Had dan gezegd dat je die niet lusttequote:Op zondag 17 juni 2007 22:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Die McFlurry was geen duidelijk signaal? V:rouwen, die snappen ook niets.
"U heeft 20 punten verdiend, maar helaas geen driemaal woordwaarde. Probeert u het nog eens, ga niet langs start. U ontvangt geen 20.000 dollar."quote:Op zondag 17 juni 2007 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
had ik de naam dn goed gegokt Q?
Wat je vindt moet je naar de politie brengen.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:55 schreef Frezer het volgende:
Burdie, ik vind je maar naakt, zo.
Je weet inmiddels toch wel dat ik alleen maar bier lust?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Had dan gezegd dat je die niet lustte.
je zat net nog aan de wijn liegerdquote:Op zondag 17 juni 2007 22:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Je weet inmiddels toch wel dat ik alleen maar bier lust?
Die heb ik weggegooid, wijn is toch niet lekker.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je zat net nog aan de wijn liegerd
"McShake biersmaak"quote:Op zondag 17 juni 2007 22:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Je weet inmiddels toch wel dat ik alleen maar bier lust?
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Die heb ik weggegooid, wijn is toch niet lekker..
Hoe breng je "naakt" naar de politiequote:Op zondag 17 juni 2007 22:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat je vindt moet je naar de politie brengen.
Denk tieten.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hoe breng je "naakt" naar de politieEn wat is de 10% vindersloon dan
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb wijvenbierhad et in Utrecht niet meer. hier is nog genoeg
quote:
zeg, dat ik naar de toppers ging wil niet zeggen dat ik naar alle nationale samenscholingen waar kutmuziek wordt gedraaid gaquote:Op zondag 17 juni 2007 22:53 schreef Burdie het volgende:
Zeg CL, was jij gisteren ook bij het afscheidsconcert van BZN?
okay... deze trend is geheel aan me voorbij gegaan. Mischien moet ik toch een swat vaker onder mijn steen vandaan komen.quote:
Ow, mijn volgende vraag ging over het TROS-zomerfeest.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
zeg, dat ik naar de toppers ging wil niet zeggen dat ik naar alle nationale samenscholingen waar kutmuziek wordt gedraaid ga.
'wij'.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:04 schreef Q. het volgende:
"Wij" hebben besloten dat we volgend jaar ook naar de Toppers gaan als ze weer gaan optreden.
Onvoorstelbaar he, hoe sommige stelletjes al heel snel in de wij-vorm beginnen te praten. In dit geval zelfs al vóórdat de vrouwelijke partij instemt met het hele stelletjes-zijn-gedoe.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:04 schreef Q. het volgende:
"Wij" hebben besloten dat we volgend jaar ook naar de Toppers gaan als ze weer gaan optreden.
Jij helemaal teleurgesteld dat het bier was.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:08 schreef Burdie het volgende:
Getver, mijn bier ejaculeerde net door de hele gang heen.
Ja, persoonlijk hoopte ik dat het schoonmaakmiddel was, en dat de schoonmaakkaboutertjes mijn gang even zouden dweilen. Helaasch.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij helemaal teleurgesteld dat het bier was.
Je hoeveelste bier?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:08 schreef Burdie het volgende:
Getver, mijn bier ejaculeerde net door de hele gang heen.
Q. is wijs.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
wat Q zegt
Vet-cool!quote:Op maandag 18 juni 2007 07:12 schreef Kuukske het volgende:
Vandaag huurovereenkomst tekenen.
quote:Op maandag 18 juni 2007 07:12 schreef Kuukske het volgende:
Vandaag huurovereenkomst tekenen.
Waarom?quote:Op maandag 18 juni 2007 09:25 schreef Q. het volgende:
Mijn horoscoop zei dat dit niet mijn dag zou worden. Voor het eerst in een lange tijd had dat ding gelijk. Ik vind het nu al een kutdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |