Ah, jij biedt je dus aan als vrijwilliger voor optie 2.quote:
Zeg me dat het niet zo is.. maar zijn jullie vreemd gegaan met de BCC?quote:
als we allebei nou iedere dag posten, hebben iig iemand om op te reagerenquote:Op zondag 17 juni 2007 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, jij biedt je dus aan als vrijwilliger voor optie 2.![]()
Mooi, bij deze is dus bepaald dat ik optie 1 ga proberen... elke dag een berichtje plaatsen kan toch niet zo moeilijk zijn...![]()
Dat is niet logisch. Ik moet me opnieuw inlikken bij de ShowChat oldbies, niet bij de newbiesquote:Op zondag 17 juni 2007 23:24 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
als we allebei nou iedere dag posten, hebben iig iemand om op te reageren![]()
ja zeg, moet toch ook van hun kant komenquote:Op zondag 17 juni 2007 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is niet logisch. Ik moet me opnieuw inlikken bij de ShowChat oldbies, niet bij de newbies.
ach, jij kon tenminste weer weg...ik zit hier weer bij mijn ouders, na 2 jaarquote:Op zondag 17 juni 2007 23:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja hoi. Net terug van een etmaal bij mijn oudertjes en die hebben ruzie over een nieuwe bank.
Mijn vader weigert 4000 euro uit te geven aan een zitmeubel waarop 'ie niet lekker kan liggen en mijn moeder is het daar niet mee eens.
Het was reuze gezellig
En 't is nog een lelijke bank ook.
Dat zou ik niet meer overlevenquote:Op zondag 17 juni 2007 23:28 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ach, jij kon tenminste weer weg...ik zit hier weer bij mijn ouders, na 2 jaar
Nee, dat zie je verkeerd.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:27 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja zeg, moet toch ook van hun kant komen![]()
als ik een huisje heb gevonden krijg ik ook de bank mee, dan mogen m'n ouders gaan ruzieën over een nieuwe (mijn moeder wil een hangbank, mijn vader wil rechtop zitten...)quote:Op zondag 17 juni 2007 23:58 schreef drs_Kiwi het volgende:
Wij hebben hier twee nieuwe banken; eentje ervan zit ook kut![]()
Gelukkig zit een van de ouwe banken die ik heb meegenomen naar m'n nieuwe huisje wel goed (liever een minder mooie die dan verrot zitten)
Ik niet schnapquote:Op zondag 17 juni 2007 23:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was niet mijn vraag. Men.. ons kindje zou wel heel dom worden!
.
Als hij weg is....![]()
quote:
Een tweedehands?!quote:
quote:
jij hebt wat?!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:08 schreef Dizer het volgende:
Maar tjah.. jij hebt Re en ik heb... je weets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |