Waarom denk ik bij Curly Sue aan een Swirl?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:28 schreef Anthraxx het volgende:
Maar dan heb je ook twee Curly Sue's extra nodig.
"Your confusing thesis has captured my attention. Please tell me more."quote:
en een kei-groot aquariumquote:Op maandag 18 juni 2007 12:28 schreef Anthraxx het volgende:
Maar dan heb je ook twee Curly Sue's extra nodig.
mja kan ik me wel voorstellenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:26 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Omdat zowel m'n pap als ik chronisch ziek zijn, af en toe is alles d'r een beetje teveel I guess.
Omdat ze zo graag wil dat het beter met ons gaat enz.
Omdat het gewoon een erg mooie naam is. Ook voor een goudvis.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom denk ik bij Curly Sue aan een Swirl?
Eerst lunchen.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Your confusing thesis has captured my attention. Please tell me more."
Ah ja, het C Dell verhaal.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:31 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe is het met je "ik wil een nieuwe computer kopen avontuur afgelopen" CL?
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een erg mooie naam is. Ook voor een goudvis.
Ik ben niet de enige.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:31 schreef Aarti het volgende:
ik wil een swirl!
Ik ook wel.quote:
Ik ga pas een nieuwe kopen als deze echt dood aan het gaan is. Want hoewel het een oud ding is, hij doet alles nog, de vertaalsoftware draait goed, alles gaat soms alleen een beetje sloom. Dus ik mag van mezelf pas geld uitgeven als deze niet meer op wil starten en echte kuren gaat vertonenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:31 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe is het met je "ik wil een nieuwe computer kopen avontuur afgelopen" CL?
Ik ookquote:Op maandag 18 juni 2007 12:31 schreef Aarti het volgende:
ik wil een swirl!
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:26 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Omdat zowel m'n pap als ik chronisch ziek zijn, af en toe is alles d'r een beetje teveel I guess.
Omdat ze zo graag wil dat het beter met ons gaat enz.
Foei TD.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:38 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ben nog nooit bij de swirl geweest.
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:38 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ben nog nooit bij de swirl geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |