Nee, dat is een goede onderbouwing bedoel jequote:Op zondag 17 juni 2007 20:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is een bijzonder wankele aanname, die niet te onderbouwen is. De 90 sites waarop een waarschuwing geplaatst is trokken wekelijks zo'n 8000 bezoekers. Lijkt me sterk dat 3000 mensen per week per ongeluk op zo'n site komen.
Fijn dat dat je niet uitmaakt. Hoe groot is de kans dat die hele 45% én ramptoeristen zijn én zich door een waarschuwing laten wegjagen? Lijkt mij vrij klein.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit hoe jij die 45% interpreteert, zolang er geen goede vergelijkende studies naar het effect gedaan zijn.
Oh, ik ook niet. Informeren is goed, verplichten danwel verbieden voor het geval dat (waar de overheid nog wel eens een handje van heeft) aanzienlijk minder.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zie geen enkele reden om een waarschuwing met een eventuele link naar de site van hulpverlening als extreem betuttelend te zien though.
Gebrek aan inspiratie en multi-interpretabel.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:08 schreef Sebasser het volgende:
Leuke TT.
Die vallen af, zogezegd?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:09 schreef nixxx het volgende:
* nixxx houdt een aantal suggesties voor TT binnensmonds
Met het risico me net zo ranzig te voelen als nixxx zich elke dag moet voelen: ik hoop dat het geen suggestie was met sperma.quote:
Dat had ik door.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gebrek aan inspiratie en multi-interpretabel.
3600 toevallige bezoekers per week? Heb je wel 's een weblog bijgehouden, met userstats?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, dat is een goede onderbouwing bedoel je.
zoiets ja, ik krijg het niet uit mijn mondquote:
ik ben heel tevreden met mijn leven inclusief alle ranzigheidquote:Op zondag 17 juni 2007 20:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Met het risico me net zo ranzig te voelen als nixxx zich elke dag moet voelen: ik hoop dat het geen suggestie was met sperma.
Ja sorry, ik ben chagerijnig.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
3600 toevallige bezoekers per week? Heb je wel 's een weblog bijgehouden, met userstats?
Ik snap niet hoe je hier zó sterk tegen ageert, terwijl jij één van de mensen bent van wie ik verwachtte dat ze in zouden zien hoe groot de invloed van internet op je gemoedstoestand kan zijn, eerlijk gezegd.
Mailen danquote:Op zondag 17 juni 2007 20:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh, ik ook niet. Informeren is goed, verplichten danwel verbieden voor het geval dat (waar de overheid nog wel eens een handje van heeft) aanzienlijk minder.
Je hebt hopelijk dan geen bezwaar dat ik deze paragraaf aanpas om de suggestie dat een waarschuwingstekst slechts een tweede optie is te verwijderen?quote:
quote:Mocht web-log.nl het consequent verwijderen van Pro-Ana weblogs niet willen en/of kunnen, lijkt een soortgelijke waarschuwingstekst een niet meer dan logische stap. Natuurlijk kunt u als weblogprovider niet voorkomen dat bezoekers anorexia ontwikkelen of tot een nog gevaarlijker niveau hevelen, maar u kunt uw best doen om bezoekers te waarschuwen voor de gevaren van zulke sites.
het was aardig bedoeld hoorquote:
wat?quote:
hopelijk wordt het gezellig... blijft ze zo liefquote:Op zondag 17 juni 2007 21:54 schreef Memento-Mori het volgende:
nee we zijn nog in friesland we gaan morgenavond of dinsdag terug
echt woord voor woord hetzelfde?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt zo'n bosmongool, ik zit een stuk voor m'n scriptie te tikken dat ik twee maanden geleden ook al heb gedaan.
nee niet woord voor woord, heb wel nieuwe ideen tpegevoegd, ben de boel nu een beetje aan het samenvoegenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
echt woord voor woord hetzelfde?restecp
Maar wel een leuke bosmongool.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt zo'n bosmongool, ik zit een stuk voor m'n scriptie te tikken dat ik twee maanden geleden ook al heb gedaan.
Kan beter fokken dan wii'en natuurlijk.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:12 schreef Burdie het volgende:
Trouwens, je hebt dus de fokblok niet aan staan.
Ik had het over die andere bosmongoolquote:Op zondag 17 juni 2007 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan beter fokken dan wii'en natuurlijk.
Beter één mongool in de hand dan tien in het bos.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie echt door het bos de mongolen niet meer.
Ik las 'tieten'quote:Op zondag 17 juni 2007 22:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Beter één mongool in de hand dan tien in het bos.
Jij moet niet zeuren, jij hebt al twee van die dingen. De laatste keer dat ik je zag tenminste nog wel.quote:
kijk, dat is verwarrend.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik had het over die andere bosmongool.
Dat was niet in het bos.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij moet niet zeuren, jij hebt al twee van die dingen. De laatste keer dat ik je zag tenminste nog wel.
Daar ben ik het mee eens. Alhoewel die mongolen ook wel in het bos mogen blijven als ik tieten in mijn handen heb.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beter één tiet in je hand dan tien mongolen in het bos.
Beter één tiet in je hand dan tien in je mond.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beter één tiet in je hand dan tien mongolen in het bos.
Mental picture.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Beter één tiet in je hand dan tien in je mond.
Je mongool of je tieten?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik neem de mijne wel mee als ik het bos in ga.
Tien privémongolen?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik neem de mijne wel mee als ik het bos in ga.
ugh, mental picture van iemand die op tieten staat te trappen en dat die dan als kersen zo uiteen spattenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:30 schreef Burdie het volgende:
Sorry Q, maar dat vind ik nogal een matige garp. Bovendien ontbreken de tieten in je verhaal, dus hij klopt niet helemaal.
Ik kom mn huis niet meer uit vandaag, morgen weer kei-veuls te vroeg er uit.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:32 schreef Burdie het volgende:
Je mag wel een biertje hoor. Moet je 'm even komen halen.
Damien!quote:Op zondag 17 juni 2007 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
wat heb je gedaan dan?
En Q volgende week is damien
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ugh, mental picture van iemand die op tieten staat te trappen en dat die dan als kersen zo uiteen spatten.
en zonder dat wij het wistenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Damien!
Hele dag in Amsterdam rondgehangen met een dame die ik te leuk vind en die mij niet leuk genoeg vind. Altijd lastig.
hoeven niet maar willen welquote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoeven niet maar willen wel
ik bedoel dat jij uberhaupt vrouwen ontmoet buiten fok doet me bijna enigszins verbazen
Ik weet alles van Q. We zouden eigenlijk moeten gaan trouwen.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tsssk
ik voel me buitengesloten nu
In Amsterdam, dat zegt 'ie net.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
waar heb je dr ontmoet dan enzo?
Okay. Wanneer?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik weet alles van Q. We zouden eigenlijk moeten gaan trouwen.
Zodra ik bij alle andere mannen van de wereld heb gecontroleerd of hij misschien niet 'de ware' voor mij was en jij als enige overblijft.quote:
Het lijkt nu net alsof je een leven hebt zegquote:Op zondag 17 juni 2007 22:42 schreef Q. het volgende:
[..]
In het echt, op de verjaardag van een vriend.
Morgen moet ik werken. Zaterdagochtend zou kunnen, dan heb ik nog wel even tijd.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zodra ik bij alle andere mannen van de wereld heb gecontroleerd of hij misschien niet 'de ware' voor mij was en jij als enige overblijft.
[/gemeen]. Morgen?
Nee sorry, dan moet ik naar Parkpop.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Morgen moet ik werken. Zaterdagochtend zou kunnen, dan heb ik nog wel even tijd.
Dat heb ik ook.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Het lijkt nu net alsof je een leven hebt zeg
*jaloers*
En ik was het niet eensquote:Op zondag 17 juni 2007 22:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Damien!
Hele dag in Amsterdam rondgehangen met een dame die ik te leuk vind en die mij niet leuk genoeg vind. Altijd lastig.
Ik ontmoet alleen maar mongolen op de verjaardagen van vriendenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Het lijkt nu net alsof je een leven hebt zeg
*jaloers*
Ben je jaloers?quote:
Ik ben alleen verdomd nieuwsgierig, maar dat ben ik altijdquote:Op zondag 17 juni 2007 22:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ben je jaloers?
Q, volgens mij werkt het! Een ander meisje verzinnen, zodat CL jaloers gaat worden.
dat probleem ken ikquote:Op zondag 17 juni 2007 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben alleen verdomd nieuwsgierig, maar dat ben ik altijd.
Op mijn verjaardag ook?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ontmoet alleen maar mongolen op de verjaardagen van vrienden.
Wij noemen dat jaloers.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben alleen verdomd nieuwsgierig, maar dat ben ik altijd.
Is Pheno daar ook van op de hoogte?quote:
Had dan gezegd dat je die niet lusttequote:Op zondag 17 juni 2007 22:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Die McFlurry was geen duidelijk signaal? V:rouwen, die snappen ook niets.
"U heeft 20 punten verdiend, maar helaas geen driemaal woordwaarde. Probeert u het nog eens, ga niet langs start. U ontvangt geen 20.000 dollar."quote:Op zondag 17 juni 2007 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
had ik de naam dn goed gegokt Q?
Wat je vindt moet je naar de politie brengen.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:55 schreef Frezer het volgende:
Burdie, ik vind je maar naakt, zo.
Je weet inmiddels toch wel dat ik alleen maar bier lust?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Had dan gezegd dat je die niet lustte.
je zat net nog aan de wijn liegerdquote:Op zondag 17 juni 2007 22:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Je weet inmiddels toch wel dat ik alleen maar bier lust?
Die heb ik weggegooid, wijn is toch niet lekker.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je zat net nog aan de wijn liegerd
"McShake biersmaak"quote:Op zondag 17 juni 2007 22:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Je weet inmiddels toch wel dat ik alleen maar bier lust?
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Die heb ik weggegooid, wijn is toch niet lekker..
Hoe breng je "naakt" naar de politiequote:Op zondag 17 juni 2007 22:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat je vindt moet je naar de politie brengen.
Denk tieten.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hoe breng je "naakt" naar de politieEn wat is de 10% vindersloon dan
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb wijvenbierhad et in Utrecht niet meer. hier is nog genoeg
quote:
zeg, dat ik naar de toppers ging wil niet zeggen dat ik naar alle nationale samenscholingen waar kutmuziek wordt gedraaid gaquote:Op zondag 17 juni 2007 22:53 schreef Burdie het volgende:
Zeg CL, was jij gisteren ook bij het afscheidsconcert van BZN?
okay... deze trend is geheel aan me voorbij gegaan. Mischien moet ik toch een swat vaker onder mijn steen vandaan komen.quote:
Ow, mijn volgende vraag ging over het TROS-zomerfeest.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
zeg, dat ik naar de toppers ging wil niet zeggen dat ik naar alle nationale samenscholingen waar kutmuziek wordt gedraaid ga.
'wij'.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:04 schreef Q. het volgende:
"Wij" hebben besloten dat we volgend jaar ook naar de Toppers gaan als ze weer gaan optreden.
Onvoorstelbaar he, hoe sommige stelletjes al heel snel in de wij-vorm beginnen te praten. In dit geval zelfs al vóórdat de vrouwelijke partij instemt met het hele stelletjes-zijn-gedoe.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:04 schreef Q. het volgende:
"Wij" hebben besloten dat we volgend jaar ook naar de Toppers gaan als ze weer gaan optreden.
Jij helemaal teleurgesteld dat het bier was.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:08 schreef Burdie het volgende:
Getver, mijn bier ejaculeerde net door de hele gang heen.
Ja, persoonlijk hoopte ik dat het schoonmaakmiddel was, en dat de schoonmaakkaboutertjes mijn gang even zouden dweilen. Helaasch.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij helemaal teleurgesteld dat het bier was.
Je hoeveelste bier?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:08 schreef Burdie het volgende:
Getver, mijn bier ejaculeerde net door de hele gang heen.
Q. is wijs.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
wat Q zegt
Vet-cool!quote:Op maandag 18 juni 2007 07:12 schreef Kuukske het volgende:
Vandaag huurovereenkomst tekenen.
quote:Op maandag 18 juni 2007 07:12 schreef Kuukske het volgende:
Vandaag huurovereenkomst tekenen.
Waarom?quote:Op maandag 18 juni 2007 09:25 schreef Q. het volgende:
Mijn horoscoop zei dat dit niet mijn dag zou worden. Voor het eerst in een lange tijd had dat ding gelijk. Ik vind het nu al een kutdag.
Je moet dan wel op 'invoeren' klikken natuurlijkquote:Op maandag 18 juni 2007 10:09 schreef CherryLips het volgende:
pff, mijn laatste post van vannacht is weg.
Of chocodronkenquote:Op maandag 18 juni 2007 10:16 schreef Frezer het volgende:
Ze is vast stout geweest.
ik ken je irlquote:
Is ze gewillig, als ze chocodronken is?quote:
Mogge. Druk weekend gehad, ik zal proberen vandaag of morgen nog aan je te denkenquote:Op maandag 18 juni 2007 10:39 schreef Aarti het volgende:
goeiemorgen
lief van jequote:Op maandag 18 juni 2007 10:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mogge. Druk weekend gehad, ik zal proberen vandaag of morgen nog aan je te denken.
StalQerquote:
Zo ben ikquote:
truequote:Op maandag 18 juni 2007 10:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo ben ik.
bovendien heeft het voor niemand zin als je direct krijgt wat je wil
Tot en met woensdag wel, daarna wordt het wel weer rustiger. Jij?quote:
exact hetzelfdequote:Op maandag 18 juni 2007 10:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tot en met woensdag wel, daarna wordt het wel weer rustiger. Jij?
ik heb wat werk afgeschoven op een assistentquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 11:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb wat werk afgeschoven op een assistent![]()
troost je, ik heb nog genoeg te doenquote:
Zoeen wil ik ook!quote:Op maandag 18 juni 2007 11:08 schreef Aarti het volgende:
ik heb wat werk afgeschoven op een assistent![]()
Of gewoon nietquote:Op maandag 18 juni 2007 11:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik zit in dilemma of ik vanavond of morgen terug zal treinen
Ligt eraan hoelaat je ergens moet zijn, en of het belangrijk is.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Morgen. Uitstel is goedquote:Op maandag 18 juni 2007 11:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:01 schreef JDude het volgende:
Is het al bijna vrijdagmiddag?
juist, waarom nu doen als het morgen ook kan.quote:
Hebben ze jou nooit geleerd dat van uitstel afstel komt?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:06 schreef Aarti het volgende:
[..]
juist, waarom nu doen als het morgen ook kan.
of volgende week.
Morgen 18uur werk. Maar moet mn katje meenemen hequote:Op maandag 18 juni 2007 11:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ligt eraan hoelaat je ergens moet zijn, en of het belangrijk is.
Als het afstel wordt was het blijkbaar niet belangrijk en is het maar goed dat ik er geen tijd aan besteed hebquote:Op maandag 18 juni 2007 12:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Hebben ze jou nooit geleerd dat van uitstel afstel komt?
Goedpraterij.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als het afstel wordt was het blijkbaar niet belangrijk en is het maar goed dat ik er geen tijd aan besteed heb.
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als het afstel wordt was het blijkbaar niet belangrijk en is het maar goed dat ik er geen tijd aan besteed heb.
Uiteraard. Maar zoals je maar al te goed weet, dát kost me geen enkele moeite en gaat tussen de bedrijven doorquote:
Ollah.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:12 schreef Anthraxx het volgende:
Hallo.
kun je beter vandaag gaan, kan het beestje wennen aan de nieuwe omgeving zonder dat je gelijk 's avonds gaat werken en haar voor het eerst helemaal alleen moet laten. of dan kun je haar morgenochtend of zo alvast alleen laten als je even boodschappen gaat doen of zoquote:Op maandag 18 juni 2007 12:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Morgen 18uur werk. Maar moet mn katje meenemen he
WCLZ.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
kun je beter vandaag gaan, kan het beestje wennen aan de nieuwe omgeving zonder dat je gelijk 's avonds gaat werken en haar voor het eerst helemaal alleen moet laten. of dan kun je haar morgenochtend of zo alvast alleen laten als je even boodschappen gaat doen of zo.
Ik zat er op te wachten.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:14 schreef JDude het volgende:
Halal?
Mja dat dacht ik zelf ook al maar mama gaat vanaaf op visite en ik wil wle graag meequote:Op maandag 18 juni 2007 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
kun je beter vandaag gaan, kan het beestje wennen aan de nieuwe omgeving zonder dat je gelijk 's avonds gaat werken en haar voor het eerst helemaal alleen moet laten. of dan kun je haar morgenochtend of zo alvast alleen laten als je even boodschappen gaat doen of zo.
Morgen gaan we beginnen. Vanmorgen zijn we de huurovereenkomst gaan tekenen.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:17 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe is het in je nieuwe huis? Al aan het klussen geslagen?
Prioriteiten he.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja dat dacht ik zelf ook al maar mama gaat vanaaf op visite en ik wil wle graag meemaar denk dat het toch wel vandaag wordt
ach op zich kan het beiden wel, ik kijk wel wat ik doequote:Op maandag 18 juni 2007 12:19 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Prioriteiten he.
Hallo allemaal
Mooiquote:Op maandag 18 juni 2007 12:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Morgen gaan we beginnen. Vanmorgen zijn we de huurovereenkomst gaan tekenen.
Zo te zien heeft iemand dat al voor je gedaanquote:Op maandag 18 juni 2007 12:19 schreef CherryLips het volgende:
ik vervloek juridisch vertalen.
Ik ben immer verstandig. Mits CL.quote:
Tapijt er uit slopen en laminaat voor terugleggen, incl. geluidsdemping. Deuren schuren en schilderen. En heul veul zooi door de stad heen rijdenquote:
Vloerbedekking eruit, laminaat erin in 3 kamers.. Schuren van deuren/deurstijlen en inbouwkasten en die dan weer verven. Verder moet de computer(lees:Fok!)kamer een paarse wand krijgen. En eh.. Mja. Over 6 a 8 weken wordt de nieuwe keuken geplaatst.quote:
Oja, en dat.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:21 schreef JDude het volgende:
En heul veul zooi door de stad heen rijden.
Ik vermoed dat Annie één Q. wel als een optimum beschouwt.quote:
Misschien is het wel een suboptimum en blijken twee Q.s veel effectiever te zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Annie één Q. wel als een optimum beschouwt.
Omdat zowel m'n pap als ik chronisch ziek zijn, af en toe is alles d'r een beetje teveel I guess.quote:
Tenzij we voor 3 CL's zorgen.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:26 schreef Anthraxx het volgende:
Twee Q's op 1 CL gaat niet werken. Dat is zielig voor CL.
Curly Sue?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:28 schreef Anthraxx het volgende:
Maar dan heb je ook twee Curly Sue's extra nodig.
Waarom denk ik bij Curly Sue aan een Swirl?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:28 schreef Anthraxx het volgende:
"Your confusing thesis has captured my attention. Please tell me more."quote:
en een kei-groot aquariumquote:Op maandag 18 juni 2007 12:28 schreef Anthraxx het volgende:
mja kan ik me wel voorstellenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:26 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Omdat zowel m'n pap als ik chronisch ziek zijn, af en toe is alles d'r een beetje teveel I guess.
Omdat ze zo graag wil dat het beter met ons gaat enz.
Omdat het gewoon een erg mooie naam is. Ook voor een goudvis.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom denk ik bij Curly Sue aan een Swirl?
Eerst lunchen.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Your confusing thesis has captured my attention. Please tell me more."
Ah ja, het C Dell verhaal.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:31 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe is het met je "ik wil een nieuwe computer kopen avontuur afgelopen" CL?
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een erg mooie naam is. Ook voor een goudvis.
Ik ben niet de enige.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:31 schreef Aarti het volgende:
ik wil een swirl!
Ik ook wel.quote:
Ik ga pas een nieuwe kopen als deze echt dood aan het gaan is. Want hoewel het een oud ding is, hij doet alles nog, de vertaalsoftware draait goed, alles gaat soms alleen een beetje sloom. Dus ik mag van mezelf pas geld uitgeven als deze niet meer op wil starten en echte kuren gaat vertonenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:31 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe is het met je "ik wil een nieuwe computer kopen avontuur afgelopen" CL?
Ik ookquote:Op maandag 18 juni 2007 12:31 schreef Aarti het volgende:
ik wil een swirl!
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:26 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Omdat zowel m'n pap als ik chronisch ziek zijn, af en toe is alles d'r een beetje teveel I guess.
Foei TD.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:38 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ben nog nooit bij de swirl geweest.
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:38 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ben nog nooit bij de swirl geweest.
Welnee! Niet meteen een nieuwe kopen als hij niet meer opstart. Q. komt eerst wel even langs om te kijken of het met een herinstallatie van windows niet simpel op te lossen is.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga pas een nieuwe kopen als deze echt dood aan het gaan is. Want hoewel het een oud ding is, hij doet alles nog, de vertaalsoftware draait goed, alles gaat soms alleen een beetje sloom. Dus ik mag van mezelf pas geld uitgeven als deze niet meer op wil starten en echte kuren gaat vertonen. Ik vond die bij Dell wel een mooie.
Wat is daar foei aan dan?quote:
nee, windows is hier gewoon stabiel, de pc is de afgelopen vijf jaar misschien 1 keer gecrasht omdat ik teveel tegelijkertijd wilde doen. als deze doodgaat, ligt het aan de pc, niet aan windows.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welnee! Niet meteen een nieuwe kopen als hij niet meer opstart. Q. komt eerst wel even langs om te kijken of het met een herinstallatie van windows niet simpel op te lossen is.![]()
Mensen die meteen een nieuwe pc willen kopen als hun windows niet meer fatsoenlijk draait![]()
Bel toch Q. maar even als het zover is.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, windows is hier gewoon stabiel, de pc is de afgelopen vijf jaar misschien 1 keer gecrasht omdat ik teveel tegelijkertijd wilde doen. als deze doodgaat, ligt het aan de pc, niet aan windows.
Bestaat dat nog?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:48 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik houd niet zo van ijs. Dat verklaard wellicht een boel.
Allen festini perenijs vind ik wel zwaar oke.
Die hebben een nieuwe hobby gevondenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mensen die meteen een nieuwe pc willen kopen als hun windows niet meer fatsoenlijk draait![]()
Nadat een zekere pinguin voldoende insloeg om de markt nieuw leven in te blazen...quote:
volgens mij welquote:
Je hebt haar huidige specs nog niet gezienquote:Op maandag 18 juni 2007 12:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welnee! Niet meteen een nieuwe kopen als hij niet meer opstart. Q. komt eerst wel even langs om te kijken of het met een herinstallatie van windows niet simpel op te lossen is.![]()
Ah, de juridische kern. Waar is Thisbe als je haar nodig hebt?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:49 schreef CherryLips het volgende:
nou is er nog één zin die ik absoluut niet snap.
t3h horror!quote:Op maandag 18 juni 2007 12:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je hebt haar huidige specs nog niet gezien. Ze kan amper de Sims 2 spelen. Dat doe je haar toch niet aan?
Het fotoboek doet die inderdaad geen recht.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je hebt haar huidige specs nog niet gezien.
Iedereen probeert toch minstens een keer Swirl.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:46 schreef TwistedDarling het volgende:
Wat is daar foei aan dan?
Blijkbaar toch niet iedereen.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Iedereen probeert toch minstens een keer Swirl.
Uitzonderingen blijven bestaan natuurlijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:52 schreef TwistedDarling het volgende:
Blijkbaar toch niet iedereen.
Enlighten me!quote:Op maandag 18 juni 2007 12:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je hebt haar huidige specs nog niet gezien.
Deel 1 is toch ook leuk?quote:Ze kan amper de Sims 2 spelen. Dat doe je haar toch niet aan?
*aanschuif*quote:
Als je eenmaal deel 2 hebt gespeeld niet meerquote:
Ik heb in een volgend leven deel 20 gespeeld, dus heb deel 1 en 2 nooit leuk kunnen vinden. Heb medelijdenquote:Op maandag 18 juni 2007 13:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als je eenmaal deel 2 hebt gespeeld niet meer.
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:06 schreef Litpho het volgende:
Ik heb in een volgend leven deel 20 gespeeld, dus heb deel 1 en 2 nooit leuk kunnen vinden. Heb medelijden.
Het is best een vrouwenspel. Eigenlijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:07 schreef Anthraxx het volgende:
De Sims is dan ook niet echt een spel voor jou Litpho.
Chargers zijn best tricky, zeker als je een bocht om wil.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:09 schreef Anthraxx het volgende:
Mannen spelen gewoon Diablo 2.
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:26 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Deze wereld kan één Q al niet aan.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien is het wel een suboptimum en blijken twee Q.s veel effectiever te zijn.![]()
En vrouwen die dat spelen. Zijn dat dan manwijven?quote:Op maandag 18 juni 2007 13:10 schreef Kuukske het volgende:
Precies.
Nee hoor. Ik speel ook wel eens mannenspelletjes.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:15 schreef Anthraxx het volgende:
En vrouwen die dat spelen. Zijn dat dan manwijven?
"neuken" enzo?quote:Op maandag 18 juni 2007 13:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik speel ook wel eens mannenspelletjes.
Die ja.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:18 schreef Burdie het volgende:
"neuken" enzo?
Nog een eeuwige single erbij leek me anders wel wat.quote:
Ik heb nog een 10 daagse trialquote:Op maandag 18 juni 2007 13:23 schreef Kuukske het volgende:
Nee, die dan weer niet.
Ook wel bekend als het spel wat de ontwikkelkosten van Diablo III gaat voorschietenquote:Op maandag 18 juni 2007 13:22 schreef Anthraxx het volgende:
World of Warcraft?
Uiteraard. Zolang mijn naam maar in de credits komt als "geldschieter"quote:Op maandag 18 juni 2007 13:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook wel bekend als het spel wat de ontwikkelkosten van Diablo III gaat voorschieten.
Na de verhuizing ga ik je wellicht benaderen. Mits dit mij geen manwijf reputatie oplevert.quote:
Digitale promiscuïteit maakt je niet direct een manwijf, maak je geen zorgen.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Na de verhuizing ga ik je wellicht benaderen. Mits dit mij geen manwijf reputatie oplevert.
Ik ben geen eeuwige single! Ik doe alsof.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nog een eeuwige single erbij leek me anders wel wat.![]()
Je bent stiekem niet eeuwig?quote:Op maandag 18 juni 2007 13:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben geen eeuwige single! Ik doe alsof..
Ik weet alleen dingen van Macs, niet van pc's.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |