Ik denk niet dat Re dat leuk zou vinden. En bovendien... uhm.. ik ook nietquote:
Pfffftquote:Op zondag 17 juni 2007 22:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Re dat leuk zou vinden. En bovendien... uhm.. ik ook niet.
Heeft ie kado gekregenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:59 schreef MissBliss het volgende:
Waarom heeft ie een kerst-rompertje aan?
lekker nagedacht over dat cadeautje danquote:Op zondag 17 juni 2007 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heeft ie kado gekregen.
En als ie die nu niet draagt, dan kan ie het niet eens meer aan met kerst
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Re dat leuk zou vinden. En bovendien... uhm.. ik ook niet.
Mijn #1 erotische SchowChat-fantasie waar ik zelf niet bij betrokken ben naar de klote geholpen!quote:
WTFquote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heeft ie kado gekregen.
En als ie die nu niet draagt, dan kan ie het niet eens meer aan met kerst
Dat was alleen om de SchowChatters te provocerenquote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was alleen om de SchowChatters te provoceren![]()
Mijn echte welkomsttekst moet natuurlijk zijn:Rianne
opzouten stoephoer
Fantasieën zijn toch niet echtquote:Op zondag 17 juni 2007 23:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Mijn #1 erotische SchowChat-fantasie waar ik zelf niet bij betrokken ben naar de klote geholpen!![]()
!!!
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Mijn #1 erotische SchowChat-fantasie waar ik zelf niet bij betrokken ben naar de klote geholpen!![]()
!!!
Leer je reeks eens kennen, sletquote:Op zondag 17 juni 2007 23:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was alleen om de SchowChatters te provoceren![]()
Mijn echte welkomsttekst moet natuurlijk zijn:Rianne
opzouten stoephoer
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Fantasieën zijn toch niet echtLekker blijven fappen!
Ligt niet aan jou hoor. Als jij en ik een baby zouden maken, dan wordt dat de allermooiste kind ooit geboren op aarde. Een supermodel dat kan acteren, dansen, zingen en bovendien ook nog part-time hart-chirurg. Doet aan vrijwilligerswerk in Afrika en kan ook nog ontzettend goed surfen. Heeft een nobelprijs gewonnen en heeft ontdekt hoe je water kan gebruiken als de vervanging voor alle andere grondstoffen.quote:
Ga eens deaud!quote:
Oh, ja.. dat is je ontgroening. Je zal de komende weken door de ontgroening heen moeten komen. En wie dat lukt... die krijgt toegang tot paradijsquote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou hoor. Als jij en ik een baby zouden maken, dan wordt dat de allermooiste kind ooit geboren op aarde. Een supermodel dat kan acteren, dansen, zingen en bovendien ook nog part-time hart-chirurg. Doet aan vrijwilligerswerk in Afrika en kan ook nog ontzettend goed surfen. Heeft een nobelprijs gewonnen en heeft ontdekt hoe je water kan gebruiken als de vervanging voor alle andere grondstoffen.
Maar tjah.. jij hebt Re en ik heb... je weets.
begrepenquote:Op zondag 17 juni 2007 23:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh, ja.. dat is je ontgroening. Je zal de komende weken door de ontgroening heen moeten komen. En wie dat lukt... die krijgt toegang tot paradijs.
Begrepen?.
Ik mis de luiheid en drankverslaving van MBquote:Op zondag 17 juni 2007 23:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou hoor. Als jij en ik een baby zouden maken, dan wordt dat de allermooiste kind ooit geboren op aarde. Een supermodel dat kan acteren, dansen, zingen en bovendien ook nog part-time hart-chirurg. Doet aan vrijwilligerswerk in Afrika en kan ook nog ontzettend goed surfen. Heeft een nobelprijs gewonnen en heeft ontdekt hoe je water kan gebruiken als de vervanging voor alle andere grondstoffen.
Maar tjah.. jij hebt Re en ik heb... je weets.
En de baby wordt ook al geen talenwonderquote:Op zondag 17 juni 2007 23:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik mis de luiheid en drankverslaving van MB.
Dude, al die dingen die hij kan incl de nobelprijs en zo, doet ie voor zijn 14e. Dus geen ruimte voor luiheid en drankquote:Op zondag 17 juni 2007 23:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik mis de luiheid en drankverslaving van MB.
Hij? Ik wil een meisjequote:Op zondag 17 juni 2007 23:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude, al die dingen die hij kan incl de nobelprijs en zo, doet ie voor zijn 14e. Dus geen ruimte voor luiheid en drank.
Mijn baby wat doe jequote:Op zondag 17 juni 2007 23:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En de baby wordt ook al geen talenwonder
Beter van niet dus
Tssk... tenzij je invloed op dat hebt, blijf ik het een hij noemenquote:
ZIJ!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn baby wat doe je.
ga maar een baby maken met je vriendje,hij zal een en al lang haar hebben
.
.
En ik een zijquote:Op zondag 17 juni 2007 23:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tssk... tenzij je invloed op dat hebt, blijf ik het een hij noemen.
Waar kon ik mijn jaarkaart voor dat paradijs ook alweer verlengen?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh, ja.. dat is je ontgroening. Je zal de komende weken door de ontgroening heen moeten komen. En wie dat lukt... die krijgt toegang tot paradijs.
Begrepen?.
COUSIN it, das een vent!quote:
Begin maar eerst om de aankomende week eens elke dag langs te komen, dan praten we weer verdre.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar kon ik mijn jaarkaart voor dat paradijs ook alweer verlengen?![]()
Ik zeg alleen maar dat ze daarop gaat lijkenquote:Op zondag 17 juni 2007 23:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
COUSIN it, das een vent! [afbeelding]
Ik moet mijn leven buiten Fok! dus weer opgeven?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Begin maar eerst om de aankomende week eens elke dag langs te komen, dan praten we weer verdre.
Of de smegma van Zhenar's en Sven's pikken aflikken. Dat helpt meestal ook.
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Begin maar eerst om de aankomende week eens elke dag langs te komen, dan praten we weer verdre.
Of de smegma van Zhenar's en Sven's pikken aflikken. Dat helpt meestal ook.
In bed, op onze nieuwe tv en dvd-spelerquote:
Heus niet, ze krijgt veel donkerder haar!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat ze daarop gaat lijken.
Nee, die gaat pas morgen wegquote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In bed, op onze nieuwe tv en dvd-speler
quote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In bed, op onze nieuwe tv en dvd-speler
Pretty muchquote:Op zondag 17 juni 2007 23:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet mijn leven buiten Fok! dus weer opgeven?![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
! WTF.. hebben jullie een nieuwe TV en een DVD speler
![]()
![]()
.
Dat was niet mijn vraag. Men.. ons kindje zou wel heel dom wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |