Niemand zegt dat het grote geheimen zijn!quote:
There is no connectionquote:Op maandag 18 juni 2007 14:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vind de connectie tussen punt 1 en 3 wel interessant.
Zie je in welk subforum je zit?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:10 schreef Rianne84 het volgende:
kom me ook maar weer eens melden, moet toch m'n post per dag halen he
maarre..ik zie dat hier ook geroddeld wordt?![]()
Dat wilde ik ook al zeggenquote:
Het forum is "Showbiz & Sterren"... wij zijn toch de sterren van Fok?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:12 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja, maar wist niet dat ook over fokkers gingtoch nog wat geleerd vandaag
![]()
dat is waarquote:Op maandag 18 juni 2007 14:12 schreef babette21 het volgende:
roddels???? waar????
nee hoor, roddelen doe je achter iemands rug om, hier ligt al het vuil gewoon op de sc-straat
maar eh, u bent???!?!![]()
nee 't zijn natuurlijk weer gewoon Dizers Dramaqueen Issues, maar die zijn meestal wel 't geilstquote:
dat heb ik net gedaan, knurft!!quote:Bovendien kun je het hem toch ook wel zelf vragen?![]()
hm, kan me niet herinneren dat ik een aanmeldformulier van jou langs heb zien komen....quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:15 schreef Zhenar het volgende:
* Checkt Rianne's fobo.
OK, ontgroening is afgelopen. Welkom Rianne![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is zo waarquote:Op maandag 18 juni 2007 14:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee 't zijn natuurlijk weer gewoon Dizers Dramaqueen Issues, maar die zijn meestal wel 't geilst![]()
Misschien heeft hij zichzelf aan zichzelf gesuperglued en kan hij nu niet meer typen!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:14 schreef babette21 het volgende:
dat heb ik net gedaan, knurft!!![]()
![]()
maar die lamlul geeft geen antwoord
...in natura??quote:Op maandag 18 juni 2007 14:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm, kan me niet herinneren dat ik een aanmeldformulier van jou langs heb zien komen....
heb je je controbutie wel betaald??![]()
Wat denk jij te zien op die postzegel?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:15 schreef Zhenar het volgende:
* Checkt Rianne's fobo.
OK, ontgroening is afgelopen. Welkom Rianne![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lekker wijfquote:
ik was pas net begonnen!!!quote:OK, ontgroening is afgelopen. Welkom Rianne![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tuurlijk, vertrouw je me niet ofzo?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm, kan me niet herinneren dat ik een aanmeldformulier van jou langs heb zien komen....
heb je je controbutie wel betaald??![]()
Ik bedoel die tweede foto, sufkutquote:Op maandag 18 juni 2007 14:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat denk jij te zien op die postzegel?![]()
Je verliest je edge
Is dit het begin van die verhaallijn waar je met het vrouwelijk geslacht gaat experimenteren?quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:21 schreef Zhenar het volgende:
Is dit het begin van die verhaallijn waar je met het vrouwelijk geslacht gaat experimenteren?![]()
Zeker niet! Al ligt het er nu wel erg dik bovenop dat het voor de kijkcijfers is... deze plotwending is echt vreselijk feforceerd en ongeloofwaardigquote:Op maandag 18 juni 2007 14:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
kan nooit kwaad voor de kijkcijfers he![]()
mja een beetje sitcom volgt tegenwoordig dit lijntje ja...quote:Op maandag 18 juni 2007 14:27 schreef Zhenar het volgende:
Zeker niet! Al ligt het er nu wel erg dik bovenop dat het voor de kijkcijfers is... deze plotwending is echt vreselijk feforceerd en ongeloofwaardigIk wist niet dat de cijfers zo laag waren!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |