Ben het absoluut met je eens, jammer dat er maar een enkeling in de wereld die zulke mooie gedachtes heeft over mensen. Prachtige man! Eerlijk, maar wel kleur waarderen in anderen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:09 schreef Day het volgende:
Oh heerlijk dit! Ik hou van Theo!
OK, daarbij vermeldend dat hij popie jopie speelt om z'n kind zo mogelijk hiermee te steunen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:11 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Er zit heel veel in wat hij zegt. Een stukje herkenning van Brian naar Huub en andersom. Ik zou eerder zeggen dat hij een optimist is, die de mooie dingen in de mens kan waarderen
wel iets te prive wat hij allemaal vraagt vind ik, maar Theo doet dat goed.quote:
Ik kan zulke mensen zó waarderen. Er zullen vast mensen zijn die hem een softie vinden, maar ik vind dit heerlijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:13 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Ben het absoluut met je eens, jammer dat er maar een enkeling in de wereld die zulke mooie gedachtes heeft over mensen. Prachtige man! Eerlijk, maar wel kleur waarderen in anderen.
"Prettige lichamelijkheid", wat een welluidende VIVA-term...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:06 schreef DrsH het volgende:
[..]
ik ben een zus met zusen en broers maar wat mij opvalt is de prettige lichamelijkheid van dat gezin
ben het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan zulke mensen zó waarderen. Er zullen vast mensen zijn die hem een softie vinden, maar ik vind dit heerlijk.
Viva lees ik (Ericahysterica)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:15 schreef FuTilE het volgende:
[..]
"Prettige lichamelijkheid", wat een welluidende VIVA-term...
*ril*
Nah, dat vind ik niet. Hij noemt ook de negatieve kanten op.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:14 schreef FdW het volgende:
[..]
OK, daarbij vermeldend dat hij popie jopie speelt om z'n kind zo mogelijk hiermee te steunen...
viva lees ik niet moet het zijn. maar zuiver lichamelijk met elkaar omgaan lijkt een taboe in deze wereldquote:
Bij een foto waar de dwergmarmot met z'n kop op de jongeheer van z'n broer ligt....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:15 schreef FuTilE het volgende:
[..]
"Prettige lichamelijkheid", wat een welluidende VIVA-term...
*ril*
Ja, en het is een lieve man, maar ik vind wel dat hij teveel geeft.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:17 schreef 2live het volgende:
ik vind net alsof ze [ jaap en brian] controleren of het allemaal waar is wat Huub heeft verteld.
ja op de schoot van je broer of zus liggen is daar iets mis mee?) (ericaH)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:17 schreef FdW het volgende:
[..]
Bij een foto waar de dwergmarmot met z'n kop op de jongeheer van z'n broer ligt....![]()
![]()
![]()
over het auto ongeluk hield hij zich ook in, dat is beter.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en het is een lieve man, maar ik vind wel dat hij teveel geeft.
Kunnen ze straks mooi tegen huub gebruikenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:17 schreef Lobasca het volgende:
Wat ontzettend weird dat B en J pa uithoren over Huub. Gaat veel te ver!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |