quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:04 schreef Disana het volgende:
Huub weet dat het voorbij is. Maar weet je, we houden nog steeds van elkaar, hij betekent wel veel voor me.
Hedda vertelt dat het echt uit is; Huub is niet makkelijk.
lieke speelt haar eigen spel, ze steunt huub zolang het haar uitkomt.....Dat lijkt mij nou een prima uitgangspunt, geldt ook voor Huub volgens mij..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
Toch blijft Joris er op hameren dat Huub Lieke niet voor zoete koek moet nemen.
gelukkig zit de vrouwelijkheid niet in de lengte van de haren of welke cupmaat een vrouw heeft. Het zit in haar wezen. Lieke houdt van competitie en uitdaging, is sportief en ik hoop echt dat ze niet te popperig gaat worden want dat zou zonde zijn. Zij komt op mij over als een mens met een sterk karakter en ik heb bewondering voor haarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:56 schreef Day het volgende:
[..]
Dat lange haar staat inderdaad een stuk beter (vrouwelijker). Nu alleen nog een nieuwe garderobe.
Ze zijn idd beide spelers van het spel.. dat moet Huub niet uit het oog verliezen.. ik denk dat Joris daar het meest op doelt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
Toch blijft Joris er op hameren dat Huub Lieke niet voor zoete koek moet nemen.
Leuke meid, die Hedda1quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
Hedda weet gewoon dat Huub niet echt verliefd is op Lieke. Wij hoeven mekaar maar even aan te kijken en we weten wat we denken. Lieke is heel slim, maar dat heeft ze dus niet door. Lieke mag soms haar mond wel eens houden.
Hedda heeft geen zin dit tegen Lieke zelf te zeggen.
Jammergenoeg welquote:
Daar blijf ik me ook over verbazen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
Hedda weet gewoon dat Huub niet echt verliefd is op Lieke. Wij hoeven mekaar maar even aan te kijken en we weten wat we denken. Lieke is heel slim, maar dat heeft ze dus niet door. Lieke mag soms haar mond wel eens houden.
Kan nog even duren, zo te zien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
Laatste voor Liess, die om caps van Hedda's haar vroeg
[afbeelding]
Haar oordeel is nauwelijks op kennis gebaseerd, want ze 'leest' alleen iets over DGK. Of ze is venijniger dan we denken.quote:
Haar vrouwelijkheid zit in haar wezen, niet in d'r body...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:07 schreef DrsH het volgende:
[..]
gelukkig zit de vrouwelijkheid niet in de lengte van de haren of welke cupmaat een vrouw heeft. Het zit in haar wezen. Lieke houdt van competitie en uitdaging, is sportief en ik hoop echt dat ze niet te popperig gaat worden want dat zou zonde zijn. Zij komt op mij over als een mens met een sterk karakter en ik heb bewondering voor haar
Een beetje als Brain en Amanda...alleen voor de neukquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:11 schreef HiDiHo het volgende:
Is ie doof ofzo ??
Neem jij het geblaat van een dom onvolwassen schaap serieus en voor waarheid aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |