Je mongool of je tieten?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik neem de mijne wel mee als ik het bos in ga.
Tien privémongolen?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik neem de mijne wel mee als ik het bos in ga.
ugh, mental picture van iemand die op tieten staat te trappen en dat die dan als kersen zo uiteen spattenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:30 schreef Burdie het volgende:
Sorry Q, maar dat vind ik nogal een matige garp. Bovendien ontbreken de tieten in je verhaal, dus hij klopt niet helemaal.
Ik kom mn huis niet meer uit vandaag, morgen weer kei-veuls te vroeg er uit.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:32 schreef Burdie het volgende:
Je mag wel een biertje hoor. Moet je 'm even komen halen.
Damien!quote:Op zondag 17 juni 2007 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
wat heb je gedaan dan?
En Q volgende week is damien
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ugh, mental picture van iemand die op tieten staat te trappen en dat die dan als kersen zo uiteen spatten.
en zonder dat wij het wistenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Damien!
Hele dag in Amsterdam rondgehangen met een dame die ik te leuk vind en die mij niet leuk genoeg vind. Altijd lastig.
hoeven niet maar willen welquote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoeven niet maar willen wel
ik bedoel dat jij uberhaupt vrouwen ontmoet buiten fok doet me bijna enigszins verbazen
Ik weet alles van Q. We zouden eigenlijk moeten gaan trouwen.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tsssk
ik voel me buitengesloten nu
In Amsterdam, dat zegt 'ie net.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
waar heb je dr ontmoet dan enzo?
Okay. Wanneer?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik weet alles van Q. We zouden eigenlijk moeten gaan trouwen.
Zodra ik bij alle andere mannen van de wereld heb gecontroleerd of hij misschien niet 'de ware' voor mij was en jij als enige overblijft.quote:
Het lijkt nu net alsof je een leven hebt zegquote:Op zondag 17 juni 2007 22:42 schreef Q. het volgende:
[..]
In het echt, op de verjaardag van een vriend.
Morgen moet ik werken. Zaterdagochtend zou kunnen, dan heb ik nog wel even tijd.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zodra ik bij alle andere mannen van de wereld heb gecontroleerd of hij misschien niet 'de ware' voor mij was en jij als enige overblijft.
[/gemeen]. Morgen?
Nee sorry, dan moet ik naar Parkpop.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Morgen moet ik werken. Zaterdagochtend zou kunnen, dan heb ik nog wel even tijd.
Dat heb ik ook.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Het lijkt nu net alsof je een leven hebt zeg
*jaloers*
En ik was het niet eensquote:Op zondag 17 juni 2007 22:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Damien!
Hele dag in Amsterdam rondgehangen met een dame die ik te leuk vind en die mij niet leuk genoeg vind. Altijd lastig.
Ik ontmoet alleen maar mongolen op de verjaardagen van vriendenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Het lijkt nu net alsof je een leven hebt zeg
*jaloers*
Ben je jaloers?quote:
Ik ben alleen verdomd nieuwsgierig, maar dat ben ik altijdquote:Op zondag 17 juni 2007 22:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ben je jaloers?
Q, volgens mij werkt het! Een ander meisje verzinnen, zodat CL jaloers gaat worden.
dat probleem ken ikquote:Op zondag 17 juni 2007 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben alleen verdomd nieuwsgierig, maar dat ben ik altijd.
Op mijn verjaardag ook?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ontmoet alleen maar mongolen op de verjaardagen van vrienden.
Wij noemen dat jaloers.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben alleen verdomd nieuwsgierig, maar dat ben ik altijd.
Is Pheno daar ook van op de hoogte?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |