Kijk hier even: [DGK] Updates #3quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:31 schreef klarelucht het volgende:
wie is dat meisje ..die daar zit?
ik schakel net in...
waarom denk je dat ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:31 schreef beequeen het volgende:
Ik krijg het idee dat Theo niet zo gecharmeerd is van Hedda.
Want?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:31 schreef beequeen het volgende:
Voor mijn gevoel wel..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:31 schreef beequeen het volgende:
Ja, die alle grote huppelverhalen geloofde..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:33 schreef klarelucht het volgende:
is dat Hedda????? de ex vriendin van....heeft ze al met Lieke gepraat? dus dat is nou die geweldige Hedda...
is gewoon Hedda, waarschijnlijk Wuup's eerstequote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:33 schreef klarelucht het volgende:
is dat Hedda????? de ex vriendin van....heeft ze al met Lieke gepraat? dus dat is nou die geweldige Hedda...
Gewoon een gevoel. ( Ik lijk Syl wel, sorry ).quote:
Ik denk dat je zelf wel een 'stukje relativeringsvermogen' kunt gebruikenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:34 schreef maril het volgende:
Na de COS te hebben bijgelezen
Vind het echt idioot dat sommige mensen hier zo blind achter een persoon staan, ten koste van iedereen die maar tegen of niet positief is tegen Huub, en ook als een vriendin van hem dan ook waagt bij de tegenpartij gaan zitten , dan zijn is ze dom, en aso en weet ik het allemaal niet , get a life , ga eens soms wat anders doen relativeer in ieder geval. gewoon genant.
Ik vind de pa van Huub meer een type die niet zo snel een negatief oordeel over iemand zal hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gewoon een gevoel. ( Ik lijk Syl wel, sorry ).
Nou......quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf wel een 'stukje relativeringsvermogen' kunt gebruikenHet is maar een spel hoor, wat we hier doen. Standpunten innemen, afgeven op mensen, veroordelen, dat is leuk om te doen en er wordt niemand mee benadeeld.
Moet je nou echt elke keer wéér dit riedeltje afsteken?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:34 schreef maril het volgende:
Vind het echt idioot dat sommige mensen hier zo blind achter een persoon staan, ten koste van iedereen die maar tegen of niet positief is tegen Huub, en ook als een vriendin van hem dan ook waagt bij de tegenpartij gaan zitten , dan zijn is ze dom, en aso en weet ik het allemaal niet , get a life , ga eens soms wat anders doen relativeer in ieder geval. gewoon genant.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gewoon een gevoel. ( Ik lijk Syl wel, sorry ).
[]
Je zou best wel eens gelijk kunnen hebben.
Theo zal een zelfstandige vrouw die zijn zoon enigszins in toom kan houden en steunen waarderen. ) de zwakheden van z'n kind kennende )
Mijn post wordt steeds langer.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:39 schreef Disana het volgende:
Ik dacht dat Natasia iets leuks met Hedda's haar ging doen?
[afbeelding]
Geen idee, erg vreemd idd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:40 schreef Day het volgende:
Waar is er met de quotes aan de hand vandaag?
Ik zit er ook op te letten. En ik zou het heel interessant vinden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
Ik krijg zomaar het idee dat dit het moment is dat Eric en Huub nader tot elkaar gaan komen.
hij heeft vannacht toch ook gezegd; ik hou van je en ik haat je...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit er ook op te letten. En ik zou het heel interessant vinden.
Ik denk eerder dat het met het bezoek te maken heeft. Gewoon allemaal even normaal doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit er ook op te letten. En ik zou het heel interessant vinden.
Maar het kan gevoelens losmaken of wat zwakker maken. Ik zou een gesprek achteraf tussen die twee wel toejuichen... zou interessanter zijn dan Eric weg zonder verdere ontwikkelingen tussen die twee.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:44 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het met het bezoek te maken heeft. Gewoon allemaal even normaal doen.
Daarnaast heeft Huub gekozen als volwassen 'man', om zijn moeder een jaar alleen te laten, een vrouw die voor zichzelf kan zorgen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:45 schreef De_Moester het volgende:
natas komt met een verhaal dat iemand had gezegd dat huubs' moeder huub ook moet missen...dus daarmee is het feit dat zij haar kindjes een jaar alleen laat ook weer vergoeilijkt![]()
die kinderen zijn nog op basisschoolleeftijd...echt vergelijkbaar tas![]()
En vergeet dat ze 'achter' liever TV maken ....... Het MAG geen vriendenclub wordenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:47 schreef Disana het volgende:
Huubs vader is een positivo als hij denkt dat zijn plan voor aanbiedingen door de miljonairs overgenomen zou worden.
Capje?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:53 schreef Haunter het volgende:
Met dat nieuwe kapsel lijkt Hedda echt op een pauperwijf
Zoals ze het vanmiddag had was veel leuker!
Geweldig Scan, wat een supervrouw..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:53 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb nog een mooie Lieke capture
[afbeelding]
Waar blijft die mooie cap nou ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:53 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Hoe kunnen mensen zeggen dat het een manwijf is, onbegrijpelijk. Het mooiste koppie van de Kooi.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:53 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Dat lange haar staat inderdaad een stuk beter (vrouwelijker). Nu alleen nog een nieuwe garderobe.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:53 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
En tieten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:56 schreef Day het volgende:
[..]
Dat lange haar staat inderdaad een stuk beter (vrouwelijker). Nu alleen nog een nieuwe garderobe.
bullshitquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:34 schreef maril het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen zeggen dat het een manwijf is, onbegrijpelijk. Het mooiste koppie van de Kooi.
Ze wordt niet close in beeld genomen. Zo ver weg als ze nu in beeld is, zie je geen details.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:58 schreef Liess het volgende:
Iemand Cap van Hedda? (met 'pauperhaar' )?
Cheyenne!quote:
geheimtaal om info uit te wisselen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:01 schreef beequeen het volgende:
Wat een cryptische taal tussen Huub en Joris.
ik wou net zeggen, is dat limburgs of latijnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:01 schreef beequeen het volgende:
Heeft ook het zwarte garen niet uitgevonden.quote:
Het ziet er zoiezo niet uit en na een week stinkt het geweldigquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:01 schreef Haunter het volgende:
Ik vind van die vlechtjes bij getinte vrouwen of kinderen leuk, maar niet bij haar
Wanneer dringt het een keer door dat dat soort vlechten bij een vrouw niet aantrekkelijk zijnquote:
ik dacht al dat ik gek werd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:01 schreef beequeen het volgende:
Ervaringsdeskundige?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het ziet er zoiezo niet uit en na een week stinkt het geweldig![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:04 schreef Disana het volgende:
Huub weet dat het voorbij is. Maar weet je, we houden nog steeds van elkaar, hij betekent wel veel voor me.
Hedda vertelt dat het echt uit is; Huub is niet makkelijk.
lieke speelt haar eigen spel, ze steunt huub zolang het haar uitkomt.....Dat lijkt mij nou een prima uitgangspunt, geldt ook voor Huub volgens mij..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
Toch blijft Joris er op hameren dat Huub Lieke niet voor zoete koek moet nemen.
gelukkig zit de vrouwelijkheid niet in de lengte van de haren of welke cupmaat een vrouw heeft. Het zit in haar wezen. Lieke houdt van competitie en uitdaging, is sportief en ik hoop echt dat ze niet te popperig gaat worden want dat zou zonde zijn. Zij komt op mij over als een mens met een sterk karakter en ik heb bewondering voor haarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:56 schreef Day het volgende:
[..]
Dat lange haar staat inderdaad een stuk beter (vrouwelijker). Nu alleen nog een nieuwe garderobe.
Ze zijn idd beide spelers van het spel.. dat moet Huub niet uit het oog verliezen.. ik denk dat Joris daar het meest op doelt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
Toch blijft Joris er op hameren dat Huub Lieke niet voor zoete koek moet nemen.
Leuke meid, die Hedda1quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
Hedda weet gewoon dat Huub niet echt verliefd is op Lieke. Wij hoeven mekaar maar even aan te kijken en we weten wat we denken. Lieke is heel slim, maar dat heeft ze dus niet door. Lieke mag soms haar mond wel eens houden.
Hedda heeft geen zin dit tegen Lieke zelf te zeggen.
Jammergenoeg welquote:
Daar blijf ik me ook over verbazen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
Hedda weet gewoon dat Huub niet echt verliefd is op Lieke. Wij hoeven mekaar maar even aan te kijken en we weten wat we denken. Lieke is heel slim, maar dat heeft ze dus niet door. Lieke mag soms haar mond wel eens houden.
Kan nog even duren, zo te zien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
Laatste voor Liess, die om caps van Hedda's haar vroeg
[afbeelding]
Haar oordeel is nauwelijks op kennis gebaseerd, want ze 'leest' alleen iets over DGK. Of ze is venijniger dan we denken.quote:
Haar vrouwelijkheid zit in haar wezen, niet in d'r body...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:07 schreef DrsH het volgende:
[..]
gelukkig zit de vrouwelijkheid niet in de lengte van de haren of welke cupmaat een vrouw heeft. Het zit in haar wezen. Lieke houdt van competitie en uitdaging, is sportief en ik hoop echt dat ze niet te popperig gaat worden want dat zou zonde zijn. Zij komt op mij over als een mens met een sterk karakter en ik heb bewondering voor haar
Een beetje als Brain en Amanda...alleen voor de neukquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:11 schreef HiDiHo het volgende:
Is ie doof ofzo ??
Neem jij het geblaat van een dom onvolwassen schaap serieus en voor waarheid aanquote:
Ze komt bij Huub op visite, maar enkel om haar broer daar een optreden te gunnen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Haar oordeel is nauwelijks op kennis gebaseerd, want ze 'leest' alleen iets over DGK. Of ze is venijniger dan we denken.
Wat is zijn naam eigenlijk?quote:
Ik weet het niet... aan de telefoon klonk ze leuk, maar nu komt ze over als een bekrompen en nogal gemeen typje. Ze is vast ook jaloers op de relatie met Lieke, want ze heeft al een paar keer genoemd dat zij zo'n bijzondere band met Huub heeft. Loslaten, dame, denk ik dan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een beetje als Brain en Amanda...alleen voor de neuk![]()
Ja, en daar zit ze dan, 'speciaal voor Huub'quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze komt bij Huub op visite, maar enkel om haar broer daar een optreden te gunnen.
Nee FdW, dat is iets wat ik ook altijd zeg. Dat Amanda erin trapt en het allemaal pikt, kan ik nog inkomen. Maar van Lieke, begrijp ik het echt niet. Dat is ook mijn twijfel bij haar.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:12 schreef FdW het volgende:
[..]
Neem jij het geblaat van een dom onvolwassen schaap serieus en voor waarheid aan![]()
Ja, de nette normale Nederlanders zijn even niet in de buurt. Wat een contrast he?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:15 schreef Day het volgende:
[..]
Nee FdW, dat is iets wat ik ook altijd zeg. Dat Amanda erin trapt en het allemaal pikt, kan ik nog inkomen. Maar van Lieke, begrijp ik het echt niet. Dat is ook mijn twijfel bij haar.
Oh God, Amanda en Natasia gaan weer beginnen.![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:19 schreef Liess het volgende:
Ik vind die vlechtjes wel leuk bij Hedda.
Maar ik ga afwassen en weekend houden, tjuuz.. en tot laters.
ja wat ik van hedda zie is niet zo positief het komt op mij over als ordinaire jaloersheidquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:19 schreef Lobasca het volgende:
Hedda praat gemeen over Lieke, afserveren die hap!
Morguhquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedemiddag lieve COSSers!
*streams aan, koptelefoon op*
Huubs vader is wel een lieve vent of niet?
Hij houdt ervanVan Hasting bedden.
huubs vader is een bourgondisch beestquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedemiddag lieve COSSers!
*streams aan, koptelefoon op*
Huubs vader is wel een lieve vent of niet?
Hij houdt ervanVan Hasting bedden.
Wat doe je toch met quoten? Ik snap er niks van.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:22 schreef FdW het volgende:
Day(Moderator / PR) - vrijdag 15 juni 2007 @ 17:09
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
HERKANSING: Neem jij bovenstaand geblaat ( het geheel ) van een dom schaap feitelijk en voor waarheid aan![]()
Hij heeft 1 of 2 weken geleden een 'meet and greet' gehad met de mod's van VOL. Ze hebben hem gevraagd iets minder vloek-/scheld-woorden met enge ziektes te gebruiken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:22 schreef HiDiHo het volgende:
Waar moet Huub mee kappen?
Wat heeft hij de moderators beloofd ?
Misschien omdat ze breder is dan haar vriendje?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen zeggen dat het een manwijf is, onbegrijpelijk. Het mooiste koppie van de Kooi.
He, en ik dacht we hebben een leuke nieuwe DGK-Fokker erbij.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:22 schreef DrsH het volgende:
[..]
ja wat ik van hedda zie is niet zo positief het komt op mij over als ordinaire jaloersheid
btw ik zit op de pc van drs H want die heeft de mijne ingepikt ivm de streams die hij daar kan kijken ik ben Erica Hysterica
Dat waren toch mods van het forum van DGK?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij heeft 1 of 2 weken geleden een 'meet and greet' gehad met de mod's van VOL. Ze hebben hem gevraagd iets minder vloek-/scheld-woorden met enge ziektes te gebruiken.
Ik dacht alquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:22 schreef DrsH het volgende:
[..]
ja wat ik van hedda zie is niet zo positief het komt op mij over als ordinaire jaloersheid
btw ik zit op de pc van drs H want die heeft de mijne ingepikt ivm de streams die hij daar kan kijken ik ben Erica Hysterica
HERKANSING: Doe eens wat aan je quotes!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:22 schreef FdW het volgende:
Day(Moderator / PR) - vrijdag 15 juni 2007 @ 17:09
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
[/]
Daar blijf ik me ook over verbazen.
[/]
HERKANSING: Neem jij bovenstaand geblaat ( het geheel ) van een dom schaap feitelijk en voor waarheid aan![]()
Ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat waren toch mods van het forum van DGK?
I shall say thiz only once, it's Erica Hystericaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
He, en ik dacht we hebben een leuke nieuwe DGK-Fokker erbij.![]()
![]()
Maar ik ben het met je mening geheel eens.
Wat een onzin !quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij heeft 1 of 2 weken geleden een 'meet and greet' gehad met de mod's van VOL. Ze hebben hem gevraagd iets minder vloek-/scheld-woorden met enge ziektes te gebruiken.
Morguh?? Je wilt het niet weten, ben al vanaf vier uur vanochtend bezig , nu even rustquote:
Kansloos, ik heb je overschat.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:28 schreef Day het volgende:
[..]
HERKANSING: Doe eens wat aan je quotes!![]()
En nee, wat ik overneem, heb ik vet gemaakt!
Die zijn ook geweest, maar dat was wel 2-3 weken eerder.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat waren toch mods van het forum van DGK?
Dat heb ik al eerder aangegeven schat.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:31 schreef DrsH het volgende:
Beequeen ik geef toe dat het niet zo moeilijk is om met je kop boven het maaiveld uit te steken in DGK maar ik vind lieke verreweg de knapste, meest frisse en meest beschaafde dame aldaar (Ericahysterica)
Oeps, gemist dan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die zijn ook geweest, maar dat was wel 2-3 weken eerder.
okequote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb ik al eerder aangegeven schat.
en zooooooooooooooooooooooooo geilquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:34 schreef F04 het volgende:
Amanda is zoooooooooooo dom.
HIV alleen bij homo's![]()
Kan door anale seks opgewekt wordenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:34 schreef F04 het volgende:
Amanda is zoooooooooooo dom.
HIV alleen bij homo's![]()
idd goed genoeg voor loverboy brianquote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:35 schreef DrsH het volgende:
en heeft zooooooooooooooooooooooooooooooo n rotstem
Ze praten er niet zo vaak over, maar ik begin steeds meer te begrijpen dat ze vaker 'meet and greet' hebben. Gisteren had Japio weer zo'n date, een jong kind, ernstig ziek en idolaat fan van hem. Hij had ruim een uur 'achter' gezeten, daar baalde hij van want hij had iets op z'n blog willen plaatsen.quote:
Pfffff, denk ik veel te weten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze praten er niet zo vaak over, maar ik begin steeds meer te begrijpen dat ze vaker 'meet and greet' hebben. Gisteren had Japio weer zo'n date, een jong kind, ernstig ziek en idolaat fan van hem. Hij had ruim een uur 'achter' gezeten, daar baalde hij van want hij had iets op z'n blog willen plaatsen.
en mama tas die goed is voor kkk staat in de keuken (ericahysterica)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:37 schreef Disana het volgende:
Voor wie niet kan kijken. Amanda doet Hedda's nagels en denkt dat HIV opgewekt kan worden door anale seks. Erik ruimt de boodschappen in.
[afbeelding]
Heb je toch streams?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:39 schreef DrsH het volgende:
[..]
en mama tas die goed is voor kkk staat in de keuken (ericahysterica)
Moeten wij vrezen voor het leven van Amanda?quote:
Ze is te dom om het naar haarzelf door te trekkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moeten wij vrezen voor het leven van Amanda?![]()
hier zijn 2 computersnaast elkaar, op de eerste zijn de cossen op de tweede zijn de streams.......quote:
Helemaal!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:42 schreef DrsH het volgende:
[..]
hier zijn 2 computersnaast elkaar, op de eerste zijn de cossen op de tweede zijn de streams.......
drs H heeft een coupe gepleegd en heeft nu mijn pc ingenomen met de streams die ik kan horen![]()
Snappuwel?
quote:
Hoezo?quote:
En zo ja, is dat de reden dat kz de relatie heeft beeindigd?quote:
Redelijke kans als het bezoek weg is. Huub en Lieke pesten met wat er door met name Hedda is gezegd over Lieke, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:45 schreef DrsH het volgende:
even voor de goede orde zien jullie nog kans op rellen vanavond?![]()
Nogal een rare smileyquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:45 schreef FdW het volgende:
[..]
En zo ja, is dat de reden dat kz de relatie heeft beeindigd?![]()
Op de 10 site.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:46 schreef Yollie het volgende:
Waar kan ik de promo zien?
Demins's ex-verloofde klein zusje.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:46 schreef DrsH het volgende:
ja dat zou leuk zijn.....btw wat is kz?
quote:
redelijk??quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Redelijke kans als het bezoek weg is. Huub en Lieke pesten met wat er door met name Hedda is gezegd over Lieke, bijvoorbeeld.
Ik denk dat je het woord 'redelijk' verkeerd interpreteert. Er is een 'redelijke kans'quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:48 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
redelijk??
ik denk dat je dat verkeerd inschat
natas gaat hier meer dan gebruik van maken
het gegeven dat brian zich haast niet laat zien maakt het wel minder denk ik
maar die gaat er weer van alles bij verzinnen gelukkig
ah thxquote:
Hij heeft zich wel even vertoond, en een babbeltje gemaakt. Hij heeft ze ook bij binnenkomst begroet. Nee, dan Jaap...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:52 schreef DrsH het volgende:
raar dat die brian zich helemaal niet vertoont, zou hij zich schamen (en terecht) voor wat hij over hedda heeft gezegd? kijk van jaap zijn wij het onwenselijk sociaal gedrag wel gewend(ericaH)
dagdagquote:
Ik zou comateus moeten zijn om het leuk te vindenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:54 schreef DrsH het volgende:
hedda moet aardig wat gedronken hebben om R&B leuk te vinden![]()
Brian heeft vavavond weer het hoogste woord!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:52 schreef DrsH het volgende:
raar dat die brian zich helemaal niet vertoont, zou hij zich schamen (en terecht) voor wat hij over hedda heeft gezegd? kijk van jaap zijn wij het onwenselijk sociaal gedrag wel gewend(ericaH)
bijzonder........brian vertoont over het algemeen vaker sociaal gewenselijk gedrag dan de patient met het syndroom van Asperger(jaap)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft zich wel even vertoond, en een babbeltje gemaakt. Hij heeft ze ook bij binnenkomst begroet. Nee, dan Jaap...![]()
Of hij denkt: het is Huub z'n dag, ik hou me even gedeisd?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:52 schreef DrsH het volgende:
Jij ook al?quote:
ja nou ik ben van 1958 dus soul ligt mij wel maar dat rijmen met een muziekje eronder vind ik niksquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou comateus moeten zijn om het leuk te vinden![]()
![]()
Bedoel je nu 'blij' of 'herrijzen uit de dood'?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:57 schreef demins het volgende:
[..]
Jij ook al?
Ik doe een nieuwe poging:
Is de veronderstelling juist dat ook jij opgewekt kan worden door anale seks?
![]()
Ok, ben ik nou de enige die dit een vrij vreemde positie vind om je met je broer in te bevinden?quote:
Pa is uitermate aangenaam gezelschap!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:59 schreef paraquat het volgende:
Pa is wel een relaxte peer, of zie ik dat fout???? (log net in!)
De COS is te vluchtig om fijnzinnige en goed doordachte grapjes op te pikken - voor mij althansquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:57 schreef demins het volgende:
[..]
Jij ook al?
Ik doe een nieuwe poging:
Is de veronderstelling juist dat ook jij opgewekt kan worden door anale seks?
![]()
die Theo is ultra relaxedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:59 schreef paraquat het volgende:
Pa is wel een relaxte peer, of zie ik dat fout???? (log net in!)
Wordt allebei goed gerekend!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bedoel je nu 'blij' of 'herrijzen uit de dood'?
Nuh, zijn gewoon 2 broers die het niet erg vinden hun emoties te tonen, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:00 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ok, ben ik nou de enige die dit een vrij vreemde positie vind om je met je broer in te bevinden?
Kook (EricaH)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
[..]
De COS is te vluchtig om fijnzinnige en goed doordachte grapjes op te pikken - voor mij althansJa, ik word althans zeer opgewekt als ik Brian en Amanda ermee bezig zie en die l*l niets zie bereiken
![]()
Nou ja, van vrouwen zou me het ook niet echt opvallen, maar broers zie je dit toch echt zelden doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:02 schreef Day het volgende:
[..]
Nuh, zijn gewoon 2 broers die het niet erg vinden hun emoties te tonen, wat mij betreft.
Ik hang ook altijd aan mijn zus. Geen probleem toch?
ik ben een zus met zusen en broers maar wat mij opvalt is de prettige lichamelijkheid van dat gezinquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:04 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nou ja, van vrouwen zou me het ook niet echt opvallen, maar broers zie je dit toch echt zelden doen.
En ik kan het weten, want ik ben er een...
Hedda, de ex van Huubquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:05 schreef paraquat het volgende:
wie is dat meisje met dat Amandel-haar??? (nogmaals, ik log net in!)
hedda, ex van huubquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:05 schreef paraquat het volgende:
wie is dat meisje met dat Amandel-haar??? (nogmaals, ik log net in!)
Zouden ze in elkaars kots gaan rollen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:04 schreef Day het volgende:
Theo gaat een terror-actie doen met Jaap.
Toffe vent hoor!
nee!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:05 schreef Lobasca het volgende:
Zou Natasia nu voortaan d'r grote vleeschmuil houden over Hedda en Huubs familie?
Het is een zeer prettige persoonlijkheid, wat 'ie laat zienquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:04 schreef maril het volgende:
Ik vond dat verhaal bij de bieb erg lief, leuk zo,n trots die Pa is. ontzettend leuke vent trouwens die Theo.
Wie weetquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:06 schreef demins het volgende:
[..]
Zouden ze in elkaars kots gaan rollen?
Gezellig met zijn 2e vrouwen slaanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:07 schreef Day het volgende:
Volgens Theo zouden Huub en Brian irl vrienden kunnen zijn.
Wat ik altijd al dacht.
En mij zegt dat heel veel over Theo de komediant.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:07 schreef Day het volgende:
Volgens Theo zouden Huub en Brian irl vrienden kunnen zijn.
Wat ik altijd al dacht.
als alle familieleden dit zo zouden doen , krijg je een heel ander beeld van de spelers.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:09 schreef Day het volgende:
Oh heerlijk dit! Ik hou van Theo!
Die beschaving heeft iedereen in huis.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:56 schreef Day het volgende:
[..]
Of hij denkt: het is Huub z'n dag, ik hou me even gedeisd?
Er zit heel veel in wat hij zegt. Een stukje herkenning van Brian naar Huub en andersom. Ik zou eerder zeggen dat hij een optimist is, die de mooie dingen in de mens kan waarderenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:09 schreef FdW het volgende:
[..]
En mij zegt dat heel veel over Theo de komediant.![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:10 schreef AnTjUh het volgende:
brian doet net of hij begrijpt wat theo zegt
Ben het absoluut met je eens, jammer dat er maar een enkeling in de wereld die zulke mooie gedachtes heeft over mensen. Prachtige man! Eerlijk, maar wel kleur waarderen in anderen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:09 schreef Day het volgende:
Oh heerlijk dit! Ik hou van Theo!
OK, daarbij vermeldend dat hij popie jopie speelt om z'n kind zo mogelijk hiermee te steunen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:11 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Er zit heel veel in wat hij zegt. Een stukje herkenning van Brian naar Huub en andersom. Ik zou eerder zeggen dat hij een optimist is, die de mooie dingen in de mens kan waarderen
wel iets te prive wat hij allemaal vraagt vind ik, maar Theo doet dat goed.quote:
Ik kan zulke mensen zó waarderen. Er zullen vast mensen zijn die hem een softie vinden, maar ik vind dit heerlijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:13 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Ben het absoluut met je eens, jammer dat er maar een enkeling in de wereld die zulke mooie gedachtes heeft over mensen. Prachtige man! Eerlijk, maar wel kleur waarderen in anderen.
"Prettige lichamelijkheid", wat een welluidende VIVA-term...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:06 schreef DrsH het volgende:
[..]
ik ben een zus met zusen en broers maar wat mij opvalt is de prettige lichamelijkheid van dat gezin
ben het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan zulke mensen zó waarderen. Er zullen vast mensen zijn die hem een softie vinden, maar ik vind dit heerlijk.
Viva lees ik (Ericahysterica)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:15 schreef FuTilE het volgende:
[..]
"Prettige lichamelijkheid", wat een welluidende VIVA-term...
*ril*
Nah, dat vind ik niet. Hij noemt ook de negatieve kanten op.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:14 schreef FdW het volgende:
[..]
OK, daarbij vermeldend dat hij popie jopie speelt om z'n kind zo mogelijk hiermee te steunen...
viva lees ik niet moet het zijn. maar zuiver lichamelijk met elkaar omgaan lijkt een taboe in deze wereldquote:
Bij een foto waar de dwergmarmot met z'n kop op de jongeheer van z'n broer ligt....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:15 schreef FuTilE het volgende:
[..]
"Prettige lichamelijkheid", wat een welluidende VIVA-term...
*ril*
Ja, en het is een lieve man, maar ik vind wel dat hij teveel geeft.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:17 schreef 2live het volgende:
ik vind net alsof ze [ jaap en brian] controleren of het allemaal waar is wat Huub heeft verteld.
ja op de schoot van je broer of zus liggen is daar iets mis mee?) (ericaH)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:17 schreef FdW het volgende:
[..]
Bij een foto waar de dwergmarmot met z'n kop op de jongeheer van z'n broer ligt....![]()
![]()
![]()
over het auto ongeluk hield hij zich ook in, dat is beter.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en het is een lieve man, maar ik vind wel dat hij teveel geeft.
Kunnen ze straks mooi tegen huub gebruikenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:17 schreef Lobasca het volgende:
Wat ontzettend weird dat B en J pa uithoren over Huub. Gaat veel te ver!
Dat past gedoseerd bij manipulatief gedrag, anders werkt het niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:16 schreef Day het volgende:
[..]
Nah, dat vind ik niet. Hij noemt ook de negatieve kanten op.
Klopt een heerlijke eerlijke manquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan zulke mensen zó waarderen. Er zullen vast mensen zijn die hem een softie vinden, maar ik vind dit heerlijk.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:17 schreef FdW het volgende:
[..]
Bij een foto waar de dwergmarmot met z'n kop op de jongeheer van z'n broer ligt....![]()
![]()
![]()
Toch denk ik wel dat er van de rest van zijn visie op Huub gebruik gemaakt gaat worden. Ik zie Brian in gedachten nu al alles vervormd aan Natasia doorvertellen, etc etc, waardoor uiteindelijk zelfs Palma het weer tegen Lieke gaat gebruiken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:19 schreef 2live het volgende:
[..]
over het auto ongeluk hield hij zich ook in, dat is beter.
clone van wie?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:20 schreef farscapevr6 het volgende:
nieuwe cosser meld zich
Hallo, en welkomquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:20 schreef farscapevr6 het volgende:
nieuwe cosser meld zich
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:20 schreef farscapevr6 het volgende:
nieuwe cosser meld zich
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:20 schreef farscapevr6 het volgende:
nieuwe cosser meld zich
ook vrouwen met kleinere borsten vinden het fijn om mooi belijnd in een jurkje te zittenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:23 schreef ScofieldM het volgende:
Waar heeft Hedda een BH voor nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |