Welnee! Niet meteen een nieuwe kopen als hij niet meer opstart. Q. komt eerst wel even langs om te kijken of het met een herinstallatie van windows niet simpel op te lossen is.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga pas een nieuwe kopen als deze echt dood aan het gaan is. Want hoewel het een oud ding is, hij doet alles nog, de vertaalsoftware draait goed, alles gaat soms alleen een beetje sloom. Dus ik mag van mezelf pas geld uitgeven als deze niet meer op wil starten en echte kuren gaat vertonen. Ik vond die bij Dell wel een mooie.
Wat is daar foei aan dan?quote:
nee, windows is hier gewoon stabiel, de pc is de afgelopen vijf jaar misschien 1 keer gecrasht omdat ik teveel tegelijkertijd wilde doen. als deze doodgaat, ligt het aan de pc, niet aan windows.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welnee! Niet meteen een nieuwe kopen als hij niet meer opstart. Q. komt eerst wel even langs om te kijken of het met een herinstallatie van windows niet simpel op te lossen is.![]()
Mensen die meteen een nieuwe pc willen kopen als hun windows niet meer fatsoenlijk draait![]()
Bel toch Q. maar even als het zover is.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, windows is hier gewoon stabiel, de pc is de afgelopen vijf jaar misschien 1 keer gecrasht omdat ik teveel tegelijkertijd wilde doen. als deze doodgaat, ligt het aan de pc, niet aan windows.
Bestaat dat nog?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:48 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik houd niet zo van ijs. Dat verklaard wellicht een boel.
Allen festini perenijs vind ik wel zwaar oke.
Die hebben een nieuwe hobby gevondenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mensen die meteen een nieuwe pc willen kopen als hun windows niet meer fatsoenlijk draait![]()
Nadat een zekere pinguin voldoende insloeg om de markt nieuw leven in te blazen...quote:
volgens mij welquote:
Je hebt haar huidige specs nog niet gezienquote:Op maandag 18 juni 2007 12:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welnee! Niet meteen een nieuwe kopen als hij niet meer opstart. Q. komt eerst wel even langs om te kijken of het met een herinstallatie van windows niet simpel op te lossen is.![]()
Ah, de juridische kern. Waar is Thisbe als je haar nodig hebt?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:49 schreef CherryLips het volgende:
nou is er nog één zin die ik absoluut niet snap.
t3h horror!quote:Op maandag 18 juni 2007 12:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je hebt haar huidige specs nog niet gezien. Ze kan amper de Sims 2 spelen. Dat doe je haar toch niet aan?
Het fotoboek doet die inderdaad geen recht.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je hebt haar huidige specs nog niet gezien.
Iedereen probeert toch minstens een keer Swirl.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:46 schreef TwistedDarling het volgende:
Wat is daar foei aan dan?
Blijkbaar toch niet iedereen.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Iedereen probeert toch minstens een keer Swirl.
Uitzonderingen blijven bestaan natuurlijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:52 schreef TwistedDarling het volgende:
Blijkbaar toch niet iedereen.
Enlighten me!quote:Op maandag 18 juni 2007 12:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je hebt haar huidige specs nog niet gezien.
Deel 1 is toch ook leuk?quote:Ze kan amper de Sims 2 spelen. Dat doe je haar toch niet aan?
*aanschuif*quote:
Als je eenmaal deel 2 hebt gespeeld niet meerquote:
Ik heb in een volgend leven deel 20 gespeeld, dus heb deel 1 en 2 nooit leuk kunnen vinden. Heb medelijdenquote:Op maandag 18 juni 2007 13:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als je eenmaal deel 2 hebt gespeeld niet meer.
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:06 schreef Litpho het volgende:
Ik heb in een volgend leven deel 20 gespeeld, dus heb deel 1 en 2 nooit leuk kunnen vinden. Heb medelijden.
Het is best een vrouwenspel. Eigenlijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:07 schreef Anthraxx het volgende:
De Sims is dan ook niet echt een spel voor jou Litpho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |