knutselen is niet echt mijn ding. Vorig jaar nog een poging tot mozaieken gedaan, maar dat was niet naar mijn verwachtingenquote:Op maandag 18 juni 2007 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In knutselopzicht. Wat kan je goed, macrameeën, vingerhaken, punniken, breien, kantklossen?
tss jij hebt je ook lekker ingelezen zegquote:Op maandag 18 juni 2007 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
In knutselopzicht. Wat kan je goed, macrameeën, vingerhaken, punniken, breien, kantklossen?
same here, heb de afgelopen week dan ook heel wat gemist...quote:Op maandag 18 juni 2007 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Hela, ik lees vrijwel altijd in, uitzinderingen als ik meer dan een heel topic achterloop, maar ik doe er nit altijd wat mee.
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Hebben we hem ook weer...
Zo kan het ookquote:
Sorry hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 15:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
same here, heb de afgelopen week dan ook heel wat gemist...
maar dit gaat maar 'n uurtje terug, toen was je gewoon online
Natuurlijk niet.quote:
Ik dacht dat het aan mij lag!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
FOK! is trouwens onregelmatig langzaam.
ik was dat alweer vergetenquote:Op maandag 18 juni 2007 15:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach, je zat natuurlijk gewoon met je hoofd bij Het Geheim van Dizer....
Ja,waarschijnlijkquote:Op maandag 18 juni 2007 15:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach, je zat natuurlijk gewoon met je hoofd bij Het Geheim van Dizer....
waaruit blijkt dat je het niet in je hebt om een Ware SC'er te worden...... jammerquote:
precies: maar da's des Dizers en dus ultratofquote:Op maandag 18 juni 2007 15:26 schreef LeBeau het volgende:
Ik houd me maar niet bezig met Het Geheim van Dizer, omdat het waarschijnlijk zo'n Geheim is wat heel interessant lijkt, maar dan uiteindelijk toch flink tegen blijkt te vallen.
sorry, dit is mijn 2e dag...ik moet een beetje geholpen wordenquote:Op maandag 18 juni 2007 15:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
waaruit blijkt dat je het niet in je hebt om een Ware SC'er te worden...... jammer![]()
ja Zhenar, de ware sc'er is ijskoud.... maar toch alleen als 't om outsiders gaat!?!
Ik wil het niet snappen!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies: maar da's des Dizers en dus ultratof
snap dat dan!!!!![]()
Ik kan me al bijna niet meer herinneren hoe het was om een puber te zijn! Dus nyah!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
recalcitrante kutpuber dat je d'r bent!![]()
moet je dan aangeven hoeveel piemelafbeeldingen je online hebt gezet, ofzo?!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:36 schreef LeBeau het volgende:
Donderdag een gesprek om targets etc. te bespreken, en ik werd gevraagd om wat dingen door te mailen, waaronder m'n persoonlijke doelstellingen.Kan ik niet gewoon heel erg voldaan zijn met mezelf?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |