Dat past gedoseerd bij manipulatief gedrag, anders werkt het niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:16 schreef Day het volgende:
[..]
Nah, dat vind ik niet. Hij noemt ook de negatieve kanten op.
Klopt een heerlijke eerlijke manquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan zulke mensen zó waarderen. Er zullen vast mensen zijn die hem een softie vinden, maar ik vind dit heerlijk.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:17 schreef FdW het volgende:
[..]
Bij een foto waar de dwergmarmot met z'n kop op de jongeheer van z'n broer ligt....![]()
![]()
![]()
Toch denk ik wel dat er van de rest van zijn visie op Huub gebruik gemaakt gaat worden. Ik zie Brian in gedachten nu al alles vervormd aan Natasia doorvertellen, etc etc, waardoor uiteindelijk zelfs Palma het weer tegen Lieke gaat gebruiken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:19 schreef 2live het volgende:
[..]
over het auto ongeluk hield hij zich ook in, dat is beter.
clone van wie?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:20 schreef farscapevr6 het volgende:
nieuwe cosser meld zich
Hallo, en welkomquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:20 schreef farscapevr6 het volgende:
nieuwe cosser meld zich
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:20 schreef farscapevr6 het volgende:
nieuwe cosser meld zich
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:20 schreef farscapevr6 het volgende:
nieuwe cosser meld zich
ook vrouwen met kleinere borsten vinden het fijn om mooi belijnd in een jurkje te zittenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:23 schreef ScofieldM het volgende:
Waar heeft Hedda een BH voor nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |