Morguhquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedemiddag lieve COSSers!
*streams aan, koptelefoon op*
Huubs vader is wel een lieve vent of niet?
Hij houdt ervanVan Hasting bedden.
huubs vader is een bourgondisch beestquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedemiddag lieve COSSers!
*streams aan, koptelefoon op*
Huubs vader is wel een lieve vent of niet?
Hij houdt ervanVan Hasting bedden.
Wat doe je toch met quoten? Ik snap er niks van.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:22 schreef FdW het volgende:
Day(Moderator / PR) - vrijdag 15 juni 2007 @ 17:09
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
HERKANSING: Neem jij bovenstaand geblaat ( het geheel ) van een dom schaap feitelijk en voor waarheid aan![]()
Hij heeft 1 of 2 weken geleden een 'meet and greet' gehad met de mod's van VOL. Ze hebben hem gevraagd iets minder vloek-/scheld-woorden met enge ziektes te gebruiken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:22 schreef HiDiHo het volgende:
Waar moet Huub mee kappen?
Wat heeft hij de moderators beloofd ?
Misschien omdat ze breder is dan haar vriendje?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen zeggen dat het een manwijf is, onbegrijpelijk. Het mooiste koppie van de Kooi.
He, en ik dacht we hebben een leuke nieuwe DGK-Fokker erbij.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:22 schreef DrsH het volgende:
[..]
ja wat ik van hedda zie is niet zo positief het komt op mij over als ordinaire jaloersheid
btw ik zit op de pc van drs H want die heeft de mijne ingepikt ivm de streams die hij daar kan kijken ik ben Erica Hysterica
Dat waren toch mods van het forum van DGK?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij heeft 1 of 2 weken geleden een 'meet and greet' gehad met de mod's van VOL. Ze hebben hem gevraagd iets minder vloek-/scheld-woorden met enge ziektes te gebruiken.
Ik dacht alquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:22 schreef DrsH het volgende:
[..]
ja wat ik van hedda zie is niet zo positief het komt op mij over als ordinaire jaloersheid
btw ik zit op de pc van drs H want die heeft de mijne ingepikt ivm de streams die hij daar kan kijken ik ben Erica Hysterica
HERKANSING: Doe eens wat aan je quotes!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:22 schreef FdW het volgende:
Day(Moderator / PR) - vrijdag 15 juni 2007 @ 17:09
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
Hedda weet gewoon dat Huub niet echt verliefd is op Lieke. Wij hoeven mekaar maar even aan te kijken en we weten wat we denken. Lieke is heel slim, maar dat heeft ze dus niet door. Lieke mag soms haar mond wel eens houden.
[/]
Hedda heeft geen zin dit tegen Lieke zelf te zeggen.
Daar blijf ik me ook over verbazen.
[/]
HERKANSING: Neem jij bovenstaand geblaat ( het geheel ) van een dom schaap feitelijk en voor waarheid aan![]()
Ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat waren toch mods van het forum van DGK?
I shall say thiz only once, it's Erica Hystericaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
He, en ik dacht we hebben een leuke nieuwe DGK-Fokker erbij.![]()
![]()
Maar ik ben het met je mening geheel eens.
Wat een onzin !quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij heeft 1 of 2 weken geleden een 'meet and greet' gehad met de mod's van VOL. Ze hebben hem gevraagd iets minder vloek-/scheld-woorden met enge ziektes te gebruiken.
Morguh?? Je wilt het niet weten, ben al vanaf vier uur vanochtend bezig , nu even rustquote:
Kansloos, ik heb je overschat.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:28 schreef Day het volgende:
[..]
HERKANSING: Doe eens wat aan je quotes!![]()
En nee, wat ik overneem, heb ik vet gemaakt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |