Jaquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:01 schreef yvonne het volgende:
Na Buzzer's vrouw, na Sokolsky, nee
Dat vind ik dan weer zulke suffe reactiesquote:
Wat een egotrip-vraagquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:59 schreef Bupatih het volgende:
Zouden jullie huilen als ik dood zou zijn?
Nee, helemaal geen egotrip-vraag.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat een egotrip-vraag![]()
Maar ik zou niet huilen denk ik; dat doe ik bijna nooit. Ik zou wel verdrietig zijn![]()
Jij leest ook nooit terug, hè?! Echte ShowChatters doen dat wel!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:11 schreef drs_Kiwi het volgende:
*gaap*
Bwah, wordt weer een druk weekend![]()
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij leest ook nooit terug, hè?! Echte ShowChatters doen dat wel!
Hoi.
Gewoon. Als je het topic binnen komt wandelen, lees je - tenminste, als je een échte ShowChatter bent - eerst terug wat er gepost is.quote:
Zo denk ik er dus ook overquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar bij iemand uit ShowChat ligt dat toch anders.
Vandaar dat ik het vroeg.
Ik zou ook niet weten of ik zou moeten huilen als één van jullie overlijdt.
Ik denk het eerlijk gezegd niet, maar toch houd ik wel van jullie, hoor.
Sowieso is het heel lomp om zomaar over jezelf te beginnen als je net een topic binnen komt, tenzij je iets heel tofs te melden hebt of als je Dizer bent, dan mag hetquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon. Als je het topic binnen komt wandelen, lees je - tenminste, als je een échte ShowChatter bent - eerst terug wat er gepost is.
Of heb je dat wel gedaan, maar vond je het niet boeiend genoeg om op te reageren?
Ooh, mensen die je hebt gemeet gaan weer eens voor, hoor.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo denk ik er dus ook over![]()
Maar ik zou veel sneller moeten huilen als het iemand van ShowChat zou zijn die ik heb ontmoet... dan heb je toch veel meer een beeld van hoe iemand is en dus ook van hoe het is dat die persoon er niet meer is![]()
Als je begrijpt wat ik bedoel![]()
En van iedereen die ik heb gemeet weet ik nu dat ze in het echt ook heel lief zijn enzo, dus dat zou me zeker wel raken.
En als Sven dood zou gaan, zou ik mezelf om het leven brengen met een overdosis smegma![]()
![]()
![]()
Iddquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:18 schreef Bupatih het volgende:
Stel nou dat iemand had gezegd dat 'ie een rustig weekend zou hebben en dat diegene daar héél veel moeite en problemen mee had!
En dan kom jij al gapend het topic binnenwandelen om mee te delen dat jij een druk weekend tegemoet gaat. Denk je dat die andere dat leuk vindt?!
Ik heb idd de rest al gelezen en een druk weekend staat de laatste weken helaas niet gelijk aan een leuk weekend...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:18 schreef Bupatih het volgende:
Stel nou dat iemand had gezegd dat 'ie een rustig weekend zou hebben en dat diegene daar héél veel moeite en problemen mee had!
En dan kom jij al gapend het topic binnenwandelen om mee te delen dat jij een druk weekend tegemoet gaat. Denk je dat die andere dat leuk vindt?!
Sowieso... mensen die een topic komen binnen wandelen met "Ik heb een nieuwe trui!"quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd!
Of dat iemand net heeft gepost dat 'ie bang is voor truien en dat je binnenkomt met "Ik heb een nieuwe trui!"
Dat zou echt zó grof en respectloos zijn![]()
quote:
Doe er dan wat aan!quote:en een druk weekend staat de laatste weken helaas niet gelijk aan een leuk weekend...
Er is toch vaak wel een heel groot verschil tussen hoe iemand in het echt is en op het forum.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ooh, mensen die je hebt gemeet gaan weer eens voor, hoor.!!!!
Alsof je geen duidelijk beeld hebt van mij!
Sterf toch!
Nekschot, zeg ikquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sowieso... mensen die een topic komen binnen wandelen met "Ik heb een nieuwe trui!"
Ik ben eigenlijk een heel lief en klein meisje van 11 met grote poppenogen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:23 schreef Zhenar het volgende:
Er is toch vaak wel een heel groot verschil tussen hoe iemand in het echt is en op het forum.
Er zitten genoeg mensen op Fok! die heel leuk en tof zijn(/doen) op het forum, maar in het echt ontieglijk suf/verlegen/psycho/enz. zijn.
Zolang je iemand niet meemaakt in het echt ken je die persoon niet helemaal.
Al neemt dat niet weg dat je bepaalde delen van mensen hier wel goed kunt leren kennen, bijvoorbeeld hun intelligentie en hun humor![]()
Maar ik "beoordeel" mensen pas als ik echt met ze heb gepraat. Daar leer je het meest van, vind ik.
Huilie!quote:Oh trouwens:doodsverwensing
!!!!!! BAN!!!!!
![]()
Link?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een heel lief en klein meisje van 11 met grote poppenogen.Ben ik nu al wat meer traanopwekkend?
[..]
Huilie!Ik zat een uur geleden ofzo een oud topic door te lezen en daarin moest ik van JOU in een berg scheermesjes vallen!
![]()
De échte teruglezers.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:26 schreef Zhenar het volgende:
Het tofste zijn mensen die binnenkomen met een reactie op een post uit een vorig topic![]()
Zoals Sven![]()
Hahahahaha, was het maar zo eenvoudigquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Doe er dan wat aan!
Of wacht tot het over is.![]()
Goede tips, hè!
Ik ben nog nooit in een berg scheermesjes gevallen, maar dat lijkt me wel, ja.quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:27 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Hahahahaha, was het maar zo eenvoudig
Maarja, c'est la vie![]()
(zal jullie gesprek verder niet meer verstoren)
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:23 schreef Bupatih het volgende:
Kiwi, je bent best puik voor een newbie. Nu alleen nog PI's gebruiken.
Dat was een reactie op aanhoudende Land Van Ooit referenties en dus volkomen legitiemquote:
Posticons.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:29 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
![]()
[newbie mode] Wat zij PI's? [/newbie mode]

als PI)
als PI)
als PI)
quote:Op zondag 18 juni 2006 23:37 schreef rena het volgende:
[..]
Karma is coming to get you. Binnenkort kom je te verongelukken![]()
![]()
Vooral PI's die conflicteren met de inhoud van je post zijn tof. Bijvoorbeeld de volgende klassieker:quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Posticons.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] als PI)
"Wat houd ik toch van school..." ([afbeelding] als PI)
"Bupa, kutjoch!" ([afbeelding] als PI)
En zo.De mogelijkheden zijn legio.

Wat ben je toch grappig, Zhenar.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vooral PI's die conflicteren met de inhoud van je post zijn tof. Bijvoorbeeld de volgende klassieker:
[afbeelding]
Ik haat je.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:32 schreef Zhenar het volgende:
OMG, dat topic staat vol doodsverwensingen!
[..]
quote:Op zondag 18 juni 2006 23:52 schreef Bupatih het volgende:
rena eindigt dan ook achter het station waar ze haar kontje verkoopt aan drugsverslaafden.
quote:Op zondag 18 juni 2006 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan rijd jij iedere avond even langs om je zuurverdiende geld te verspillen?![]()
Die goede, oude rena-bashtijd.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhuh. Dan haal ik een lekker satékroketje uit de muur terwijl ik rena uitlach.
De altijd verwarrendequote:
, die je doet afvragen "Is dit nu oprecht bedoeld of niet, WTF?!"
Dat is nu helemaal passéquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Die goede, oude rena-bashtijd.
Aha, leermoment heeft*quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Posticons. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Daarmee kun je je opmerkingen nuanceren en benadrukken en zo.
Zoals:
"Sterf!" ([afbeelding] als PI)
"Wat houd ik toch van school..." ([afbeelding] als PI)
"Bupa, kutjoch!" ([afbeelding] als PI)
En zo.De mogelijkheden zijn legio.
Hm, interessantquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vooral PI's die conflicteren met de inhoud van je post zijn tof. Bijvoorbeeld de volgende klassieker:
[afbeelding]
Ik haat je.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:39 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Aha, leermoment heeft*
[..]
Hm, interessant![]()
Gebruik en verspreid deze kennis met beleid!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:39 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Aha, leermoment heeft*
[..]
Hm, interessant![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |