Fuck you vijf uur schop. Bam.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/7.gif]afbeelding][/url]
quote:Op zondag 17 juni 2007 11:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja. Je doet het.
Wat zielig!quote:Op zondag 17 juni 2007 16:42 schreef Lynx666 het volgende:
The page you have requested exists, but you cannot access it because you do not exist. You'll just have to try looking elsewhere![afbeelding]
Lynx.quote:
Ik moest lachenquote:
Succesquote:Op zondag 17 juni 2007 20:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben goederenrechtmoe.
Gelukkig morgen tentamen.
Wat een leukerd!quote:Op zondag 17 juni 2007 22:26 schreef Dizer het volgende:
Mijn 3 maanden oude neefje![]()
.
Ik ben eindelijk beter en mag weer van mijnzelf in de buurt komen van mijn neefje.
En omdat ik hem al een week niet heb gezien, gehugged en gebeten () heb ik me zwaar lopen uitleven en het enige wat hij ging doen, is lachen
En dat heb ik op foto en als mijn achtergrond:
[afbeelding]
Aaaahhh.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:26 schreef Dizer het volgende:
.
Ik ben eindelijk beter en mag weer van mijnzelf in de buurt komen van mijn neefje.
En omdat ik hem al een week niet heb gezien, gehugged en gebeten () heb ik me zwaar lopen uitleven en het enige wat hij ging doen, is lachen
[afbeelding]
Ik krijg echt geen genoeg van hem. Het is zo een schatje. Hij huilt echt noooooit. Alleen als ie honger heeft. Dan geef je hem gewoon eten en dan klaarquote:
We moeten nog afspreken voor de foto!quote:Op zondag 17 juni 2007 22:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik krijg echt geen genoeg van hem. Het is zo een schatje. Hij huilt echt noooooit. Alleen als ie honger heeft. Dan geef je hem gewoon eten en dan klaar.
Ooohhh.. ik wil er ook één.
Leuke naamquote:
Derde liefdeszoontje van mijn tante en oom.quote:
Hey!! Zat je me te volgen vanuit Friends?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:42 schreef Rianne84 het volgende:
Goedenavond, ik kom me ook maar eens melden. Is 't een beetje gezellig hier? Ik zie iig babyfoto'sen baby's zijn altijd leuk natuurlijk
![]()
Vistaquote:Op zondag 17 juni 2007 22:26 schreef Dizer het volgende:
.
[afbeelding]
uhm...quote:Op zondag 17 juni 2007 22:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey!! Zat je me te volgen vanuit Friends?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |