Ik denk niet dat Re dat leuk zou vinden. En bovendien... uhm.. ik ook nietquote:
Pfffftquote:Op zondag 17 juni 2007 22:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Re dat leuk zou vinden. En bovendien... uhm.. ik ook niet.
Heeft ie kado gekregenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:59 schreef MissBliss het volgende:
Waarom heeft ie een kerst-rompertje aan?
lekker nagedacht over dat cadeautje danquote:Op zondag 17 juni 2007 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heeft ie kado gekregen.
En als ie die nu niet draagt, dan kan ie het niet eens meer aan met kerst
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Re dat leuk zou vinden. En bovendien... uhm.. ik ook niet.
Mijn #1 erotische SchowChat-fantasie waar ik zelf niet bij betrokken ben naar de klote geholpen!quote:
WTFquote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heeft ie kado gekregen.
En als ie die nu niet draagt, dan kan ie het niet eens meer aan met kerst
Dat was alleen om de SchowChatters te provocerenquote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was alleen om de SchowChatters te provoceren![]()
Mijn echte welkomsttekst moet natuurlijk zijn:Rianne
opzouten stoephoer
Fantasieėn zijn toch niet echtquote:Op zondag 17 juni 2007 23:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Mijn #1 erotische SchowChat-fantasie waar ik zelf niet bij betrokken ben naar de klote geholpen!![]()
!!!
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Mijn #1 erotische SchowChat-fantasie waar ik zelf niet bij betrokken ben naar de klote geholpen!![]()
!!!
Leer je reeks eens kennen, sletquote:Op zondag 17 juni 2007 23:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was alleen om de SchowChatters te provoceren![]()
Mijn echte welkomsttekst moet natuurlijk zijn:Rianne
opzouten stoephoer
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Fantasieėn zijn toch niet echtLekker blijven fappen!
Ligt niet aan jou hoor. Als jij en ik een baby zouden maken, dan wordt dat de allermooiste kind ooit geboren op aarde. Een supermodel dat kan acteren, dansen, zingen en bovendien ook nog part-time hart-chirurg. Doet aan vrijwilligerswerk in Afrika en kan ook nog ontzettend goed surfen. Heeft een nobelprijs gewonnen en heeft ontdekt hoe je water kan gebruiken als de vervanging voor alle andere grondstoffen.quote:
Ga eens deaud!quote:
Oh, ja.. dat is je ontgroening. Je zal de komende weken door de ontgroening heen moeten komen. En wie dat lukt... die krijgt toegang tot paradijsquote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou hoor. Als jij en ik een baby zouden maken, dan wordt dat de allermooiste kind ooit geboren op aarde. Een supermodel dat kan acteren, dansen, zingen en bovendien ook nog part-time hart-chirurg. Doet aan vrijwilligerswerk in Afrika en kan ook nog ontzettend goed surfen. Heeft een nobelprijs gewonnen en heeft ontdekt hoe je water kan gebruiken als de vervanging voor alle andere grondstoffen.
Maar tjah.. jij hebt Re en ik heb... je weets.
begrepenquote:Op zondag 17 juni 2007 23:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh, ja.. dat is je ontgroening. Je zal de komende weken door de ontgroening heen moeten komen. En wie dat lukt... die krijgt toegang tot paradijs.
Begrepen?.
Ik mis de luiheid en drankverslaving van MBquote:Op zondag 17 juni 2007 23:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou hoor. Als jij en ik een baby zouden maken, dan wordt dat de allermooiste kind ooit geboren op aarde. Een supermodel dat kan acteren, dansen, zingen en bovendien ook nog part-time hart-chirurg. Doet aan vrijwilligerswerk in Afrika en kan ook nog ontzettend goed surfen. Heeft een nobelprijs gewonnen en heeft ontdekt hoe je water kan gebruiken als de vervanging voor alle andere grondstoffen.
Maar tjah.. jij hebt Re en ik heb... je weets.
En de baby wordt ook al geen talenwonderquote:Op zondag 17 juni 2007 23:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik mis de luiheid en drankverslaving van MB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |