Hoeveel procent meer is dat dan wat je verwacht hadquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht dus zo een 4 voor frans te hebben en een 5 voor wiskunde, blijkt dat ik een 5 voor frans heb en een 6 voor wiskunde![]()
!
Oh, ben je er zo eentje die van tevoren met hoog, verwijfd stemmetje loopt te zaniken dat 'ie iets heeft verprutst en zo lage verwachtingen schept, om vervolgens heel tof te lopen doen met de middelmatige resultaten die hij uiteindelijk behaaltquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht dus zo een 4 voor frans te hebben en een 5 voor wiskunde, blijkt dat ik een 5 voor frans heb en een 6 voor wiskunde![]()
!
Ongeveer. Hé, ik schaam me er echt niet voor dat ik trots ben nadat ik er serieus, en niet alleen om een aandachtvragende reden, over dacht dat ik bepaalde dingen heel slecht gemaakt had.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, ben je er zo eentje die van tevoren met hoog, verwijfd stemmetje loopt te zaniken dat 'ie iets heeft verprutst en zo lage verwachtingen schept, om vervolgens heel tof te lopen doen met de middelmatige resultaten die hij uiteindelijk behaalt![]()
![]()
“Je schaamt je er niet voor dat je trots bent” Gelukkig maar, want dat is best moeilijk voor elkaar te krijgenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ongeveer. Hé, ik schaam me er echt niet voor dat ik trots ben nadat ik er serieus, en niet alleen om een aandachtvragende reden, over dacht dat ik bepaalde dingen heel slecht gemaakt had.
Te moeilijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoeveel procent meer is dat dan wat je verwacht had?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet precies waar je nou op doelt enzo, maar het komt allemaal vaag over.
Zie je de paradox niet?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ongeveer. Hé, ik schaam me er echt niet voor dat ik trots ben nadat ik er serieus, en niet alleen om een aandachtvragende reden, over dacht dat ik bepaalde dingen heel slecht gemaakt had.
Ja, dat gedeelte snap ik best, maar je eerdere opmerking vond ik vreemd. Alsof ik niet blij mag zijn met resultaten die mijn eigen verwachtingen overtroffen.quote:
Geen idee. Ik snap Zhenars bedoeling nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:12 schreef Lienekien het volgende:
Zijn ze niet blij voor je, Erik?
4+5=9quote:
Het windt je op als ik over wiskunde praatquote:
Er komt nu wel een keilang Zhenar-verhaal aanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee. Ik snap Zhenars bedoeling niet.
Natuurlijk mag je dat welquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat gedeelte snap ik best, maar je eerdere opmerking vond ik vreemd. Alsof ik niet blij mag zijn met resultaten die mijn eigen verwachtingen overtroffen.
Nee. het is meer een "ik zal je tegen mijn zin in even bedanken"-smiley.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het windt je op als ik over wiskunde praat?
Helaasquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er komt nu wel een keilang Zhenar-verhaal aan!
Ik houd niet van mensen die zo doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je dat wel![]()
![]()
Ik greep alleen de gelegenheid aan om een steek uit te delen naar mensen die zichzelf pathologisch onderschatten en daar aandacht mee vragen![]()
Maar ik weet heus wel dat jij niet zo bent![]()
Niemand houdt van die mensen Erik... niemand houdt van die mensen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik houd niet van mensen die zo doen.
Tania!quote:
Kun je mij uitleggen hoe je een klein, aardig hecht team kunt vormen, als er een lid is die het die het team danig negatief beïnvloedt? Of hoorde die niet bij het team?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mên, wat een dag vandaag zeg![]()
![]()
Werk je in een klein, aardig hecht team, werd er vandaag iemand op staande voet ontslagen... Dat heeft dan best wel een grote impact. Gelukkig was het degene die het team al een tijd danig negatief beïnvloedde, maar toch...
Pffff
Ze was pas kort in dienst... We hadden allemaal zoiets van, kwestie van wennen... maar er bleek wel ff wat meer achter te zitten. Totaal ander type dan de rest, maar we waren nog wel optimistisch. Zij een beetje inleveren en wij ook en dan komt 't wel goed.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kun je mij uitleggen hoe je een klein, aardig hecht team kunt vormen, als er een lid is die het die het team danig negatief beïnvloedt? Of hoorde die niet bij het team?
http://fotoboek.fok.nl/user/ziggyziggyziggyquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Sven waar is je avatar van?
Voor wat voor bedrijf werk je?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze was pas kort in dienst... We hadden allemaal zoiets van, kwestie van wennen... maar er bleek wel ff wat meer achter te zitten. Totaal ander type dan de rest, maar we waren nog wel optimistisch. Zij een beetje inleveren en wij ook en dan komt 't wel goed.
Niet dus...
Op staande voet nog wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mên, wat een dag vandaag zeg![]()
![]()
Werk je in een klein, aardig hecht team, werd er vandaag iemand op staande voet ontslagen... Dat heeft dan best wel een grote impact. Gelukkig was het degene die het team al een tijd danig negatief beïnvloedde, maar toch...
Pffff
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Sven waar is je avatar van?
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:17 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nee, die is ermee gestopt.
SA worden?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:31 schreef Svensational het volgende:
Ik wil geen SA worden!
Ik had het over avatars toevallig!
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Zeg dat dan, man!
Ik vind Danica toch wel heel erg.
Zigmans kun je terugvinden in mijn fobo. (Klik op [afbeelding] in mijn posts)
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
welke was jouw avatar ook alweer?
quote:
Je weet dat er een permban staat op lekken, hè?quote:
Dat gooi ik niet hier zo in het topic, stuur je wel even een PMquote:
Neuh, de norm is tegenwoordig staken. Lekken boeit niet zoveel meer.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je weet dat er een permban staat op lekken, hè?
Fijn, Bupa, gooi jij het even in het topic dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat gooi ik niet hier zo in het topic, stuur je wel even een PM
Geil.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat gooi ik niet hier zo in het topic, stuur je wel even een PM
Staken is dan ook zoveel stoerder.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neuh, de norm is tegenwoordig staken. Lekken boeit niet zoveel meer.
Zie ik eruit als een NSB'er?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Fijn, Bupa, gooi jij het even in het topic dan?
Ik ook, met Paltos toenquote:
Jaquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:01 schreef yvonne het volgende:
Na Buzzer's vrouw, na Sokolsky, nee
Dat vind ik dan weer zulke suffe reactiesquote:
Wat een egotrip-vraagquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:59 schreef Bupatih het volgende:
Zouden jullie huilen als ik dood zou zijn?
Nee, helemaal geen egotrip-vraag.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat een egotrip-vraag![]()
Maar ik zou niet huilen denk ik; dat doe ik bijna nooit. Ik zou wel verdrietig zijn![]()
Jij leest ook nooit terug, hè?! Echte ShowChatters doen dat wel!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:11 schreef drs_Kiwi het volgende:
*gaap*
Bwah, wordt weer een druk weekend![]()
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij leest ook nooit terug, hè?! Echte ShowChatters doen dat wel!
Hoi.
Gewoon. Als je het topic binnen komt wandelen, lees je - tenminste, als je een échte ShowChatter bent - eerst terug wat er gepost is.quote:
Zo denk ik er dus ook overquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar bij iemand uit ShowChat ligt dat toch anders.
Vandaar dat ik het vroeg.
Ik zou ook niet weten of ik zou moeten huilen als één van jullie overlijdt.
Ik denk het eerlijk gezegd niet, maar toch houd ik wel van jullie, hoor.
Sowieso is het heel lomp om zomaar over jezelf te beginnen als je net een topic binnen komt, tenzij je iets heel tofs te melden hebt of als je Dizer bent, dan mag hetquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon. Als je het topic binnen komt wandelen, lees je - tenminste, als je een échte ShowChatter bent - eerst terug wat er gepost is.
Of heb je dat wel gedaan, maar vond je het niet boeiend genoeg om op te reageren?
Ooh, mensen die je hebt gemeet gaan weer eens voor, hoor.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo denk ik er dus ook over![]()
Maar ik zou veel sneller moeten huilen als het iemand van ShowChat zou zijn die ik heb ontmoet... dan heb je toch veel meer een beeld van hoe iemand is en dus ook van hoe het is dat die persoon er niet meer is![]()
Als je begrijpt wat ik bedoel![]()
En van iedereen die ik heb gemeet weet ik nu dat ze in het echt ook heel lief zijn enzo, dus dat zou me zeker wel raken.
En als Sven dood zou gaan, zou ik mezelf om het leven brengen met een overdosis smegma![]()
![]()
![]()
Iddquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:18 schreef Bupatih het volgende:
Stel nou dat iemand had gezegd dat 'ie een rustig weekend zou hebben en dat diegene daar héél veel moeite en problemen mee had!
En dan kom jij al gapend het topic binnenwandelen om mee te delen dat jij een druk weekend tegemoet gaat. Denk je dat die andere dat leuk vindt?!
Ik heb idd de rest al gelezen en een druk weekend staat de laatste weken helaas niet gelijk aan een leuk weekend...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:18 schreef Bupatih het volgende:
Stel nou dat iemand had gezegd dat 'ie een rustig weekend zou hebben en dat diegene daar héél veel moeite en problemen mee had!
En dan kom jij al gapend het topic binnenwandelen om mee te delen dat jij een druk weekend tegemoet gaat. Denk je dat die andere dat leuk vindt?!
Sowieso... mensen die een topic komen binnen wandelen met "Ik heb een nieuwe trui!"quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd!
Of dat iemand net heeft gepost dat 'ie bang is voor truien en dat je binnenkomt met "Ik heb een nieuwe trui!"
Dat zou echt zó grof en respectloos zijn![]()
quote:
Doe er dan wat aan!quote:en een druk weekend staat de laatste weken helaas niet gelijk aan een leuk weekend...
Er is toch vaak wel een heel groot verschil tussen hoe iemand in het echt is en op het forum.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ooh, mensen die je hebt gemeet gaan weer eens voor, hoor.!!!!
Alsof je geen duidelijk beeld hebt van mij!
Sterf toch!
Nekschot, zeg ikquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sowieso... mensen die een topic komen binnen wandelen met "Ik heb een nieuwe trui!"
Ik ben eigenlijk een heel lief en klein meisje van 11 met grote poppenogen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:23 schreef Zhenar het volgende:
Er is toch vaak wel een heel groot verschil tussen hoe iemand in het echt is en op het forum.
Er zitten genoeg mensen op Fok! die heel leuk en tof zijn(/doen) op het forum, maar in het echt ontieglijk suf/verlegen/psycho/enz. zijn.
Zolang je iemand niet meemaakt in het echt ken je die persoon niet helemaal.
Al neemt dat niet weg dat je bepaalde delen van mensen hier wel goed kunt leren kennen, bijvoorbeeld hun intelligentie en hun humor![]()
Maar ik "beoordeel" mensen pas als ik echt met ze heb gepraat. Daar leer je het meest van, vind ik.
Huilie!quote:Oh trouwens:doodsverwensing
!!!!!! BAN!!!!!
![]()
Link?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een heel lief en klein meisje van 11 met grote poppenogen.Ben ik nu al wat meer traanopwekkend?
[..]
Huilie!Ik zat een uur geleden ofzo een oud topic door te lezen en daarin moest ik van JOU in een berg scheermesjes vallen!
![]()
De échte teruglezers.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:26 schreef Zhenar het volgende:
Het tofste zijn mensen die binnenkomen met een reactie op een post uit een vorig topic![]()
Zoals Sven![]()
Hahahahaha, was het maar zo eenvoudigquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Doe er dan wat aan!
Of wacht tot het over is.![]()
Goede tips, hè!
Ik ben nog nooit in een berg scheermesjes gevallen, maar dat lijkt me wel, ja.quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:27 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Hahahahaha, was het maar zo eenvoudig
Maarja, c'est la vie![]()
(zal jullie gesprek verder niet meer verstoren)
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:23 schreef Bupatih het volgende:
Kiwi, je bent best puik voor een newbie. Nu alleen nog PI's gebruiken.
Dat was een reactie op aanhoudende Land Van Ooit referenties en dus volkomen legitiemquote:
Posticons.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:29 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
![]()
[newbie mode] Wat zij PI's? [/newbie mode]

als PI)
als PI)
als PI)
quote:Op zondag 18 juni 2006 23:37 schreef rena het volgende:
[..]
Karma is coming to get you. Binnenkort kom je te verongelukken![]()
![]()
Vooral PI's die conflicteren met de inhoud van je post zijn tof. Bijvoorbeeld de volgende klassieker:quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Posticons.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] als PI)
"Wat houd ik toch van school..." ([afbeelding] als PI)
"Bupa, kutjoch!" ([afbeelding] als PI)
En zo.De mogelijkheden zijn legio.

Wat ben je toch grappig, Zhenar.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vooral PI's die conflicteren met de inhoud van je post zijn tof. Bijvoorbeeld de volgende klassieker:
[afbeelding]
Ik haat je.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:32 schreef Zhenar het volgende:
OMG, dat topic staat vol doodsverwensingen!
[..]
quote:Op zondag 18 juni 2006 23:52 schreef Bupatih het volgende:
rena eindigt dan ook achter het station waar ze haar kontje verkoopt aan drugsverslaafden.
quote:Op zondag 18 juni 2006 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan rijd jij iedere avond even langs om je zuurverdiende geld te verspillen?![]()
Die goede, oude rena-bashtijd.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhuh. Dan haal ik een lekker satékroketje uit de muur terwijl ik rena uitlach.
De altijd verwarrendequote:
, die je doet afvragen "Is dit nu oprecht bedoeld of niet, WTF?!"
Dat is nu helemaal passéquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Die goede, oude rena-bashtijd.
Aha, leermoment heeft*quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Posticons. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Daarmee kun je je opmerkingen nuanceren en benadrukken en zo.
Zoals:
"Sterf!" ([afbeelding] als PI)
"Wat houd ik toch van school..." ([afbeelding] als PI)
"Bupa, kutjoch!" ([afbeelding] als PI)
En zo.De mogelijkheden zijn legio.
Hm, interessantquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vooral PI's die conflicteren met de inhoud van je post zijn tof. Bijvoorbeeld de volgende klassieker:
[afbeelding]
Ik haat je.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:39 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Aha, leermoment heeft*
[..]
Hm, interessant![]()
Gebruik en verspreid deze kennis met beleid!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:39 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Aha, leermoment heeft*
[..]
Hm, interessant![]()
Hoe waar. En hoe triest.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:40 schreef Zhenar het volgende:
Het nadeel van PI's is, dat je ze al snel heel neurotisch bij elke post wil plaatsen en dwangmatig je posts edit als je dit vergeten bent![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:42 schreef Zhenar het volgende:
Bupa, jij bent trouwens de enige user op ShowChat die mij ooit echt heeft kunnen irriteren![]()
Dat is best een prestatie![]()
Ik denk juist dat het vreselijk moeilijk is! Je moet voortdurend opletten welke woorden je gebruikt, of het plot wel gemakkelijk te volgen is en of de gebeurtenissen kinderen überhaupt wel aanspreken. Er moeten dus voortdurend nieuwe ontwikkelingen zijn, zodat je de aandacht vasthoudt, maar tegelijkertijd moet het wel begrijpelijk blijven. Ook moet je het niet te nauw nemen met de wetten der logica, want anders ben je voortdurend bezig met uitleggen waarom de held dit of dat doet en dat boeit kids helemaal niet. Je moet feitelijk een boek schrijven dat niet aan je eigen standaarden voldoet en dat lijkt me rete-lastigquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:42 schreef Bupatih het volgende:
Misschien heb ik het wel mis, maar is het niet heel erg makkelijk om een kinderboek te schrijven (en dan heb ik het niet per se over Harry Potter ofzo, maar meer over die boekjes voor kleutertjes)?
Makkelijke zinnen, lief moraaltje en maximaal twintig bladzijden.
Ja, daar zat ik ook al aan te denken, maar aan de andere kant heb je als het goed is vroeger ook genoeg boeken gelezen en ben je ook jong geweest en weet je dus ongeveer wel wat een kinderboek een góéd kinderboek maakt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het vreselijk moeilijk is! Je moet voortdurend opletten welke woorden je gebruikt, of het plot wel gemakkelijk te volgen is en of de gebeurtenissen kinderen überhaupt wel aanspreken. Er moeten dus voortdurend nieuwe ontwikkelingen zijn, zodat je de aandacht vasthoudt, maar tegelijkertijd moet het wel begrijpelijk blijven. Ook moet je het niet te nauw nemen met de wetten der logica, want anders ben je voortdurend bezig met uitleggen waarom de held dit of dat doet en dat boeit kids helemaal niet. Je moet feitelijk een boek schrijven dat niet aan je eigen standaarden voldoet en dat lijkt me rete-lastig![]()
Zal m''n best doenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gebruik en verspreid deze kennis met beleid!![]()
Geen idee. Een keer tijdens een van onze eindeloze discussies, waarbij ik echt mijn best deed om in ieder geval mijn standpunt begrijpelijk te maken, maar waar je niet eens je best deed om je in te leven, terwijl ik dat omgekeerd wel heel hard probeerde.quote:
Dan spijt het me alsnog, Zhenar.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Geen idee. Een keer tijdens een van onze eindeloze discussies, waarbij ik echt mijn best deed om in ieder geval mijn standpunt begrijpelijk te maken, maar waar je niet eens je best deed om je in te leven, terwijl ik dat omgekeerd wel heel hard probeerde.![]()
Toen heb ik volgens mij nog iets gezegd over dat we er verschillende discussiedoelen/-technieken op nahouden die het gesprek ernstig belemmerden.
Maar dat heb ik wel tig keer gezegd volgens mijMaar die keer was ik er ook nog echt geïrriteerd bij
![]()
![]()
Ja, maar dat weet je ook bij een "volwassenen"boek en dat schrijf je ook niet zomaar. Terwijl je je daarbij tenminste in de lezer kunt verplaatsen, omdat je (als het goed is) zelf tot de doelgroep behoort.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook al aan te denken, maar aan de andere kant heb je als het goed is vroeger ook genoeg boeken gelezen en ben je ook jong geweest en weet je dus ongeveer wel wat een kinderboek een góéd kinderboek maakt.
Ja!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan spijt het me alsnog, Zhenar.Dat ik mij toen niet zo had ingeleefd en dat ik jou boos maakte.
Vriendjes? [afbeelding]
quote:
Wat liefquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
.
Ik was trouwens eergisteren aan het voetballen op een veldje hier bij mijn huis met wat gozertjes uit de buurt. We doen partijtje en opeens staat er van de tegenpartij een jochie van vijf, zes jaar oud bij me. Hij kijkt omhoog, vraagt hoe oud ik ben, dus ik geef antwoord, vraagt 'ie opeens: "Oké... vriendjes?"
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:56 schreef Bupatih het volgende:
Oprecht verdrietig zijn omdat een online discussie niet uitpakt zoals jij het voor ogen had.
Hoi!quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Mijn zusje heeft dat met jongere kinderen. Die vind ze allemaal geweldig; dan roept ze "Moemoe!" (da's "baby" in het Arabisch geloof ik) en dan gaat ze ze kusjes geven![]()
Je kan wel merken dat het een zusje van je is...quote:Dat doet ze trouwens ook als ze oudere foto's van zichzelf ziet![]()
Dat zeggen wel meer mensen als ze die anekdote horenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kan wel merken dat het een zusje van je is... [afbeelding]
Waar blijft de quote?!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn nichtje van 4 heeft soms echt van die ge-wel-di-ge uitspraken/acties.
Hoiquote:
Nee, want ze is niet Berbers, maar Arabisch.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi.
Moemoe is geen woord. En betekent geen baby in het arabisch. Misschien betekent het iets in het Berbers...
Ik kan er nu niet even eentje noemen.quote:
Is ze niet gewoon FOK!verslaafd?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, want ze is niet Berbers, maar Arabisch.
Maar dan zal ik me het woord wel verkeerd herinneren ofzo. Al dacht ik echt dat het iets van "moemoe" was![]()
Nee, ze zegt gewoon "papa" tegen haar papaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is ze niet gewoon FOK!verslaafd?
Mijn nichtje zei vroeger ook de hele tijd 'Dada' tegen haar vader.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, ze zegt gewoon "papa" tegen haar papa![]()
Kiwi was in slaap gevallen hier in de bankquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:00 schreef Bupatih het volgende:
Kiwi, blijf niet achter! Stort je in het gesprek! Snij een nieuw onderwerp aan! Doe je trui uit!
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in een berg scheermesjes gevallen, maar dat lijkt me wel, ja.
Zo'n idee heb ik ook altijdquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:42 schreef Bupatih het volgende:
Misschien heb ik het wel mis, maar is het niet heel erg makkelijk om een kinderboek te schrijven (en dan heb ik het niet per se over Harry Potter ofzo, maar meer over die boekjes voor kleutertjes)?
Makkelijke zinnen, lief moraaltje en maximaal twintig bladzijden.
Die van Kwekkeboom zijn het tofst.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:39 schreef Bupatih het volgende:
Satékroketjes zijn trouwens lekkerder dan de gewone.
Zo'n zin met vt/tt, wat lelijkquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:54 schreef Bupatih het volgende:
Hij keek omhoog, vroeg hoe oud ik ben, dus ik gaf antwoord, vroeg 'ie opeens: "Oké... vriendjes?"
Ja, maar nu doet hij het expres, geloof ik.quote:
Het gaat altijd ergens over.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:21 schreef Re het volgende:
gaat het nog ergens over?
Ik heb er over nagedacht. Maar ik vond 'hoe oud ik was' zo stom klinken. Alsof hij vroeg hoe oud ik vroeger was.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zo'n zin met vt/tt, wat lelijk
Schopje naar TTK.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb er over nagedacht. Maar ik vond 'hoe oud ik was' zo stom klinken. Alsof hij vroeg hoe oud ik vroeger was.
Ik kon toch alleen weten dat jullie het over teruglezen hadden gehad, als ik daadwerkelijk had teruggelezenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:50 schreef Bupatih het volgende:
Ja, maar nu doet hij het expres, geloof ik.
Maar als je 'was' zou gebruiken in deze zin zou dat natuurlijk overkomen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb er over nagedacht. Maar ik vond 'hoe oud ik was' zo stom klinken. Alsof hij vroeg hoe oud ik vroeger was.
So truequote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kon toch alleen weten dat jullie het over teruglezen hadden gehad, als ik daadwerkelijk had teruggelezen!
Ja, oké. Maar je reageerde nu wel op drie quotes... doe je normaal niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kon toch alleen weten dat jullie het over teruglezen hadden gehad, als ik daadwerkelijk had teruggelezen!
Nee, maar om die quote van jou moest ik echt lachenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, oké. Maar je reageerde nu wel op drie quotes... doe je normaal niet.
Oh.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar om die quote van jou moest ik echt lachen! En de rest verdiende gewoon ook een reactie
.
Je zal best gelijk hebben, maar ik vond op dat moment 'ben' beter klinken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:00 schreef Paltos het volgende:
[..]
Maar als je 'was' zou gebruiken in deze zin zou dat natuurlijk overkomen.
"Dat jongetje vroeg hoe oud je was."
Dit impliceert gewoon dat dat jongetje vraagt hoe oud je bent. Hij deed dit vorige week.
Dus indirect lees je dan iets van: "Hij vroeg hoe ik oud ik was (vorige week)."
Vorige week was je 19.
Beetje dom van die smiley om net dáár te gaan staan waar de regen valt.quote:
Hier schijnt de zon.quote:
Volgens mij is het ook grammaticaal correcterquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je zal best gelijk hebben, maar ik vond op dat moment 'ben' beter klinken.
Omdat onze liefde puur isquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vind die gesprekken tussen Buup en Zhenar altijd zo mooi.![]()
Er zit"chemie"
tussen die twee.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:23 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb een nieuwe trui!
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:23 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb een nieuwe trui!
Zhenar is mijn verbale sparring partner. Mijn vleesgeworden uitlaatklep. Mijn klaagmuur. Mijn bron van inspiratie én informatie. Mijn hoop in bange dagen. Mijn rots in de branding vol domheid.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vind die gesprekken tussen Buup en Zhenar altijd zo mooi.![]()
Er zit"chemie"
tussen die twee.
Ik word gewoon geil van Bupa.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zhenar is mijn verbale sparring partner. Mijn vleesgeworden uitlaatklep. Mijn klaagmuur. Mijn bron van inspiratie. En informatie. Mijn hoop in bange dagen. Mijn rots in de branding vol domheid.
Push het nou niet! Laat het zichzelf ontwikkelen. Koester het, maar aanbid het (nog) niet!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:25 schreef Zhenar het volgende:
"Ik heb een nieuwe trui" gaat echt de "vroegie" van 2007 worden![]()
Nu heb ik het verpest, hè?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Push het nou niet! Laat het zichzelf ontwikkelen. Koester het, maar aanbid het (nog) niet!
Nee. Maar je aanstekelijke enthousiasme had gewoon even de overhand. Kan gebeuren.quote:
Waar?!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een sensuele spanning.
Misschien moet ik dan maar niet vertellen over de merchandising die ik rondom de "Ik heb een nieuwe trui"-hype bedacht heb, met als toppunt T-shirts met daarop de tekst "Ik heb een nieuwe trui!"quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee. Maar je aanstekelijke enthousiasme had gewoon even de overhand. Kan gebeuren.
WTF, heb je een nieuwe trui ofzo?!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:31 schreef LeBeau het volgende:
Net thuis van een verjaardag die gisteren om 5 uur begon.
Veel te veel alcohol, veel te weinig slaap, en toch geen kater. Ik ben trots op mezelf.Ik denk dat ik straks maar uitgebreider verslag ga doen, misschien komen er tijdens het schrijven nog dingen boven die ik weggedronken had.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:29 schreef Zhenar het volgende:
met als toppunt T-shirts met daarop de tekst "Ik heb een nieuwe trui!"
Serieus, hoe tof zou zo'n T-shirt zijn?!quote:
Mij gebruiken om je eigen hype te hypen?quote:
Onmundig tof.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Serieus, hoe tof zou zo'n T-shirt zijn?! [afbeelding]
Dan moet je je daarvoor maar niet zo perfect lenenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Mij gebruiken om je eigen hype te hypen?![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij leest ook nooit terug, hè?! Echte ShowChatters doen dat wel!
quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon. Als je het topic binnen komt wandelen, lees je - tenminste, als je een échte ShowChatter bent - eerst terug wat er gepost is.
Of heb je dat wel gedaan, maar vond je het niet boeiend genoeg om op te reageren?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sowieso is het heel lomp om zomaar over jezelf te beginnen als je net een topic binnen komt, tenzij je iets heel tofs te melden hebt of als je Dizer bent, dan mag het![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:18 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of dat iemand net heeft gepost dat 'ie bang is voor truien en dat je binnenkomt met "Ik heb een nieuwe trui!"
Dat zou echt zó grof en respectloos zijn![]()
LB, kutnewbiequote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:20 schreef Bupatih het volgende:
Zulk een newbie-gedrag, hè...
Nog niet in de verleiding gekomen om zelf zo'n eigenwijs stuk vreten in huis te nemenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:34 schreef MissBliss het volgende:
En straks moet Lucky nog naar huis ook[afbeelding]
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:34 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb wel een lichtelijke kater
We gingen heel even wat drinken om daarna te gaan eten... Maar dat mislukte omdat er steeds op magische wijze weer nieuwe wijn voor me stondTegen 9 uur is Re naar de Burger King gegaan en heb ik 6 kipnuggets op als avondeten, uiteraard samen met wijn
En straks moet Lucky nog naar huis ook[afbeelding]
Wat is dat?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:33 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Ja, Erik. Deze stond eerder al in TTK!
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan moet jeje daarvoor maar niet zo perfect lenen![]()
[..]
LB, kutnewbie!
Had je die nou eigenlijk voor mij gemaakt of...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:33 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Ja, Erik. Deze stond eerder al in TTK!
Dat zei ik dus ook al.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Stomme smiley. 100 pixels verder is het gewoon droog, waarom gaat ie daar niet staan?.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik begin altijd over mezelf. Daarna ga ik verder over mezelf, stuur ik verschillende topics en problemen van anderen in de richting van het wonderlijke onderwerp van Ikke, gevolgd door een uitgebreide conclusie over me, myself & I.![]()
Hij heeft zeker een nieuwe trui ofzoquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook al.Lees je niet terug ofzo?!
Ik zweer wel het roken als ik dronken ben af. Volgens mij heb ik gisteren iets van 10 sigaretten gerookt. Dus dat doe ik niet meer.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:41 schreef MissBliss het volgende:
Drank die magisch aanvult![]()
Maar mn kater is niet zo erg dat ik de alcohol wederom afzweer
ACHTERGRONDVERHAAL!!!!quote:
Beetje wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Had je die nou eigenlijk voor mij gemaakt of...![]()
Jij bent narcistisch!quote:
Ik wilde bewijzen dat ik tweebrauwig ben, in tegenstelling tot Lienekien die enkel linksbrauwig is.quote:
Maar op een toffe manierquote:
Dat was ook geen kijk, joh. Ik heb zo'n groot scherm, er bleef niks van over. Het deed jouw creatie echt onrecht.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Beetje wel.Was om aan te tonen dat ik het kon.
Maar ja, jij hebt het toch niet meer als bureaubladachtergrond ingesteld... [afbeelding]![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wilde bewijzen dat ik tweebrauwig ben, in tegenstelling tot Lienekien die enkel linksbrauwig is.
Ik ben ook maar een meisje. Ik heb dat niet nodig.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wilde bewijzen dat ik tweebrauwig ben, in tegenstelling tot Lienekien die enkel linksbrauwig is.
Maar mijn manier is ook tof! Of vind ik mezelf gewoon tof, en projecteer ik dat op m'n narcisme?quote:
Nee, ik scroll alleenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook al.Lees je niet terug ofzo?!
Meisje.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een meisje. Ik heb dat niet nodig.![]()
Dat tweedequote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar mijn manier is ook tof! Of vind ik mezelf gewoon tof, en projecteer ik dat op m'n narcisme?![]()
Print het dan uit om in te lijsten.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat was ook geen kijk, joh. Ik heb zo'n groot scherm, er bleef niks van over. Het deed jouw creatie echt onrecht.
Ja, ok.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Print het dan uit om in te lijsten. [afbeelding]
Hieruit leid ik af dat ik tof ben, en dat jij het daar mee eens bent.quote:
Ik haat je.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hieruit leid ik af dat ik tof ben, en dat jij het daar mee eens bent.![]()
Door die illusie van negatieviteit prik ik zo heen.quote:
Ik ga morgen alweer naar de kroeg als het goed is.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zweer wel het roken als ik dronken ben af. Volgens mij heb ik gisteren iets van 10 sigaretten gerookt. Dus dat doe ik niet meer.
Tot de borrel aan het einde van de maand, waarschijnlijk.![]()
Goed zou ik het niet willen noemen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ga morgen alweer naar de kroeg als het goed is.
Ik probeer het positief te benaderenquote:
Maar het moet nog wel gebeuren!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:04 schreef Svensational het volgende:
2 jaar LeBeau in ShowChat!
Het niveau piemelzuigen zijn we toch wel een beetje ontgroeid nu!
Is. Was? Is?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:31 schreef LeBeau het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat het de 16e was.
Die was echt mega tof!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:49 schreef Bupatih het volgende:
Zhennie, je kan zometeen een vet toffe PM verwachten!
Jij krijgt van mij zo ook een toffe PMquote:
Ik jou ook niet!!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:50 schreef Svensational het volgende:
Ik vind de nieuwe-trui-hype nu al niet tof meer.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij krijgt van mij zo ook een toffe PM!
En wederzijdse geilerij. Maar geilerij is het.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:43 schreef Re het volgende:
wat is dat toch dat mensen stoer moeten doen door te zeggen dat ze een PM gaan sturen... eigengeilerij
Hetzelfde als dat mensen zeggen dat ze gaan meetenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:43 schreef Re het volgende:
wat is dat toch dat mensen stoer moeten doen door te zeggen dat ze een PM gaan sturen... eigengeilerij
En er na de meeting nog een halfjaar over doorlullen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hetzelfde als dat mensen zeggen dat ze gaan meeten![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Gadver!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Kap daar verdomme eens meequote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:59 schreef rena het volgende:
Hai!
Fuck you vijf uur schop. Bam.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/7.gif]afbeelding][/url]
quote:Op zondag 17 juni 2007 11:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja. Je doet het.
Wat zielig!quote:Op zondag 17 juni 2007 16:42 schreef Lynx666 het volgende:
The page you have requested exists, but you cannot access it because you do not exist. You'll just have to try looking elsewhere![afbeelding]
Lynx.quote:
Ik moest lachenquote:
Succesquote:Op zondag 17 juni 2007 20:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben goederenrechtmoe.
Gelukkig morgen tentamen.
Wat een leukerd!quote:Op zondag 17 juni 2007 22:26 schreef Dizer het volgende:
Mijn 3 maanden oude neefje![]()
.
Ik ben eindelijk beter en mag weer van mijnzelf in de buurt komen van mijn neefje.
En omdat ik hem al een week niet heb gezien, gehugged en gebeten () heb ik me zwaar lopen uitleven en het enige wat hij ging doen, is lachen
En dat heb ik op foto en als mijn achtergrond:
[afbeelding]
Aaaahhh.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:26 schreef Dizer het volgende:
.
Ik ben eindelijk beter en mag weer van mijnzelf in de buurt komen van mijn neefje.
En omdat ik hem al een week niet heb gezien, gehugged en gebeten () heb ik me zwaar lopen uitleven en het enige wat hij ging doen, is lachen
[afbeelding]
Ik krijg echt geen genoeg van hem. Het is zo een schatje. Hij huilt echt noooooit. Alleen als ie honger heeft. Dan geef je hem gewoon eten en dan klaarquote:
We moeten nog afspreken voor de foto!quote:Op zondag 17 juni 2007 22:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik krijg echt geen genoeg van hem. Het is zo een schatje. Hij huilt echt noooooit. Alleen als ie honger heeft. Dan geef je hem gewoon eten en dan klaar.
Ooohhh.. ik wil er ook één.
Leuke naamquote:
Derde liefdeszoontje van mijn tante en oom.quote:
Hey!! Zat je me te volgen vanuit Friends?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:42 schreef Rianne84 het volgende:
Goedenavond, ik kom me ook maar eens melden. Is 't een beetje gezellig hier? Ik zie iig babyfoto'sen baby's zijn altijd leuk natuurlijk
![]()
Vistaquote:Op zondag 17 juni 2007 22:26 schreef Dizer het volgende:
.
[afbeelding]
uhm...quote:Op zondag 17 juni 2007 22:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey!! Zat je me te volgen vanuit Friends?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |