En vergeet dat ze 'achter' liever TV maken ....... Het MAG geen vriendenclub wordenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:47 schreef Disana het volgende:
Huubs vader is een positivo als hij denkt dat zijn plan voor aanbiedingen door de miljonairs overgenomen zou worden.
Capje?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:53 schreef Haunter het volgende:
Met dat nieuwe kapsel lijkt Hedda echt op een pauperwijf
Zoals ze het vanmiddag had was veel leuker!
Geweldig Scan, wat een supervrouw..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:53 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb nog een mooie Lieke capture
[afbeelding]
Waar blijft die mooie cap nou ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:53 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Hoe kunnen mensen zeggen dat het een manwijf is, onbegrijpelijk. Het mooiste koppie van de Kooi.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:53 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Dat lange haar staat inderdaad een stuk beter (vrouwelijker). Nu alleen nog een nieuwe garderobe.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:53 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
En tieten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:56 schreef Day het volgende:
[..]
Dat lange haar staat inderdaad een stuk beter (vrouwelijker). Nu alleen nog een nieuwe garderobe.
bullshitquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:34 schreef maril het volgende:
Na de COS te hebben bijgelezen
Vind het echt idioot dat sommige mensen hier zo blind achter een persoon staan, ten koste van iedereen die maar tegen of niet positief is tegen Huub, en ook als een vriendin van hem dan ook waagt bij de tegenpartij gaan zitten , dan zijn is ze dom, en aso en weet ik het allemaal niet , get a life , ga eens soms wat anders doen relativeer in ieder geval. gewoon genant.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen zeggen dat het een manwijf is, onbegrijpelijk. Het mooiste koppie van de Kooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |