Ik sta bij de Grote Fok!kers.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:28 schreef Zhenar het volgende:
http://fok.gmta.nl/images/relations/v1-large.png
Het SC kliekje zit een eindje boven de grote kluwe![]()
Zijn wij nou gelinkt of niet?!quote:
Still in Amsterdamquote:Op maandag 18 juni 2007 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Back from Amsterdam!
Is dit niet Boe's wie-neukt-met-wie-lijst?!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zijn wij nou gelinkt of niet?!
Ik snap het systeem ook niet helemaal: er komen bij mij drie draadjes binnen, maar betekent dat ook dat ik met maar drie users verbonden ben, of hebben die draadjes nog aftakkingen? (Het is zo moeilijk te ontcijferen allemaal)
Oh, het "schema" geeft trouwens aan welke users er in meer dan 900 dezelfde topics hebben gepost. Geloof ik.![]()
Ik dacht eerst dat het een sekschart was. Toen zag ik dat ik met Sven was verbonden en toen dacht ik dat helemaal! Maar toen zag ik dat Babette ook met Sven was verbonden en werd die theorie onwaarschijnlijker![]()
Zo ja, dan hebben heel wat mensen iets uit te leggenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is dit niet Boe's wie-neukt-met-wie-lijst?!![]()
![]()
Anders geef je effe een linkje waar het vandaan komt ofzoquote:Op maandag 18 juni 2007 21:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zijn wij nou gelinkt of niet?!
Ik snap het systeem ook niet helemaal: er komen bij mij drie draadjes binnen, maar betekent dat ook dat ik met maar drie users verbonden ben, of hebben die draadjes nog aftakkingen? (Het is zo moeilijk te ontcijferen allemaal)
Oh, het "schema" geeft trouwens aan welke users er in meer dan 900 dezelfde topics hebben gepost. Geloof ik.![]()
Ik dacht eerst dat het een sekschart was. Toen zag ik dat ik met Sven was verbonden en toen dacht ik dat helemaal! Maar toen zag ik dat Babette ook met Sven was verbonden en werd die theorie onwaarschijnlijker![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Back from Amsterdam!
Nog steeds dezelfde vrolijke deuntjes?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:43 schreef MissBliss het volgende:
Ik hoor trouwens nog steeds... piano
Met een tussenpauze van een uurtje ofzo dus bijna de hele dag
Jaquote:Op maandag 18 juni 2007 21:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde vrolijke deuntjes?
Het is vast een vrolijke jongenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Wat een freak moet die vent zijn zegMaar nu durf ik er weer niet heen
Het werkt aanstekelijkquote:
Vraag 'm of ie kan touwenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het werkt aanstekelijk [afbeelding]
Ik kwam het tegen in het FTR Trivia slowchattopic, maar daar is er ook niet veel duidelijkheid. Het plaatje werd alleen geplaatst, maar zonder link naar de oorsprongquote:Op maandag 18 juni 2007 21:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Anders geef je effe een linkje waar het vandaan komt ofzo
[..]
quote:
Fijnquote:Op maandag 18 juni 2007 22:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kwam het tegen in het FTR Trivia slowchattopic, maar daar is er ook niet veel duidelijkheid. Het plaatje werd alleen geplaatst, maar zonder link naar de oorsprong![]()
Jij ook al?quote:
Je had iets gepost over dat tentamenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:05 schreef alwaysthebest het volgende:Tentamen ging lekker. Ik kan me niet meer herinneren dat ik in dit topic gepost heb.
Mja, gister leren en geen ouders om voor me te zorgenquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je had iets gepost over dat tentamen
Deze bedoelde ik.quote:
Truste en thanks!quote:
Ja, want ik vond je berichtje raarquote:Op maandag 18 juni 2007 22:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[..]
Deze bedoelde ik.
Maar tof dat je je dat kan herinneren.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:17 schreef MissBliss het volgende:
Ja, want ik vond je berichtje raar
Het was iets van: "Heel de dag geleerdMaar morgen tentamen
"
En tentamen engaan niet samen natuurlijk
Maar tof dat het goed ging
Heb ik iets gemist?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |