Je moet dan wel op 'invoeren' klikken natuurlijkquote:Op maandag 18 juni 2007 10:09 schreef CherryLips het volgende:
pff, mijn laatste post van vannacht is weg.
Of chocodronkenquote:Op maandag 18 juni 2007 10:16 schreef Frezer het volgende:
Ze is vast stout geweest.
ik ken je irlquote:
Is ze gewillig, als ze chocodronken is?quote:
Mogge. Druk weekend gehad, ik zal proberen vandaag of morgen nog aan je te denkenquote:Op maandag 18 juni 2007 10:39 schreef Aarti het volgende:
goeiemorgen
lief van jequote:Op maandag 18 juni 2007 10:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mogge. Druk weekend gehad, ik zal proberen vandaag of morgen nog aan je te denken.
StalQerquote:
Zo ben ikquote:
truequote:Op maandag 18 juni 2007 10:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo ben ik.
bovendien heeft het voor niemand zin als je direct krijgt wat je wil
Tot en met woensdag wel, daarna wordt het wel weer rustiger. Jij?quote:
exact hetzelfdequote:Op maandag 18 juni 2007 10:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tot en met woensdag wel, daarna wordt het wel weer rustiger. Jij?
ik heb wat werk afgeschoven op een assistentquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 11:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb wat werk afgeschoven op een assistent![]()
troost je, ik heb nog genoeg te doenquote:
Zoeen wil ik ook!quote:Op maandag 18 juni 2007 11:08 schreef Aarti het volgende:
ik heb wat werk afgeschoven op een assistent![]()
Of gewoon nietquote:Op maandag 18 juni 2007 11:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik zit in dilemma of ik vanavond of morgen terug zal treinen
Ligt eraan hoelaat je ergens moet zijn, en of het belangrijk is.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Morgen. Uitstel is goedquote:Op maandag 18 juni 2007 11:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:01 schreef JDude het volgende:
Is het al bijna vrijdagmiddag?
juist, waarom nu doen als het morgen ook kan.quote:
Hebben ze jou nooit geleerd dat van uitstel afstel komt?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:06 schreef Aarti het volgende:
[..]
juist, waarom nu doen als het morgen ook kan.
of volgende week.
Morgen 18uur werk. Maar moet mn katje meenemen hequote:Op maandag 18 juni 2007 11:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ligt eraan hoelaat je ergens moet zijn, en of het belangrijk is.
Als het afstel wordt was het blijkbaar niet belangrijk en is het maar goed dat ik er geen tijd aan besteed hebquote:Op maandag 18 juni 2007 12:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Hebben ze jou nooit geleerd dat van uitstel afstel komt?
Goedpraterij.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als het afstel wordt was het blijkbaar niet belangrijk en is het maar goed dat ik er geen tijd aan besteed heb.
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als het afstel wordt was het blijkbaar niet belangrijk en is het maar goed dat ik er geen tijd aan besteed heb.
Uiteraard. Maar zoals je maar al te goed weet, dát kost me geen enkele moeite en gaat tussen de bedrijven doorquote:
Ollah.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:12 schreef Anthraxx het volgende:
Hallo.
kun je beter vandaag gaan, kan het beestje wennen aan de nieuwe omgeving zonder dat je gelijk 's avonds gaat werken en haar voor het eerst helemaal alleen moet laten. of dan kun je haar morgenochtend of zo alvast alleen laten als je even boodschappen gaat doen of zoquote:Op maandag 18 juni 2007 12:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Morgen 18uur werk. Maar moet mn katje meenemen he
WCLZ.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
kun je beter vandaag gaan, kan het beestje wennen aan de nieuwe omgeving zonder dat je gelijk 's avonds gaat werken en haar voor het eerst helemaal alleen moet laten. of dan kun je haar morgenochtend of zo alvast alleen laten als je even boodschappen gaat doen of zo.
Ik zat er op te wachten.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:14 schreef JDude het volgende:
Halal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |