Hoeveel procent meer is dat dan wat je verwacht hadquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht dus zo een 4 voor frans te hebben en een 5 voor wiskunde, blijkt dat ik een 5 voor frans heb en een 6 voor wiskunde![]()
!
Oh, ben je er zo eentje die van tevoren met hoog, verwijfd stemmetje loopt te zaniken dat 'ie iets heeft verprutst en zo lage verwachtingen schept, om vervolgens heel tof te lopen doen met de middelmatige resultaten die hij uiteindelijk behaaltquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht dus zo een 4 voor frans te hebben en een 5 voor wiskunde, blijkt dat ik een 5 voor frans heb en een 6 voor wiskunde![]()
!
Ongeveer. Hé, ik schaam me er echt niet voor dat ik trots ben nadat ik er serieus, en niet alleen om een aandachtvragende reden, over dacht dat ik bepaalde dingen heel slecht gemaakt had.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, ben je er zo eentje die van tevoren met hoog, verwijfd stemmetje loopt te zaniken dat 'ie iets heeft verprutst en zo lage verwachtingen schept, om vervolgens heel tof te lopen doen met de middelmatige resultaten die hij uiteindelijk behaalt![]()
![]()
“Je schaamt je er niet voor dat je trots bent” Gelukkig maar, want dat is best moeilijk voor elkaar te krijgenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ongeveer. Hé, ik schaam me er echt niet voor dat ik trots ben nadat ik er serieus, en niet alleen om een aandachtvragende reden, over dacht dat ik bepaalde dingen heel slecht gemaakt had.
Te moeilijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoeveel procent meer is dat dan wat je verwacht had?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet precies waar je nou op doelt enzo, maar het komt allemaal vaag over.
Zie je de paradox niet?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ongeveer. Hé, ik schaam me er echt niet voor dat ik trots ben nadat ik er serieus, en niet alleen om een aandachtvragende reden, over dacht dat ik bepaalde dingen heel slecht gemaakt had.
Ja, dat gedeelte snap ik best, maar je eerdere opmerking vond ik vreemd. Alsof ik niet blij mag zijn met resultaten die mijn eigen verwachtingen overtroffen.quote:
Geen idee. Ik snap Zhenars bedoeling nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:12 schreef Lienekien het volgende:
Zijn ze niet blij voor je, Erik?
4+5=9quote:
Het windt je op als ik over wiskunde praatquote:
Er komt nu wel een keilang Zhenar-verhaal aanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee. Ik snap Zhenars bedoeling niet.
Natuurlijk mag je dat welquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat gedeelte snap ik best, maar je eerdere opmerking vond ik vreemd. Alsof ik niet blij mag zijn met resultaten die mijn eigen verwachtingen overtroffen.
Nee. het is meer een "ik zal je tegen mijn zin in even bedanken"-smiley.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het windt je op als ik over wiskunde praat?
Helaasquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er komt nu wel een keilang Zhenar-verhaal aan!
Ik houd niet van mensen die zo doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je dat wel![]()
![]()
Ik greep alleen de gelegenheid aan om een steek uit te delen naar mensen die zichzelf pathologisch onderschatten en daar aandacht mee vragen![]()
Maar ik weet heus wel dat jij niet zo bent![]()
Niemand houdt van die mensen Erik... niemand houdt van die mensen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik houd niet van mensen die zo doen.
Tania!quote:
Kun je mij uitleggen hoe je een klein, aardig hecht team kunt vormen, als er een lid is die het die het team danig negatief beïnvloedt? Of hoorde die niet bij het team?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mên, wat een dag vandaag zeg![]()
![]()
Werk je in een klein, aardig hecht team, werd er vandaag iemand op staande voet ontslagen... Dat heeft dan best wel een grote impact. Gelukkig was het degene die het team al een tijd danig negatief beïnvloedde, maar toch...
Pffff
Ze was pas kort in dienst... We hadden allemaal zoiets van, kwestie van wennen... maar er bleek wel ff wat meer achter te zitten. Totaal ander type dan de rest, maar we waren nog wel optimistisch. Zij een beetje inleveren en wij ook en dan komt 't wel goed.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kun je mij uitleggen hoe je een klein, aardig hecht team kunt vormen, als er een lid is die het die het team danig negatief beïnvloedt? Of hoorde die niet bij het team?
http://fotoboek.fok.nl/user/ziggyziggyziggyquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Sven waar is je avatar van?
Voor wat voor bedrijf werk je?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze was pas kort in dienst... We hadden allemaal zoiets van, kwestie van wennen... maar er bleek wel ff wat meer achter te zitten. Totaal ander type dan de rest, maar we waren nog wel optimistisch. Zij een beetje inleveren en wij ook en dan komt 't wel goed.
Niet dus...
Op staande voet nog wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mên, wat een dag vandaag zeg![]()
![]()
Werk je in een klein, aardig hecht team, werd er vandaag iemand op staande voet ontslagen... Dat heeft dan best wel een grote impact. Gelukkig was het degene die het team al een tijd danig negatief beïnvloedde, maar toch...
Pffff
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Sven waar is je avatar van?
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:17 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nee, die is ermee gestopt.
SA worden?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:31 schreef Svensational het volgende:
Ik wil geen SA worden!
Ik had het over avatars toevallig!
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Zeg dat dan, man!
Ik vind Danica toch wel heel erg.
Zigmans kun je terugvinden in mijn fobo. (Klik op [afbeelding] in mijn posts)
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
welke was jouw avatar ook alweer?
quote:
Je weet dat er een permban staat op lekken, hè?quote:
Dat gooi ik niet hier zo in het topic, stuur je wel even een PMquote:
Neuh, de norm is tegenwoordig staken. Lekken boeit niet zoveel meer.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je weet dat er een permban staat op lekken, hè?
Fijn, Bupa, gooi jij het even in het topic dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat gooi ik niet hier zo in het topic, stuur je wel even een PM
Geil.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat gooi ik niet hier zo in het topic, stuur je wel even een PM
Staken is dan ook zoveel stoerder.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neuh, de norm is tegenwoordig staken. Lekken boeit niet zoveel meer.
Zie ik eruit als een NSB'er?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Fijn, Bupa, gooi jij het even in het topic dan?
Ik ook, met Paltos toenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |