Ik zit er ook op te letten. En ik zou het heel interessant vinden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
Ik krijg zomaar het idee dat dit het moment is dat Eric en Huub nader tot elkaar gaan komen.
hij heeft vannacht toch ook gezegd; ik hou van je en ik haat je...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit er ook op te letten. En ik zou het heel interessant vinden.
Ik denk eerder dat het met het bezoek te maken heeft. Gewoon allemaal even normaal doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit er ook op te letten. En ik zou het heel interessant vinden.
Maar het kan gevoelens losmaken of wat zwakker maken. Ik zou een gesprek achteraf tussen die twee wel toejuichen... zou interessanter zijn dan Eric weg zonder verdere ontwikkelingen tussen die twee.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:44 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het met het bezoek te maken heeft. Gewoon allemaal even normaal doen.
Daarnaast heeft Huub gekozen als volwassen 'man', om zijn moeder een jaar alleen te laten, een vrouw die voor zichzelf kan zorgen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:45 schreef De_Moester het volgende:
natas komt met een verhaal dat iemand had gezegd dat huubs' moeder huub ook moet missen...dus daarmee is het feit dat zij haar kindjes een jaar alleen laat ook weer vergoeilijkt![]()
die kinderen zijn nog op basisschoolleeftijd...echt vergelijkbaar tas![]()
En vergeet dat ze 'achter' liever TV maken ....... Het MAG geen vriendenclub wordenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:47 schreef Disana het volgende:
Huubs vader is een positivo als hij denkt dat zijn plan voor aanbiedingen door de miljonairs overgenomen zou worden.
Capje?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:53 schreef Haunter het volgende:
Met dat nieuwe kapsel lijkt Hedda echt op een pauperwijf
Zoals ze het vanmiddag had was veel leuker!
Geweldig Scan, wat een supervrouw..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:53 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb nog een mooie Lieke capture
[afbeelding]
Waar blijft die mooie cap nou ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:53 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Hoe kunnen mensen zeggen dat het een manwijf is, onbegrijpelijk. Het mooiste koppie van de Kooi.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:53 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |