nee, ze hadden het alleen maar over jequote:Op maandag 18 juni 2007 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Riep iemand me?
Die bedoelde ik ook, lamlulquote:Op maandag 18 juni 2007 14:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik bedoel die tweede foto, sufkut![]()
Check de schoonheid en vrolijkheid!![]()
Niet zo bijdehand. Daar word ik zenuwachtig van en dat is alleen voorbehouden aan Zhenar.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:32 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
nee, ze hadden het alleen maar over je![]()
oh, sorryquote:Op maandag 18 juni 2007 14:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand. Daar word ik zenuwachtig van en dat is alleen voorbehouden aan Zhenar.
Hoe staat het er bij jou voor?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Riep iemand me?
Op welk gebied?quote:
cut the crap: hoe'st met die dateknul afgelopen???!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Op welk gebied?
Die foto is anders plenty duidelijk hoorquote:
Die is out of the picture.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
cut the crap: hoe'st met die dateknul afgelopen???!
hee ik kan dit allemaal lezen hoor :p ik heb geen pukkels en schurftquote:Op maandag 18 juni 2007 14:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die foto is anders plenty duidelijk hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, natuurlijk kan bij uitvergroting blijken dat er allemaal pukkels en schurft zitten op dat op het eerste gezicht glad ogende huidje... maar de basis is een mooi meisjeOp een grote foto heeft ze echt niet opeens drie wenkbrauwen en een litteken in de vorm van een hakenkruis op haar wang hoor
![]()
En ik heb trouwens een hekel aan mensen die "plenty" gebruiken in een Nederlandse zin!![]()
![]()
![]()
![]()
Graag gedaan.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
hee ik kan dit allemaal lezen hoor :p ik heb geen pukkels en schurftmaar toch bedankt dat je het voor me opneemt
![]()
![]()
Ik haat jou ookquote:Op maandag 18 juni 2007 14:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die foto is anders plenty duidelijk hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, natuurlijk kan bij uitvergroting blijken dat er allemaal pukkels en schurft zitten op dat op het eerste gezicht glad ogende huidje... maar de basis is een mooi meisjeOp een grote foto heeft ze echt niet opeens drie wenkbrauwen en een litteken in de vorm van een hakenkruis op haar wang hoor
![]()
En ik heb trouwens een hekel aan mensen die "plenty" gebruiken in een Nederlandse zin!![]()
![]()
![]()
![]()
Hebben ze al een nieuw iemand gecast?quote:
en alweer een nieuw projectje?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Die is out of the picture.
quote:
Neen. Maar ik voel me er verder vrij goed bij.quote:
Babette doet anders heel lief hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 14:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Graag gedaan.![]()
Iemand moet je toch beschermen tegen verraderlijke greppelbitches zoals MissBliss en Babette![]()
Dat weet niemand. Misschien heeft ze nog geen drank gehad vandaag.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:46 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Babette doet anders heel lief hoorMaar wat MB voor probleem heeft weet ik ook niet
![]()
aaah mijn favoriete troetelnaampjequote:Op maandag 18 juni 2007 14:45 schreef Zhenar het volgende:
Iemand moet je toch beschermen tegen verraderlijke greppelbitches zoals MissBliss en Babette![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |