Ze komt bij Huub op visite, maar enkel om haar broer daar een optreden te gunnen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Haar oordeel is nauwelijks op kennis gebaseerd, want ze 'leest' alleen iets over DGK. Of ze is venijniger dan we denken.
Wat is zijn naam eigenlijk?quote:
Ik weet het niet... aan de telefoon klonk ze leuk, maar nu komt ze over als een bekrompen en nogal gemeen typje. Ze is vast ook jaloers op de relatie met Lieke, want ze heeft al een paar keer genoemd dat zij zo'n bijzondere band met Huub heeft. Loslaten, dame, denk ik dan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een beetje als Brain en Amanda...alleen voor de neuk![]()
Ja, en daar zit ze dan, 'speciaal voor Huub'quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze komt bij Huub op visite, maar enkel om haar broer daar een optreden te gunnen.
Nee FdW, dat is iets wat ik ook altijd zeg. Dat Amanda erin trapt en het allemaal pikt, kan ik nog inkomen. Maar van Lieke, begrijp ik het echt niet. Dat is ook mijn twijfel bij haar.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:12 schreef FdW het volgende:
[..]
Neem jij het geblaat van een dom onvolwassen schaap serieus en voor waarheid aan![]()
Ja, de nette normale Nederlanders zijn even niet in de buurt. Wat een contrast he?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:15 schreef Day het volgende:
[..]
Nee FdW, dat is iets wat ik ook altijd zeg. Dat Amanda erin trapt en het allemaal pikt, kan ik nog inkomen. Maar van Lieke, begrijp ik het echt niet. Dat is ook mijn twijfel bij haar.
Oh God, Amanda en Natasia gaan weer beginnen.![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:19 schreef Liess het volgende:
Ik vind die vlechtjes wel leuk bij Hedda.
Maar ik ga afwassen en weekend houden, tjuuz.. en tot laters.
ja wat ik van hedda zie is niet zo positief het komt op mij over als ordinaire jaloersheidquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:19 schreef Lobasca het volgende:
Hedda praat gemeen over Lieke, afserveren die hap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |