand me?
Op welk gebied?quote:
cut the crap: hoe'st met die dateknul afgelopen???!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Op welk gebied?
Die foto is anders plenty duidelijk hoorquote:
Die is out of the picture.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
cut the crap: hoe'st met die dateknul afgelopen???!
hee ik kan dit allemaal lezen hoor :p ik heb geen pukkels en schurftquote:Op maandag 18 juni 2007 14:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die foto is anders plenty duidelijk hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, natuurlijk kan bij uitvergroting blijken dat er allemaal pukkels en schurft zitten op dat op het eerste gezicht glad ogende huidje... maar de basis is een mooi meisjeOp een grote foto heeft ze echt niet opeens drie wenkbrauwen en een litteken in de vorm van een hakenkruis op haar wang hoor
![]()
En ik heb trouwens een hekel aan mensen die "plenty" gebruiken in een Nederlandse zin!![]()
![]()
![]()
![]()
Graag gedaan.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
hee ik kan dit allemaal lezen hoor :p ik heb geen pukkels en schurftmaar toch bedankt dat je het voor me opneemt
![]()
![]()
Ik haat jou ookquote:Op maandag 18 juni 2007 14:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die foto is anders plenty duidelijk hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, natuurlijk kan bij uitvergroting blijken dat er allemaal pukkels en schurft zitten op dat op het eerste gezicht glad ogende huidje... maar de basis is een mooi meisjeOp een grote foto heeft ze echt niet opeens drie wenkbrauwen en een litteken in de vorm van een hakenkruis op haar wang hoor
![]()
En ik heb trouwens een hekel aan mensen die "plenty" gebruiken in een Nederlandse zin!![]()
![]()
![]()
![]()
Hebben ze al een nieuw iemand gecast?quote:
en alweer een nieuw projectje?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Die is out of the picture.
quote:
Neen. Maar ik voel me er verder vrij goed bij.quote:
Babette doet anders heel lief hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 14:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Graag gedaan.![]()
Iemand moet je toch beschermen tegen verraderlijke greppelbitches zoals MissBliss en Babette![]()
Dat weet niemand. Misschien heeft ze nog geen drank gehad vandaag.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:46 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Babette doet anders heel lief hoorMaar wat MB voor probleem heeft weet ik ook niet
![]()
aaah mijn favoriete troetelnaampjequote:Op maandag 18 juni 2007 14:45 schreef Zhenar het volgende:
Iemand moet je toch beschermen tegen verraderlijke greppelbitches zoals MissBliss en Babette![]()
toch wel?!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Neen. Maar ik voel me er verder vrij goed bij.
quote:
die kampt met het enorme Geheim van Le Dizquote:Maar wat MB voor probleem heeft weet ik ook niet![]()
Ik sluit niet uit datals ik iemand leuks tegenkom ik het afwijs, maar ik ben niet zo wanhopig als een tijdje terug.quote:
zij weet tenminste wat het is...quote:Op maandag 18 juni 2007 14:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
[..]
die kampt met het enorme Geheim van Le Diz![]()
Nee ik ook niet. heus niet. Nee, MB, houd nu je mond maar. Puh. Ik en Babette hebben onze eigen geheimpjes nog altijd.quote:
WTF?! MB dissen is alleen aan échte ShowChatters voorbehouden hoor!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:46 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Maar wat MB voor probleem heeft weet ik ook niet![]()
het was oprecht als belangstelling bedoeld hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 14:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF?! MB dissen is alleen aan échte ShowChatters voorbehouden hoor!![]()
![]()
![]()
![]()
Al was dit niet echt een diss, maar meer een droevige poging tot![]()
precies!! en die overstijgen die vanquote:Op maandag 18 juni 2007 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee ik ook niet. heus niet. Nee, MB, houd nu je mond maar. Puh. Ik en Babette hebben onze eigen geheimpjes nog altijd..
Alsof het iemand wat kan schelen dat er in Amélie na precies zevendertig minuten en vierentwintig seconden een man op de achtergrond gezien kan worden die in gebarentaal het woord voor "vogelbekdier" uitbeeldtquote:Op maandag 18 juni 2007 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. heus niet. Nee, MB, houd nu je mond maar. Puh. Ik en Babette hebben onze eigen geheimpjes nog altijd..
jaag haar nou niet weg!! denk aan de kijkcijfers!!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:54 schreef Zhenar het volgende:
Al was dit niet echt een diss, maar meer een droevige poging tot![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, in dat geval: MB's enige probleem is een teveel aan tofheid. Maar Babette heeft daar ook last van en als ze er samen over kunnen praten is het niet echt een probleem meer.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:55 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
het was oprecht als belangstelling bedoeld hoor![]()
oh gelukkig, hoef ik me daar geen zorgen over te makenquote:Op maandag 18 juni 2007 14:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, in dat geval: MB's enige probleem is een teveel aan tofheid. Maar Babette heeft daar ook last van en als ze er samen over kunnen praten is het niet echt een probleem meer.![]()
Dus MB heeft geen probleem![]()
nou, precies! hoe heb ik me ooit ZO kunnen vergissen zeg.... pffffffffffffquote:Op maandag 18 juni 2007 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap eigenlijk waarom het mijn nieuwsgierigheid zo prikkelde. Nu ik er over nadenk... wie is die
Dizer
eigenlijk. Hij betekent niks voor me en MB... nou, dat weten we allemaal wel.
waar zullen we beginnen?!?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:59 schreef Rianne84 het volgende:
oh gelukkig, hoef ik me daar geen zorgen over te maken
verder nog mensen die wel problemen hebben?![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
jaag haar nou niet weg!! denk aan de kijkcijfers!!Waar hebben we Rianne voor nodig als MB en XM beiden mee gaan doen?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De wending met het kopieerapparaat vind ik ook erg tof en geloofwaardig![]()
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
nou zeg, heeft niemand mij dan meer nodig de laatste tijd?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waar hebben we Rianne voor nodig als MB en XM beiden mee gaan doen?!![]()
De wending met het kopieerapparaat vind ik ook erg tof en geloofwaardig![]()
![]()
tja dan moet je jezelf een beetje verkopen he! wat zijn zoal je specialiteiten?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:06 schreef Rianne84 het volgende:
nou zeg, heeft niemand mij dan meer nodig de laatste tijd?![]()
in welk opzicht?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja dan moet je jezelf een beetje verkopen he! wat zijn zoal je specialiteiten?
In knutselopzicht. Wat kan je goed, macrameeën, vingerhaken, punniken, breien, kantklossen?quote:
knutselen is niet echt mijn ding. Vorig jaar nog een poging tot mozaieken gedaan, maar dat was niet naar mijn verwachtingenquote:Op maandag 18 juni 2007 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In knutselopzicht. Wat kan je goed, macrameeën, vingerhaken, punniken, breien, kantklossen?
tss jij hebt je ook lekker ingelezen zegquote:Op maandag 18 juni 2007 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
In knutselopzicht. Wat kan je goed, macrameeën, vingerhaken, punniken, breien, kantklossen?
same here, heb de afgelopen week dan ook heel wat gemist...quote:Op maandag 18 juni 2007 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Hela, ik lees vrijwel altijd in, uitzinderingen als ik meer dan een heel topic achterloop, maar ik doe er nit altijd wat mee.
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Hebben we hem ook weer...
Zo kan het ookquote:
Sorry hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 15:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
same here, heb de afgelopen week dan ook heel wat gemist...
maar dit gaat maar 'n uurtje terug, toen was je gewoon online
Natuurlijk niet.quote:
Ik dacht dat het aan mij lag!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
FOK! is trouwens onregelmatig langzaam.
ik was dat alweer vergetenquote:Op maandag 18 juni 2007 15:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach, je zat natuurlijk gewoon met je hoofd bij Het Geheim van Dizer....
Ja,waarschijnlijkquote:Op maandag 18 juni 2007 15:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach, je zat natuurlijk gewoon met je hoofd bij Het Geheim van Dizer....
waaruit blijkt dat je het niet in je hebt om een Ware SC'er te worden...... jammerquote:
precies: maar da's des Dizers en dus ultratofquote:Op maandag 18 juni 2007 15:26 schreef LeBeau het volgende:
Ik houd me maar niet bezig met Het Geheim van Dizer, omdat het waarschijnlijk zo'n Geheim is wat heel interessant lijkt, maar dan uiteindelijk toch flink tegen blijkt te vallen.
sorry, dit is mijn 2e dag...ik moet een beetje geholpen wordenquote:Op maandag 18 juni 2007 15:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
waaruit blijkt dat je het niet in je hebt om een Ware SC'er te worden...... jammer![]()
ja Zhenar, de ware sc'er is ijskoud.... maar toch alleen als 't om outsiders gaat!?!
Ik wil het niet snappen!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies: maar da's des Dizers en dus ultratof
snap dat dan!!!!![]()
Ik kan me al bijna niet meer herinneren hoe het was om een puber te zijn! Dus nyah!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
recalcitrante kutpuber dat je d'r bent!![]()
moet je dan aangeven hoeveel piemelafbeeldingen je online hebt gezet, ofzo?!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:36 schreef LeBeau het volgende:
Donderdag een gesprek om targets etc. te bespreken, en ik werd gevraagd om wat dingen door te mailen, waaronder m'n persoonlijke doelstellingen.Kan ik niet gewoon heel erg voldaan zijn met mezelf?
![]()
Ik heb echt geen idee wat voor targets er voor me gesteld kunnen worden. Nu heb ik ze nog niet, omdat ik er pas 3 maanden werk. Maar op zich moet daar wel wat voor bedacht kunnen worden. Het zijn echt die doelstellingen waar ik me niet veel bij kan inbeelden.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
moet je dan aangeven hoeveel piemelafbeeldingen je online hebt gezet, ofzo?!
ik heb m'n targets voor dit jaar allang gehaaldniet dat dat betekent dat ik dan nu met vakantie mag ofzo
wat? de status van elitaire snob?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:44 schreef LeBeau het volgende:
Ook omdat ik dat denk ik al redelijk behaald heb.
Nou ja, dat ik ontwijk om met bepaalde mensen samen te werken als dat niet 100% nodig is. Dus ja, wel een beetje.quote:
Jij zit ook in Den Haag toch? Hier op de Parkstraat was het net echt een wildwaterbaan.quote:
Hier op de Neherkade trad de Laak ook bijna uit z'n oeversquote:Op maandag 18 juni 2007 16:02 schreef LeBeau het volgende:
Jij zit ook in Den Haag toch? Hier op de Parkstraat was het net echt een wildwaterbaan.
Ik heb echt geen idee waar de Neherkade is, maar ging er vanuit dat jij als Hagenaar wel wist waar de Parkstraat was.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hier op de Neherkade trad de Laak ook bijna uit z'n oevers
Erik probeert bitchy te doen, maar is daar veel te lief voorquote:Op maandag 18 juni 2007 15:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Hebben we hem ook weer...
Poepseks? Seks met lantaarnpalen? Pigmee Porn? Ach wat bazel ik, het enige waar je geen weet van hebt is seks met vrouwenquote:Op maandag 18 juni 2007 16:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Net met m'n manager overlegd, en daar kwamen allemaal suggesties boven waar ik wel wat aan had. Voornamelijk dingen als "Je kan je bijvoorbeeld bezig houden met -onderwerp-", wat dus vooral dingen betrof waar ik echt nog absoluut geen weet van had.
Ook in Walibi, jij pleeborstellikker!quote:
vast (ook) wel, in Walibi is 't in ieder geval 'n onding waar je elk moment met kar en al van af denkt te vliegenquote:
Anders begin je eens met PI's gebruikenquote:Op maandag 18 juni 2007 15:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
sorry, dit is mijn 2e dag...ik moet een beetje geholpen worden![]()
Nouhou!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Erik probeert bitchy te doen, maar is daar veel te lief voor![]()
![]()
aah hij is zo schattigquote:Op maandag 18 juni 2007 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Nouhou!
and this is how it's done!*quote:Op maandag 18 juni 2007 16:37 schreef MissBliss het volgende:
Anders begin je eens met PI's gebruikenOf switchen naar een slowchat in PUB ofzo
Zegt zij zonder PI!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
aah hij is zo schattig
watch & learn, lieve Erik:
[..]
and this is how it's done!*
*shit dit is een Friendsquote! van wie en wanneer ook alweer?!!??
Omg, n00bquote:Op maandag 18 juni 2007 16:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
dit [afbeelding] WAS m'n PM..... met zorg uitgekozen!!!!!![]()
![]()
![]()
Net als bij:quote:Op maandag 18 juni 2007 16:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
dit [afbeelding] WAS m'n PM..... met zorg uitgekozen!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
vast (ook) wel, in Walibi is 't in ieder geval 'n onding waar je elk moment met kar en al van af denkt te vliegen
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:20 schreef babette21 het volgende:
ik heb trouwens nog helemaal niet lyrisch gedaan over Walibi, maar 't was weer tof hoor!! in alle achtbanen 1 of 2 keer geweest, lekker rustig, helemaal niet zo slecht weer en uiteraard ook wij hilarisch op de foto bij de Flying Dutchman..... wat 'n onding is dat toch
enquote:
En dat is alleen nog maar op deze pagina.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:09 schreef babette21 het volgende:
Neherkade is bij Hollands Spoor, heerlijk pauper dus
Parkstraat is wel 'n lekker straatje, daar heb ik (om de hoek) op school gezeten
Is dat niet als Chandler de hele tijd zijn grappen moet inhouden en ze dan op het einde allemaal uitstort?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
and this is how it's done!*
*shit dit is een Friendsquote! van wie en wanneer ook alweer?!!??
hm, volgens mij is 't wel Chandler, maar niet in die scène...quote:Op maandag 18 juni 2007 16:53 schreef Zhenar het volgende:
Is dat niet als Chandler de hele tijd zijn grappen moet inhouden en ze dan op het einde allemaal uitstort?
Jesus Christ, is dit Babette Bash-hour ofzo?!??!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
En dat is alleen nog maar op deze pagina.
=
quote:
Nee, nu nietquote:Op maandag 18 juni 2007 17:20 schreef Rianne84 het volgende:
ik ben er weer eventjes...nog iets te beleven hier?
Q.E.D.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik ben na het eten weg!
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Een smiley tussen [sub]-tags zetten heeft natuurlijk geen zin.
Gymnasiasten zijn the bomb weetjewelquote:
Onderhand ben ik toch bijna ervaringsdeskundige. Al zou ik puur afgaande op m'n materiaal er vanuit moeten gaan dat alle vrouwen zaadhongerige maagden zijn die graag voor de eerste keer anaal worden uitgewoond, gevolgd door een ruige dubbele penetratie.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Poepseks? Seks met lantaarnpalen? Pigmee Porn? Ach wat bazel ik, het enige waar je geen weet van hebt is seks met vrouwen![]()
Holland Spoor daar kom ik dagelijks, dat weet ik wel te vinden. Zit het aan de voorkant of de achterkant?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:09 schreef babette21 het volgende:
Neherkade is bij Hollands Spoor, heerlijk pauper dus
Parkstraat is wel 'n lekker straatje, daar heb ik (om de hoek) op school gezeten
Ik heb drie lijntjes:quote:Op maandag 18 juni 2007 18:28 schreef Zhenar het volgende:
http://fok.gmta.nl/images/relations/v1-large.png
Het SC kliekje zit een eindje boven de grote kluwe![]()
Wat is dat?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:28 schreef Zhenar het volgende:
Omdat het heel stom is, en er alleen stomme mensen op staan.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:42 schreef MissBliss het volgende:
En waarom kan ik mezelf er niet op vinden?
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Omdat het heel stom is, en er alleen stomme mensen op staan.
Inderdaadquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Een smiley tussen [sub]-tags zetten heeft natuurlijk geen zin.
Nee, en ik heb ook geen idee wat het is.quote:
Nou, daar gaan we dan...quote:
Ja, ik. Want volgens mij heb ik dus de (grote) foto's in je fotoboek gemist!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:59 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
oh gelukkig, hoef ik me daar geen zorgen over te maken
verder nog mensen die wel problemen hebben?![]()
Ik sta bij de Grote Fok!kers.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:28 schreef Zhenar het volgende:
Zijn wij nou gelinkt of niet?!quote:
Still in Amsterdamquote:Op maandag 18 juni 2007 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Back from Amsterdam!
Is dit niet Boe's wie-neukt-met-wie-lijst?!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zijn wij nou gelinkt of niet?!
Ik snap het systeem ook niet helemaal: er komen bij mij drie draadjes binnen, maar betekent dat ook dat ik met maar drie users verbonden ben, of hebben die draadjes nog aftakkingen? (Het is zo moeilijk te ontcijferen allemaal)
Oh, het "schema" geeft trouwens aan welke users er in meer dan 900 dezelfde topics hebben gepost. Geloof ik.![]()
Ik dacht eerst dat het een sekschart was. Toen zag ik dat ik met Sven was verbonden en toen dacht ik dat helemaal! Maar toen zag ik dat Babette ook met Sven was verbonden en werd die theorie onwaarschijnlijker![]()
Zo ja, dan hebben heel wat mensen iets uit te leggenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is dit niet Boe's wie-neukt-met-wie-lijst?!![]()
![]()
Anders geef je effe een linkje waar het vandaan komt ofzoquote:Op maandag 18 juni 2007 21:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zijn wij nou gelinkt of niet?!
Ik snap het systeem ook niet helemaal: er komen bij mij drie draadjes binnen, maar betekent dat ook dat ik met maar drie users verbonden ben, of hebben die draadjes nog aftakkingen? (Het is zo moeilijk te ontcijferen allemaal)
Oh, het "schema" geeft trouwens aan welke users er in meer dan 900 dezelfde topics hebben gepost. Geloof ik.![]()
Ik dacht eerst dat het een sekschart was. Toen zag ik dat ik met Sven was verbonden en toen dacht ik dat helemaal! Maar toen zag ik dat Babette ook met Sven was verbonden en werd die theorie onwaarschijnlijker![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Back from Amsterdam!
Nog steeds dezelfde vrolijke deuntjes?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:43 schreef MissBliss het volgende:
Ik hoor trouwens nog steeds... piano
Met een tussenpauze van een uurtje ofzo dus bijna de hele dag
Jaquote:Op maandag 18 juni 2007 21:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde vrolijke deuntjes?
Het is vast een vrolijke jongenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Wat een freak moet die vent zijn zegMaar nu durf ik er weer niet heen
Het werkt aanstekelijkquote:
Vraag 'm of ie kan touwenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het werkt aanstekelijk [afbeelding]
Ik kwam het tegen in het FTR Trivia slowchattopic, maar daar is er ook niet veel duidelijkheid. Het plaatje werd alleen geplaatst, maar zonder link naar de oorsprongquote:Op maandag 18 juni 2007 21:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Anders geef je effe een linkje waar het vandaan komt ofzo
[..]
quote:
Fijnquote:Op maandag 18 juni 2007 22:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kwam het tegen in het FTR Trivia slowchattopic, maar daar is er ook niet veel duidelijkheid. Het plaatje werd alleen geplaatst, maar zonder link naar de oorsprong![]()
Jij ook al?quote:
Je had iets gepost over dat tentamenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:05 schreef alwaysthebest het volgende:Tentamen ging lekker. Ik kan me niet meer herinneren dat ik in dit topic gepost heb.
Mja, gister leren en geen ouders om voor me te zorgenquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je had iets gepost over dat tentamen
Deze bedoelde ik.quote:
Truste en thanks!quote:
Ja, want ik vond je berichtje raarquote:Op maandag 18 juni 2007 22:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[..]
Deze bedoelde ik.
Maar tof dat je je dat kan herinneren.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:17 schreef MissBliss het volgende:
Ja, want ik vond je berichtje raar
Het was iets van: "Heel de dag geleerdMaar morgen tentamen
"
En tentamen engaan niet samen natuurlijk
Maar tof dat het goed ging
Heb ik iets gemist?quote:
Een leuk tentamenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Babs en Erik, jullie worden heus niet genegeerd hoor.
Dat plaatje is volgens mij van je 'buddies', waar je meer post in de topics over zoiets.
[..]
.
Maar nu ben ik er vanaf.En het tentamen was best leuk.
Omdat ik hier goed in ben.
Succes/sterkte morgen, waarvoor het ook mag zijn.![]()
Hun enige slechte nummer.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:29 schreef MissBliss het volgende:
Oeh, Take a Bow van Muse, die heb ik lang niet gehoord
Wat een kutsmileyquote:Op maandag 18 juni 2007 22:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding] Vakantie. [afbeelding]
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:48 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
en een kutopmerking...vakantie..wrijf het er maar in![]()
quote:
Huillach smileys zijn altijd tofquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:55 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
hij bedoelde toch die loser-smiley?![]()
WAT??quote:
Ach wat heb je nog veel te leren.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:55 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
hij bedoelde toch die loser-smiley?![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
WAT?? [afbeelding]
Echt zó niet waarGeilste nummer van het hele album
Oh en slechte nummers: Overdue en Sober zijn toch wel tenenkrommend slecht![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:33 schreef Zhenar het volgende:
[afbeelding] "Scotty doesn't know, Scotty doesn't know, Scotty doesn't know [afbeelding]
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
! Die twee zijn juist erg goed
! [afbeelding]!
Waar zijn de foto's, Rianne? Of zijn er niet meer foto's?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ik. Want volgens mij heb ik dus de (grote) foto's in je fotoboek gemist!
Wat een deceptiequote:
nee, dat zijn zequote:Op maandag 18 juni 2007 23:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar zijn de foto's, Rianne? Of zijn er niet meer foto's?
Die nummers zijn gewoon écht niet goed... Sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |