Beetje wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Had je die nou eigenlijk voor mij gemaakt of...![]()
Jij bent narcistisch!quote:
Ik wilde bewijzen dat ik tweebrauwig ben, in tegenstelling tot Lienekien die enkel linksbrauwig is.quote:
Maar op een toffe manierquote:
Dat was ook geen kijk, joh. Ik heb zo'n groot scherm, er bleef niks van over. Het deed jouw creatie echt onrecht.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Beetje wel.Was om aan te tonen dat ik het kon.
Maar ja, jij hebt het toch niet meer als bureaubladachtergrond ingesteld... [afbeelding]![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wilde bewijzen dat ik tweebrauwig ben, in tegenstelling tot Lienekien die enkel linksbrauwig is.
Ik ben ook maar een meisje. Ik heb dat niet nodig.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wilde bewijzen dat ik tweebrauwig ben, in tegenstelling tot Lienekien die enkel linksbrauwig is.
Maar mijn manier is ook tof! Of vind ik mezelf gewoon tof, en projecteer ik dat op m'n narcisme?quote:
Nee, ik scroll alleenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook al.Lees je niet terug ofzo?!
Meisje.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een meisje. Ik heb dat niet nodig.![]()
Dat tweedequote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar mijn manier is ook tof! Of vind ik mezelf gewoon tof, en projecteer ik dat op m'n narcisme?![]()
Print het dan uit om in te lijsten.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat was ook geen kijk, joh. Ik heb zo'n groot scherm, er bleef niks van over. Het deed jouw creatie echt onrecht.
Ja, ok.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Print het dan uit om in te lijsten. [afbeelding]
Hieruit leid ik af dat ik tof ben, en dat jij het daar mee eens bent.quote:
Ik haat je.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hieruit leid ik af dat ik tof ben, en dat jij het daar mee eens bent.![]()
Door die illusie van negatieviteit prik ik zo heen.quote:
Ik ga morgen alweer naar de kroeg als het goed is.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zweer wel het roken als ik dronken ben af. Volgens mij heb ik gisteren iets van 10 sigaretten gerookt. Dus dat doe ik niet meer.
Tot de borrel aan het einde van de maand, waarschijnlijk.![]()
Goed zou ik het niet willen noemen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ga morgen alweer naar de kroeg als het goed is.
Ik probeer het positief te benaderenquote:
Maar het moet nog wel gebeuren!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:04 schreef Svensational het volgende:
2 jaar LeBeau in ShowChat!
Het niveau piemelzuigen zijn we toch wel een beetje ontgroeid nu!
Is. Was? Is?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:31 schreef LeBeau het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat het de 16e was.
Die was echt mega tof!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:49 schreef Bupatih het volgende:
Zhennie, je kan zometeen een vet toffe PM verwachten!
Jij krijgt van mij zo ook een toffe PMquote:
Ik jou ook niet!!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:50 schreef Svensational het volgende:
Ik vind de nieuwe-trui-hype nu al niet tof meer.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij krijgt van mij zo ook een toffe PM!
En wederzijdse geilerij. Maar geilerij is het.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:43 schreef Re het volgende:
wat is dat toch dat mensen stoer moeten doen door te zeggen dat ze een PM gaan sturen... eigengeilerij
Hetzelfde als dat mensen zeggen dat ze gaan meetenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:43 schreef Re het volgende:
wat is dat toch dat mensen stoer moeten doen door te zeggen dat ze een PM gaan sturen... eigengeilerij
En er na de meeting nog een halfjaar over doorlullen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hetzelfde als dat mensen zeggen dat ze gaan meeten![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Gadver!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Kap daar verdomme eens meequote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:59 schreef rena het volgende:
Hai!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |